Nasza strona do poprawnego działania wymaga włączonej obsługi JavaScript. Bez włączonego JavaScriptu nie można korzystać w pełni możliwości sklepu.
Cześć szukam w miarę taniego kompresora do sporadycznego użytkowania w garażu mianowicie głownie będę używał go do Pompowania kół Samochód/Rower i...
Witam Od jakiegoś czasu rozpocząłem sprzedaż narzędzi oraz akcesorii do domu i ogrodu Na sklepie https://narzedzia.pl/ możecie znaleźć spory wybór...
Może ktoś mi wyjaśni pewną tajemnicę. Kupiłem "mini pilarkę tarczową" w Action Chciałem zamontować tarczę. Czytam dokładnie instrukcję w...
CAS 12P. Bateria 12 do tego to straszny chłam. Pierwsza działała jakieś 3 mieś. Druga po reklamacji jakieś pół roku (używana sporadycznie). teraz leży...
Witam. Nawet najtańsza markowa pilarka będzie dobra. Ważne, żeby był dostęp do serwisu i części zamiennych. Kurs obsługi pilarki też jest potrzebny,...
Sprzedaje kosiarki od 18 lat i jakos nie widze, roznicy w awaryjnosci roznych marek. Niestety ale 95% awarii jest Wasza wina. Co obchodzi serwis, ze kupujecie kosiarke na kilka tysiecy metrow i zdziwienie, ze cos wysiadlo. Nie to tego jest kosiarka tej wielkosci. Nie wiem gdzie serwisujecie kosiarki ale u mnie nie ma problemu, klienta trzeba szanowac. Za syf w paliwie z pewnoscia tez serwis ma sie wstydzic bo to jest nagminne!! O filtrach to juz nie mowie i oleju bo te Wasze cacy wymiany sa zamiast co 25h raz na wieki, stan oleju to cos obcego i nagminne dolewanie takze nie jest Wasza wina. Zgodze sie, ze niektore kosiarki dostepne w marketach za 400 - 500 zlotych to byble ale Wasza sprawa, skoro ludzicie sie, ze towar z dalekich Chin, ktory nawet na oko wyglada jak zlom to cos ekstra. Dlaczego nie kupujecie serii Cubcadet, Gutbrod czy YardMan??? Bo lepiej plakac potem po forach, ze sie cos zepsulo. Czas zrozumiec, ze kosiarka, ktora zalecana jest powiedzmy na 1000m2, a ma kosic 5000m2 predzej czy pozniej wysiadzie.
Sprzedaje kosiarki od 18 lat .............
46 PHM
Już miałem kupić kosiarkę MTD. Kupie inna, skoro to takie badziewie i do tego chamota obsługa firmy. Pozdro
jestem posiadaczem kosiarki elektrycznej MTD oddałem ją do naprawy a serwis zrobił ekspertyzę za którą che mieć zapłacone i stwierdzili że kosiarka nie była serwisowana w ciągu roku gwarancyjnego i naprawa gwarancyjna mnie nie obejmuje. czy to normalne?
Mam pytanie odnośnie kosiarki spalinowej MTD oddałem ją do naprawy do sklepu gdzie ją kupiłem a sklep do serwisu bo wysiad mi napęd i trwa to już miesiąc i moje pytanie jest takie czy mogę żądać od sklepu zwrotu pieniędzy lub wymiany kosiarki na nową, chciałem zaznaczyć zapłaciłem za ta kosiarkę 1400zl to nie jest wcale mało i myślałem że jak kupie droższa to i lepszą a tu lipa. Kosiarka kupiona była tego roku w maju.tj05.05.2010
Tomek. i Fred .... Po zasięgnięcie szczegółowych informacji udaj się do rzecznika praw konsumentów . Przeczytaj też szczegółowo w ww. zakresie warunki gwarancji. Wg. mnie to ładują Ciebie pod siuś... Idź najpierw do Rzecznika , a następnie z ukierunkowanym działaniem do gwaranta. Oba przypadki kolegów są wymownym przykładem ignorowania klienta przez firmę która nie panuje nad idiotami z serwisu . Możliwe ,ze mają jakieś szczegółowe zalecenia przedstawiciela regionalnego co do sposobu załatwiania reklamacji działają na wasza niekorzyść. Można tego uniknąć i nie korzystać z gwarancji ale z niezgodności towaru z umową- czytaj posty w wątku na tym forum o reklamacji, przeczytaj wątek kolegi który w LM reklamował pilarkę Partner 382 Sławek.
Pozdrawiam wszystkich, którzy kupili to g........... Gorszego bubla na rynku nie ma, O poradę z reklamacją zgłosiłem się do siedziby firmy, zostałem połaczony do pani rzekomej kierowniczki, bardziej niekompetentnej osoby na takim stanowisku nie widziałem jak długo żyję, zero wiedzy na temat sprzętu który mają ofercie, potraktowany zostałem po chamsku przez ta panią domniem że zachowanie było reakcją na zadawane pytania i zdeżenie z totalnym brakiem wiedzy. Ż E N A D A. GRATULUJĘ WŁAŚCICIELOWI DOBORU PERSONELU. BRAWO. NIE KUPUJCIE TEGO OSTRZEGAM.
A tak na marginesie, nie kupujcie w super-, hiper-, mega-, czy inter-, marketach, tylko u kogoś kto się na tym zna. Mój znajomy to diler m.in. kosiarek we Wrocławiu, i on mi mówił, że można mieć nawet Chińczoka, tylko trzeba wiedzieć którego. Pozdrawiam sfrustrowanych. A to już nie pierwszu raz słyszę,żeby omijać Markjety i Alledrogo. Jeden model faktycznie tańszy (wabik) a reszta przepłacona!!! pzdr
Kolego tylko że czasem nie da się omijać marketu, poza tym nie byłbym taki pewnien czy w każdm mniejszm sklepie narzędziowym sprzedają sami "fachowcy" - zwłaszcza że tam w takich sklepach duży nacisk kładze sie na wciskaniu najdroższcyh narzędzi, a nie koniecznie najlepszych, a szkolenia takich sprzedawców polagają na pseudo-fachowej gadce. Wiem bo kiedyś pracowałem w takim sklepie pracowałem. Nie liczyła się wiedza o narzędziach tylko zdolności marketingowe przedawcy.
Witam, Problem leży też w doborze sprzętu do swojego terenu na którym chce się pracować. Nie można wybierać i kupować najtańszego "elektryka" w markecie i oczekiwać od niego cudu, że będzie wykaszał dla nas całe pole! Później oddajecie taki sprzęt do reklamacji i płaczecie przy ladzie. Może trzeba podejść do tematu trochę rozsądniej i udać się do punktu dealerskiego i porozmawiać z fachowcem o doborze urządzenia, który będzie zgodny z przeznaczeniem, który będzie odpowiednio dobrany do naszych prac ogrodniczych. Obsługa jest przeszkolona i profesjonalna a i później podczas przeglądu i serwisowania po gwarancyjnego będzie rzetelne i fachowe. MTD Poland posiada ogromną gamę urządzeń ogrodniczych i trzeba troszkę się wysilić samemu a nie wypisywać samych obelg. W przypadku reklamacji sprzedawca i gwarant też ma swoje prawa i nie można oczekiwać i robić z siebie dziecka, któremu wszystko się należy!
Post został usunięty w związku z naruszeniem regulaminu forum.
Z tym doborem sprzętu masz 100% racji - nie brać narzędzi firmy XXX która stwarza głupie sytuacje przy reklamacjach, sytuacje najczęściej niekorzystne dla klienta, a fachowość sprzedawcy niestety najczęściej jest wątpliwa... . Gdy wystąpi nawet cień wątpliwości należy rezygnować z zakupu ze względu na późniejszy komfort użytkowania. Czy MTD ma w swojej ofercie badziewie? Pewnie nie !!!! Z powyższych postów wynika jednak ,że cała polityka sprzedaży i reklamacji potrafi odstraszyć wielu klientów. "...... stoicie przed lada i plączecie ....", a za lada stoi dumny pan z podniesiona głową i teraz doradza, mogłeś kupić to , albo to.... - to jest ten fachowiec od sprzedaży, ale po fakcie. To nie ta droga! Olek K. powiedział " nie idźcie tą drogą..." , wprawdzie w polityce ale skutecznie odnosi się do sprzedaży. Należy szukać kontaktu pozytywnego dla klienta. nawet gdy czasami coś jest zepsute przez niego to firma XXX poniesie większą stratę gdy klient nie kupi u niej czegoś nowego niż gdy nareperuje za parę złotych jakieś badziewie. Pozytywne podejście do klienta to najlepsza reklama produktu i firmy, albo firmy i produktu. ".... nie idźcie tą drogą....." pozdrawiam Sławek
Do maszyn MTD nie mam żadnych zastrzeżeń bo wiem, że wszystko zależy od obsługi. Nie ma maszyn idiotoodpornych a tym samym nie można wszystkiego co złe zganiać na karb producenta i to jednego z dwóch największych na świecie.
Korzystamy z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Zgadzając się na wszystkie pliki cookies pozwolisz nam na dopasowanie treści do Twoich potrzeb podczas dokonywania zakupów na podstawie Twoich preferencji. W zakładce „Ustawienia” możesz dobrowolnie zdecydować, na który typ plików cookies chciałbyś zezwolić. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. W dowolnym momencie, możesz dokonać zmiany swojego wyboru klikając opcję „Ustawienia” w Polityce Cookies.
Poniżej możesz sprawdzić, jakie dane zbieramy w ciasteczkach i po co je zbieramy. Nie na wszystkie musisz się zgodzić.
Są niezbędne, by nasza strona działała prawidłowo, dlatego nie możesz z nich zrezygnować. Są wykorzystywane przez podstawowe funkcję strony.
Ciasteczka, które pozwalają na przesyłanie anonimowych danych o zachowaniu użytkowników na stronie. Dzięki temu możemy ulepszać naszą stronę, aby była łatwiejsza w obsłudze.
Ciasteczka, które przechowują informacje o Twoich wybranych ustawieniach i danych dotyczących personalizacji np. rozmiar opony.
Sprawdzamy co przeglądasz i kupujesz na naszej stronie, aby lepiej dopasować do Ciebie reklamy. Dzięki temu możesz zobaczyć te reklamy, które mogą Ci się przydać i być dla Ciebie interesujące.
Możesz zostawić pytanie na czacie, odpowiemy w najbliższym czasie. Nie zapomnij podać swojego adresu email lub telefonu.