Black+Decker, znany i cieszący się zaufaniem klientów producent narzędzi i elektronarzędzi do domu i ogrodu oraz sprzętu AGD, wprowadza nowoczesną, silną oraz inspirującą identyfikację wizualną.

Taki wizerunek marki i jej produktów starano się oddać w nowej identyfikacji wizualnej Black+Decker. Przy projektowaniu logotypu zasięgano opinii pracowników firmy, jej klientów, użytkowników finalnych i innych kluczowych partnerów marki. Na tej podstawie stworzono logo, które cechuje nowoczesność, prostota, przejrzystość i siła. Nawiązuje ono do najważniejszych atrybutów marki Black+Decker, wieloletniej tradycji firmy oraz takich cech, jak: innowacyjność, niezawodność, emocje i rzetelność.

„Nowe logo będzie inspiracją dla naszych wieloletnich, jak również nowych klientów do sięgnięcia po produkty spełniające ich potrzeby i zgodne z nowoczesnym stylem życia, a więc takie, jakie oferuje Black+Decker” – mówi Agnieszka Owczarczyk, trade marketing specialist marki Black+Decker w Polsce.

Nowa identyfikacja wizualna Black+Decker została stworzona przez globalną agencję Lippincott.

Powiązani producenci w sklepie Narzedzia.pl:
Dodaj komentarz
* Pola wymagane