Nasza strona do poprawnego działania wymaga włączonej obsługi JavaScript. Bez włączonego JavaScriptu nie można korzystać w pełni możliwości sklepu.
Cześć szukam w miarę taniego kompresora do sporadycznego użytkowania w garażu mianowicie głownie będę używał go do Pompowania kół Samochód/Rower i...
Witam Od jakiegoś czasu rozpocząłem sprzedaż narzędzi oraz akcesorii do domu i ogrodu Na sklepie https://narzedzia.pl/ możecie znaleźć spory wybór...
Może ktoś mi wyjaśni pewną tajemnicę. Kupiłem "mini pilarkę tarczową" w Action Chciałem zamontować tarczę. Czytam dokładnie instrukcję w...
CAS 12P. Bateria 12 do tego to straszny chłam. Pierwsza działała jakieś 3 mieś. Druga po reklamacji jakieś pół roku (używana sporadycznie). teraz leży...
Witam. Nawet najtańsza markowa pilarka będzie dobra. Ważne, żeby był dostęp do serwisu i części zamiennych. Kurs obsługi pilarki też jest potrzebny,...
Niestety MTD Poland to firma krzak. Kupiłem niedawno traktorek MTD (sprowadzony) i w firmie chciałem się dowiedzieć o części zamienne i instrukcje. Podałem dane z tabliczki znamionowej. Wiecie co mi odpowiedział pracownik firmy MTD Polska. Że nie ma czasu na szukanie i jak zadzwonię na jesieni to może mi pomoże. A dzwoniłem w maju. To chyba o czym świadczy.
A jaki model masz kosiarki na hondzie?
Bzdura !!!! Sezon nie sezon, jeżeli klient dzwoni a pracownicy oddziału nie mają czasu to powinni grzecznie wskazać adres najbliższego autoryzowanego serwisu wraz z prośbą o kontakt a nie odpowiadać "proszę zadzwonić na jesieni"
Posiadam od maja kosiarke MTD i od samego poczatku mam problem. Kosiarka aby miala moc musi pracować na pół ssania bo jak wyłaczę to silnik nierówno pracuje i nie ma mocy. Dzwoniłem do serwisu to czarowali że coś z zaworami i musze ją przywieść ale dopiero po sezonie bo taki nawał pracy.
Witam dziękuje za telefony myślę że te problemy uda sie pozytywnie załatwić co z kosiarką z Poznania i ze skrzynią do B155(może nie będzie potrzebna nowa tylko jakieś części mechanizmu ale to musi zweryfikować serwis) Panowie napiszcie co udało Wam się załatwić ?? większość namiarów ale nie wszystkie na serwisy MTD na stronie www.mtdpoland.pl w zakładce "serwisy" proszę nie zrarzajcię się tylko jak jakiś serwis Was spławi zawszę mogę wskazać serwis bardziej przychylny pozdrawiam użytkowników sprzętu MTD
Przeczytałem te kilka postów i śmiac mi sie chce, wszyscy najeżdzacie na MTD , a nikt z Was nie przedstawił choć jednego rozsądnego argumentu potwierdzającego jakość tych maszyn. Jeszcze nie słyszałem takich rzeczy żeby prawidłowo eksplatowany silnik po sezonie wysiadł. Z doświadczenia wiem że 95% wszystkich uszkodzeń jest powstałych z niewłaściwej obsługi sprzetu, i niedostosowania jego do ilości wykonywanej pracy (za duże powierzchnie) Przed zakupem proponuję najpierw dopytac sie czy dany model będzie odpowiedni do Waszych oczekiwań w autoryzowanym punkcie sprzedaży Ponieważ nie słyszał Pan, aby prawidłowo eksploatowany silnik wysiadł po sezonie, chcę zakomunikować właśnie o takim przypadku. Niestety dałem się nabrać na etykietkę "Made in Germany" (w moim przekonaniu symbol jakości). Kupiłem kosę elektryczną 700W (modelu nie pamiętam, ale zachowałem instrukcję). Obchodziłem się z nią jak "z jajkiem" (liczne przerwy w pracy na ostygnięcie silnika co już jest paranoją dla sprzętu przeznaczonego do pracy ciągłej). Udało mi się skosić 3 razy działkę o pow. około 500 m2 (jeśli to można nazwać koszeniem, bo była to męka). Następnego roku (czujnie, bo 2 tygodnie po upływie gwarancji) kosiarka odmówiła posłuszeństwa. Po wysyłce do serwisu otrzymałem odpowiedź, że uszkodził się silnik, okres gwarancyjny minął, jest ściśle przestrzegany, a naprawa jest nieopłacalna. 400 zł jak w błoto! Przestrzegam wszystkich przed tym złomem!!! TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA OD MTD !! (Chyba, że ktoś ma pieniądze do wyrzucenia).
Ja tam nie mam do czynienia za dużo z kosiarkami, ale jak widzę gościa który kupuje kosiarkę ELEKRTYCZĄ za 400 i mówi o pracy ciągłej i koszeniu naraz 500m2 to mogłę to skwitować tylko tak....LITOŚCI! Kosiarka z 400 to tak jakby kupić wiertarke za 150zł i narzekać że nie wywierciła 500 otworów w paracy naraz, tylko musiała ostygnąć:] ehhh
UWAŻAJCIE NA KOSIARKI Z MTD Kupiłen nową kosiarkę MTD Zadowolony,zaczołem kosić trawę i po kilku minutach stwierdziłem iż nóż obciera o obudowę kosiarki powodując jej uszkodzenie.Kosiarkę umyłem i zawiozłem do Praktikera w Poznaniu reklamować feralną kosiarka.Po czternastu dniach przyszła opinia z MTD sp.zo.o OPINIA Jest to uszkodzenie mechaniczne z winy użytkownika powstałe w wyniku dociskania obudowy kosiarki do np. krawężnika co powoduje jego odkształcanie w stronę noża.Przy większej sile docisku nóż zaczyna ocierać o obudowę. Odmowa uznania roszczeń klienta... Tylko ja nie mam krawężników przy trawniku i niczym nie dociskałem do obudowy kosiarki,tylko silnik jest niesymetrycznie osadzony w stosunku do obudowy co powoduje obcieranie noża podczas koszenia trawy. Firma MTD oczywiście obciąża kosztami czyli: Ekspertyza-30zł Transport -30zł Złożyłem odwołanie gdyż przez 10 min kosiarka nie powinna się popsuć.Moja stara kosiarka ma 15 lat i cały czas jest sprawna,jedyna wada to brak kosza. UWAŻAJCIE CO KUPUJECIE, LEPIEJ SIĘ ZASTANOWIĆ DWA RAZY CZY KUPOWAĆ Z FIRMY MTD
UWAŻAJCIE NA KOSIARKI Z MTD Kupiłen nową kosiarkę MTD Zadowolony,zaczołem kosić trawę i po kilku minutach stwierdziłem iż nóż obciera o obudowę kosiarki powodując jej uszkodzenie.Kosiarkę umyłem i zawiozłem do Praktikera w Poznaniu reklamować feralną kosiarka.Po czternastu dniach przyszła opinia z MTD sp.zo.o OPINIA Jest to uszkodzenie mechaniczne z winy użytkownika powstałe w wyniku dociskania obudowy kosiarki do np. krawężnika co powoduje jego odkształcanie w stronę noża.Przy większej sile docisku nóż zaczyna ocierać o obudowę. Odmowa uznania roszczeń klienta... Tylko ja nie mam krawężników przy trawniku i niczym nie dociskałem do obudowy kosiarki,tylko silnik jest niesymetrycznie osadzony w stosunku do obudowy co powoduje obcieranie noża podczas koszenia trawy. Firma MTD oczywiście obciąża kosztami czyli: Ekspertyza-30zł Transport -30zł Złożyłem odwołanie gdyż przez 10 min kosiarka nie powinna się popsuć.Moja stara kosiarka ma 15 lat i cały czas jest sprawna,jedyna wada to brak kosza. UWAŻAJCIE CO KUPUJECIE, LEPIEJ SIĘ ZASTANOWIĆ DWA RAZY CZY KUPOWAĆ Z FIRMY MTD Mogłeś spróbować inaczej, tj. skorzystać z niezgodności towaru z umową i niech Praktiker się z tym buja. Mógłbyś wtedy "użyć" Rzecznika Praw Konsumenta i dałbyś radę. Osobiście używam kosiarki MTD za 450zeta 51cm koszenia i 3HP. Kupiłem ją generalnie do zajechania na zielsku powyżej kolan i 800m. Działa trzeci rok - wymieniałem tylko olej, a filtr powietrza wytrzepałem o kamień. Dopiero teraz w trzecim roku użytkowania widzę, że słabnie na bardzo gęstej trawie. Ściąłem nią bardzo dużo zielska przez dwa lata kompletnie jej nie oszczędzając - teren był nierówny i często kosiłem kamienie. Generalnie za 450zł nie było tak źle. Pozdrawiam
Witam. Rok temu kupiłem kosiarkę. Oddałem ją pod koniec kwietnia do sklepu na wymianę oleju. Później dowiedziałem się że kosiarka została wysłana do serwisu. 08.05.2009 sklep otrzymał odpowiedź od serwisu, że reklamacja nie zostanie uznana ponieważ uszkodzenia nastąpiły z winy użytkownika - silne uderzenie w twardą przeszkodę spowodowało uszkodzenie noża, napędu oraz koła magnesowego, ponadto stwierdzamy źle założony i naostrzony nóż-, a naprawa kosiarki wraz z transportem będzie kosztować 800 zł netto. Chciałbym się dowiedzieć co mam rozumieć przez stwierdzeniem "twarda przeszkoda" bo chcę zaznaczyć, że żadnych kamieni na trawniku nie ma, a w miejscach które mogą być zagrożeniem dla kosiarki używałem kosiarki elektrycznej bądź podkaszarki,a nóż był założony prawidłowo. Nie wiem dlaczego żądają jeszcze, żebym zapłacił za ekspertyzę i transport kosiarki (30zł + 70 zł)jeżeli jest ona na gwarancji. Po kilku dniach serwis odpisał na moje pismo do sklepu faksem , stwierdzając że podtrzymują swoją wcześniejszą ekspertyzę. Nie mam pojęcia co mam zrobić, żeby mi oddali tę kosiarkę i czy ja mam za tym chodzić, czy to powinien sklep się tym interesować jeżeli oni ją wysłali do serwisu. pozdrawiam
Witam, Jesienią kupiłem traktorek MTD P 180 AMN (szerokość koszenia 105 cm, silnik B&S 18KM 2cyl.). Oto moja opinia: +błyskawiczne koszenie, powierzchnię około 30arów (stoki, dużo krzewów do omijania) koszę w około 40 minut +skuteczne koszenie, nie ma problemów z wysoką, gęstą trawą +niewielkie spalanie +wygodny fotel, przyjemna obsługa -luzy kierownicy, ale do przeżycia -problem poważny miałem tylko raz-kosiarka gasła po uruchomieniu agregatu koszącego (włączało się zabezpieczenie). Po kilku dniach (!) dodzwoniłem się do MTD Polska i odesłano mnie do sprzedawcy lub autoryzowanego serwisu. Dwa serwisy z ich strony www telefonicznie poinformowały mnie, że nie naprawiają sprzętu MTD lub, że muszę przywieźć im traktor (200kg!). Zdenerwowany, zszedłem do garażu i sam usunąłem problem (od wibracji zsunął się przewód elektryczny) i kosiarka zaczęła pracować normalnie -kosiarka nie mulczuje trawy-nie wiem na ile to wina MTD, na ile sprzedawcy który sprzedał mi przystawkę od trochę innego modelu. Kiedy zorientowałem się, że nie pasuje powinienem był ją zwrócić, a nie przycinać przystawkę. Może z właściwą przystawką przebiegałoby to lepiej. Podsumowanie-kupiłem dość drogi sprzęt, na pewno odpowiedni do mojej działki (a nawet sporo większej), przy takiej kwocie oczekiwałbym jednak lepszej obsługi klienta. Nie wiem jak serwis wyobraża sobie, że tak ciężki sprzęt dostarczę im osobiście. Uważam, że MTD powinno wprowadzić odrębne zasady napraw gwarancyjnych dla dużego, ciężkiego (i drogiego!) sprzętu, ponieważ w przeciwnym razie klienci nie będą w pełni zadowoleni. Co do poprzednich komentarzy-wcześniej kosiłem ogród malutką (i niedrogą) kosą spalinową STIHL i nie było przez pięć lat żadnych problemów z nią-tylko lałem mieszankę i do pracy. Teraz ma ona znacznie mniej pracy w związku z zakupem traktorka. Czy poleciłbym znajomym zakup traktorka MTD? Ciężko powiedzieć. Z jednej strony traktorek oszczędza dużo czasu. Z drugiej strony-traktorek podobny do mojego kosztuje tyle ile używany samochód osobowy. Za taką cenę oczekiwałbym obsługi klienta i serwisowej na najwyższym poziomie. Problem w tym, że MTD sprzedaje sprzęt i tani i drogi. Jeśli ktoś myśli o traktorku z wysokiej półki, powinien rozważyć na przykład ETESIĘ...
Witam Mnie też spotkał podobny problem z traktorkiem MTD naprawa była śmieszna ale ile kosztowało mnie zachodu aby ktoś go chciał naprawić na gwarancji (a była to ewidentna naprawa gwarancyjna) ale nie jest to najbardziej istotna informacja ciekawsze jest to że od tych kilku serwisów którymi się kontaktowałem dostałem informację że lepiej się wystrzegać produktów MTD bo są poprostu niskiej jakości - typowy chłam marketowy pozatym w firmie w dobie kryzysu nie najlepiej się powodzi nie ma kontaktu z przedstawicielami którzy ponoć mogą służyć pomocą bo do centrali nie można się w żaden sposób dodzwonić podsumowując produkty MTD to jak czerstwy chleb - mogą stanąć w gardle - wystrzegajcie się tego chłamu PS Made in Germany - to chyba mżonka - większość tych produktów jest produkowana w chinach a jeżeli nie to składana w Niemczech z chińskich niedopracowanych części
Hej ogolnie to masz pecha bo mozesz odzyskac sprzet przez sklep w ktorym kupiles musisz zaplacic za transport zeby ja odzyskac - CO JEST NIE ZGODNE Z PRAWEM ( NIE MA TAKIEJ USTAWY )
PS Made in Germany - to chyba mżonka - większość tych produktów jest produkowana w chinach a jeżeli nie to składana w Niemczech z chińskich niedopracowanych części Niestety kilkukrotnie miałem takie same wrażenie niedopracowania. Części "metalowe" są dość dobrej jakości, natomiast plastiki-generalnie fatalnej. Irytujące jest również to, że niektóre części mają luzy-jak na przykład śruba fotele kierowcy która ciągle się wykręca. Mojego zaufania nie budzą również plastikowe kółka napinaczy pasków (niektóre są metalowe, niektóre nie). Irytujący jest również spust oleju-tak zrobiony, że nie da się go podłożyć miseczki, wszystko jest ochlapane olejem. Problem spróbuje rozwiązać pompką odsysającą...
Pozdrawiam Jestem w posiadaniu kosiarki spalinowej z napędem. Użytkuję ją od 2004r. Dopiero w tym roku wysiadł napęd i serwis nie jest wstanie poradzić sobie z ta przypadłością. Serwis wymienił pasek na nowy i stwierdził że jest jak nowa. Przejechała 150 m i napęd ponownie wysiadł. Kolejna wizyta w serwisie i diagnoza że prawdopodobnie przekładnia. Świadczy to o umiejętności zatrudnionych "mechaników" w serwisie. Była to pierwsza wizyta w serwisie od kupna i ogólnie byłem z niej zadowolony. Przeglądy po sezonie robiłem sam.Mam nadzieję że trafię na serwis z prawdziwego zdarzenia.
Korzystamy z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Zgadzając się na wszystkie pliki cookies pozwolisz nam na dopasowanie treści do Twoich potrzeb podczas dokonywania zakupów na podstawie Twoich preferencji. W zakładce „Ustawienia” możesz dobrowolnie zdecydować, na który typ plików cookies chciałbyś zezwolić. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. W dowolnym momencie, możesz dokonać zmiany swojego wyboru klikając opcję „Ustawienia” w Polityce Cookies.
Poniżej możesz sprawdzić, jakie dane zbieramy w ciasteczkach i po co je zbieramy. Nie na wszystkie musisz się zgodzić.
Są niezbędne, by nasza strona działała prawidłowo, dlatego nie możesz z nich zrezygnować. Są wykorzystywane przez podstawowe funkcję strony.
Ciasteczka, które pozwalają na przesyłanie anonimowych danych o zachowaniu użytkowników na stronie. Dzięki temu możemy ulepszać naszą stronę, aby była łatwiejsza w obsłudze.
Ciasteczka, które przechowują informacje o Twoich wybranych ustawieniach i danych dotyczących personalizacji np. rozmiar opony.
Sprawdzamy co przeglądasz i kupujesz na naszej stronie, aby lepiej dopasować do Ciebie reklamy. Dzięki temu możesz zobaczyć te reklamy, które mogą Ci się przydać i być dla Ciebie interesujące.
Możesz zostawić pytanie na czacie, odpowiemy w najbliższym czasie. Nie zapomnij podać swojego adresu email lub telefonu.