Założeniem YATO CLUB jest aktywizacja sklepów działających na rynku detalicznym. Nowy program jest kontynuacją prowadzonego w ubiegłym roku programu Mistrz Sprzedaży YATO, w którym nagrodami głównymi był Harley Davidson oraz wyjazdy na wyścigi Formuły 1. Schemat tegorocznego programu zakłada, że każdy sklep biorący udział w programie otrzyma specjalną kartę lojalnościową, na której będzie gromadził punkty wymienialne na produkty z katalogu nagród YATO CLUB: sprzęt RTV i AGD, cenne wycieczki w dowolne miejsce na ziemi, sprzęt fotograficzny, laptopy i nawigacje GPS, wybrane produkty YATO, odzież oraz gadżety z logotypem spółki.
„Sukces programu Mistrz Sprzedaży YATO zachęcił nas do rozwinięcia tej formy promocji naszych marek i włączenia programu lojalnościowego na stałe do oferty TOYA. Partnerzy detaliczni są dla nas bardzo ważną grupą kontrahentów, dlatego postanowiliśmy zaproponować im dodatkowe korzyści wynikające z naszej współpracy” – powiedział Grzegorz Pinkosz, wiceprezes zarządu TOYA SA.
Aktualna formuła programu YATO CLUB opiera się o zasadę nagród gwarantowanych, które każdy uczestnik może wybrać w dowolnym momencie - w zamian za zgromadzone na swoim koncie punkty. Przyznawane są one za zakupy produktów: YATO, POWER UP, VOREL, STHOR, FLO, FALA, GAV i ARTU. Zakupu należy dokonać u wybranego Partnera programu, który jako opiekun zadba o dodawanie punktów, wydawanie nagród oraz sprzedaż produktów marek znajdujących się w ofercie TOYA. W ramach promocji programu, do 31 maja wszystkie punkty za zakupy przyznawane są podwójnie.
Projekt „YATO CLUB” jest wspierany przez: materiały reklamowe (ulotki, katalogi), reklamę w prasie branżowej oraz komunikację z przedstawiciela i handlowymi spółki. TOYA uruchomiła także witrynę dedykowaną programowi: www.yatoclub.pl
TOYA SA to czołowy producent i dystrybutor szerokiej gamy narzędzi i elektronarzędzi na rynku polskim i europejskim. Posiada dwa centra logistyczne w Polsce (Wrocław, Nadarzyn) oraz centrum w Rumunii (Bukareszt). TOYA oferuje 4,5 tys. produktów w ponad 20 krajach. Firma systematycznie zwiększa sprzedaż zagraniczną, która w 2007 roku wyniosła 64,4 mln zł i stanowiła 32% przychodów. Spółka współpracuje z ponad 500 odbiorcami na świecie.
Od 19 lat TOYA dynamicznie prowadzi działania umacniające pozycję na polskim rynku. Obecnie zajmuje drugą pozycję pod względem sprzedaży w zakresie dystrybucji narzędzi ręcznych, jest także czołowym dystrybutorem narzędzi z napędem elektrycznym i spalinowym. TOYA jest liderem cenowym w każdym z segmentów rynku narzędzi ręcznych. Spółka zaopatruje krajowe hurtownie, sieci hipermarketów oraz sklepy patronackie. Na rynku hurtowym sieć sprzedaży oparta jest w głównej mierze na współpracy z autoryzowanymi dystrybutorami.
TOYA oferuje produkty pod markami: YATO (narzędzia profesjonalne), VOREL (narzędzia z segmentu DIY), POWER UP i STHOR (elektronarzędzia), FLO (narzędzia ogrodowe) oraz FALA (wyposażenie łazienek). Spółka jest także dystrybutorem generalnym produktów pod markami: GAV (narzędzia i akcesoria pneumatyczne) i ARTU (narzędzia ścierne i skrawające).
Więcej informacji o spółce można znaleźć na jej stronach internetowych: www.toya.pl, www.yato.pl i www.toyagolf.pl
TOYA uruchamia program lojalnościowy YATO CLUB
TOYA SA – producent i dystrybutor szerokiej gamy narzędzi i elektronarzędzi na rynku polskim i europejskim – uruchomiła program lojalnościowy YATO CLUB. Program jest skierowany do sklepów działających na rynku detalicznym. Pierwsza edycja YATO CLUB trwa od 15 kwietnia 2008 do 30 marca 2009.