Nasza strona do poprawnego działania wymaga włączonej obsługi JavaScript. Bez włączonego JavaScriptu nie można korzystać w pełni możliwości sklepu.
Cześć szukam w miarę taniego kompresora do sporadycznego użytkowania w garażu mianowicie głownie będę używał go do Pompowania kół Samochód/Rower i...
Witam Od jakiegoś czasu rozpocząłem sprzedaż narzędzi oraz akcesorii do domu i ogrodu Na sklepie https://narzedzia.pl/ możecie znaleźć spory wybór...
Może ktoś mi wyjaśni pewną tajemnicę. Kupiłem "mini pilarkę tarczową" w Action Chciałem zamontować tarczę. Czytam dokładnie instrukcję w...
CAS 12P. Bateria 12 do tego to straszny chłam. Pierwsza działała jakieś 3 mieś. Druga po reklamacji jakieś pół roku (używana sporadycznie). teraz leży...
Witam. Nawet najtańsza markowa pilarka będzie dobra. Ważne, żeby był dostęp do serwisu i części zamiennych. Kurs obsługi pilarki też jest potrzebny,...
Lepsze jak lepsze, są dobre silniki Tecumseh i B&S jak i kiepskie silniki tych firm. Każda z nich ma serie przeznaczone do marketowych kosiareczek po 1000PLN i profesjonalne silniki do pracy całorocznej. Z kulturą techniczną to prawda, jak kogoś przerasta zmiana świecy, oleju, nasmarowanie tłoka na zimę, to niech kupuje najtańsze kosiarki bo i tak po 3-4 latach się rozpadną. :D
Conri: Skąd wynika twoja negatywna opinia o Tecumsehu? Slawek1
no tak .. Poczytałem zadowolonych i tych mniej zadowolonych. Ja chyba jednak muszę być zadowolony. Spalinową MTD 46 PO urzytkuje trzeci sezon, w trudnym terenie raczej, gesta trawa, czasem kamienie, korzenie i momentami duze nachylenie terenu. Muszę przyznać pracuje przyzwoicie. Jedyny mój problem w tej chwili to zdemolowane kółeczka, nóż który trzebabyło by naostrzyć, i chyba tyle ... Kupię nóż i przednie kółka do MTD .. tylko gdzie ?? Pozdrawiam. Zd .. Jaworzno scorpion.biuro@wp.pl
Zweryfikowana jakość znając ilość reklamacji na Tckh i B&S Dokładność obróbki mimo że cnc , selekcji wymiarów przed montażem. materiał .Odporność na nieprzestrzeganie resursów stawia B&S górą.
Przednie koła ,jeżeli nie są napędzane ,możesz dopasować z innych kosiarek. Ważny jest wymiar średnicy pod śrubę mocujacą i zewnętrzny wymiar nawet zbliżony, Możesz napisać zapytanie do serwisów MTD na adresy mailowe z sieci.. Widziałem w Cas... mie kólka do kosiarek ,ale musiałbyś sprawdzić wymiar na miejscu,
Psioczycie na kosiarki a sami jesteście sobie winni chcecie kosiarke za 600 i wymagacie napędu 6funkcji żeby kosila 20 arów wysokiej gęstej trawy np o ma jeszcze kosić nieuzytki.kosiarke jest do trawy koszon ej raz w tygodniu .
Można sobie zafundowac i do codziennej pracy,.Ale wtedy silnik Intec.B&S z żeliwną tuleją..Asbo dwusowowe do pracy na pochyłościach.Ale wtedy nie 1000PLN a 3-4 ooo i też może być mało.. To co oferują markety to dla niezorientowanego w temacie klienta,A z drugiej strony też zwykle niezorientowany sprzedawca.Po między nimi towar.:)
conri ... acóz to znaczy "zweryfikować" Jakie masz podstawy i dane do weryfikacji? Co to zna "pomimo cnc".. . Tak naprawdę to sądzę ,że nigdy nie miałeś Tecumseha i tak sobie strzelasz opinią z płuc..... . pozdrawiam Sławek
Jest dużo firm mających dobre silniki, Kawasaki, Kohler, Sachs itp itd, gdyby był jeden lider to zmonopolizowałby rynek. B&S jak dotychczas zdołał zmonopolizować tylko polskie markety.
Nie wiem czego chcecie od kosiarek firmy MTD.... Miałem dwie kosiarki tej firmy każda z nich pracowała około 10 lat bez naprawy. Wymieniałem raz na rok olej, świece oraz od czasu do czasu nóż tnący. Od trzech miesięcy mam kolejną kosiarkę firmy MTD z napędem i nie zamieniłbym jej na żadną inną. :-)
Swoją kosiarkę używałem przez 4 godziny. Od samego początku silnik chodził jak potłuczony- falowały obroty.Po 4 godzinach koszenia wymieniłem olej i już nie dałem rady jej ponownie odpalić, bo pękł pancerz linki gazu. Na złożoną w OBI niezgodność z umową dostałem odpowiedź, że MTD tego nie uznaje bo to uszkodzenie mechaniczne i mogą naprawić ale oczywiście odpłatnie za 129 pln. Moja poprzednia elektryczna, tania, marketowa kosiarka zanim padła przeżyła 10 lat, a kaszana z MTD tylko 4 godziny. Omijać z daleka !!!
PS. Wczoraj wieczorem,gdy chciałem odebrać moją kosiarkę z OBI dowiedziałem się że jej tam nie ma, bo jest w serwisie w Orlu.Ponadto market i MTD chcą mnie (w razie gdy nie zgodzę się na płatną naprawę) obciążyć kosztami transportu i ekspertyzy w kwocie 73,80 pln, bo inaczej nie dostanę swojego bubla - MTD 46 SPB. Odmówiłem również pisemnie , jako,że jest to niezgodne z prawem - sprzedawca musi bezpłatnie w ciągu 14 dni kalendarzowych ustosunkować się do roszczenia z tytułu niezgodności .Teraz będę czekał na zwrot tego niespełna miesiąc temu kupionego- a używanego 4 godziny- grata .
do kol. Zawiedzionego: odnośnie niezgodności z umowa to jest tak: jeżeli sklep nie powiadomił ciebie o sposobie załatwienia sprawy w cigu 14-nastu dni to faktycznie masz sprawę wygraną. Jest tutaj niestety jedno ale; sprawa przed sądem (bo to jest jedyna droga dochodzenia racji) będzie trwać ok. roku. Ty w tym czasie będziesz pozbawiony sprzętu. Tak czy inaczej musisz sprzęt odebrać , zapłacić za transport i dokonać naprawy z rachunkiem w warsztacie. Następny krok to sprawa w sadzie i żądanie zwrotu kosztów. Wielokrotnie kłóciłem się na tym forum z kol. JK odnośnie niezgodności towaru z umowa. On jako sprzedawca , ja jako klient przytaczaliśmy rożne argumenty. konsensus dyskusji jest taki ( z mojej strony- klienta) nie zawsze opłaca się iść na szable , czasami należy sfolgować i mimo racji odpuścić. Stracisz dużo nerwów i czasu .... . No i należy współpracować z rzecznikiem praw konsumenta..... W każdym bądź razie życzę powodzenia w dochodzeniu racji i w używaniu nieszczęsnej kosiarki. Sławek
Sławek1- Dotrzymali terminu odpowiedzi.Może trochę nieskładnie napisałem swój poprzedni post. Wczoraj wieczorem w markecie pisemnie odmówiłem zapłaty za transport i ekspertyzę.W tym samym piśmie nie zgodziłem się zapłacić za naprawę. W dniu dzisiejszym Rzecznik Konsumentów potwierdziła moje stanowisko, że muszą mi oddać maszynę bez jakichkolwiek opłat - podobno jeszcze się z tym nie spotkała, żeby sprzedawca chciał kasę od konsumenta za ustosunkowanie się do żądania określonego w art.8 ust.1 Ustawy. Myślę, że co do sądu to niestety możesz mieć rację. Mimo to nie zamierzam ani MTD, ani OBI płacić za coś, co do nich należy ( handel towarem bez wad ) - sprzedali mi bubel, a teraz się wypinają. Jak można twierdzić ,że pęknięty pancerz linki, czy falujace obroty silnika to uszkodzenie mechaniczne i wina użytkownika ? Już i tak poniosłem koszta w postaci wylanego świeżego oleju, dojazdów do OBI. Pozdrawiam
No i powiem Ci że będą lecieli z tobą w kulki, bo co im zrobisz? Trudno Ciebie podkręcać i mówić co masz robić, jedyne sensowne rozwiązanie to pomoc rzecznika i postępowanie wg jego wskazań. Dopowiem,że koszt tej linki to jakieś 20zł. Linka mogła się złamać przy nieodpowiednim złożeniu pałąków do transportu. Uważam tak jak i Ty ,że dla dobra dalszej współpracy OBI, MTD powinno bez szemrania ( bez względu na to kto doprowadził do uszkodzenia linki) wymienić Ci ten detal. Ja mając klienta z takim problemem uśmiechnąłbym się i załatwił sprawę od ręki- za 20 zł chwaliłbyś mnie po wszystkich odpustach...... Jeszcze raz życzę powodzenia . pozdrawiam Sławek
Korzystamy z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Zgadzając się na wszystkie pliki cookies pozwolisz nam na dopasowanie treści do Twoich potrzeb podczas dokonywania zakupów na podstawie Twoich preferencji. W zakładce „Ustawienia” możesz dobrowolnie zdecydować, na który typ plików cookies chciałbyś zezwolić. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. W dowolnym momencie, możesz dokonać zmiany swojego wyboru klikając opcję „Ustawienia” w Polityce Cookies.
Poniżej możesz sprawdzić, jakie dane zbieramy w ciasteczkach i po co je zbieramy. Nie na wszystkie musisz się zgodzić.
Są niezbędne, by nasza strona działała prawidłowo, dlatego nie możesz z nich zrezygnować. Są wykorzystywane przez podstawowe funkcję strony.
Ciasteczka, które pozwalają na przesyłanie anonimowych danych o zachowaniu użytkowników na stronie. Dzięki temu możemy ulepszać naszą stronę, aby była łatwiejsza w obsłudze.
Ciasteczka, które przechowują informacje o Twoich wybranych ustawieniach i danych dotyczących personalizacji np. rozmiar opony.
Sprawdzamy co przeglądasz i kupujesz na naszej stronie, aby lepiej dopasować do Ciebie reklamy. Dzięki temu możesz zobaczyć te reklamy, które mogą Ci się przydać i być dla Ciebie interesujące.
Możesz zostawić pytanie na czacie, odpowiemy w najbliższym czasie. Nie zapomnij podać swojego adresu email lub telefonu.