Opinie o zestawach kluczy

Do ostatniej strony »
G
pietia 2012-06-16 20:25

Re: Opinie o zestawach kluczy

Witam!!!
Prosiłbym o opinię na temat zestawów kluczy nasadowych na allegro w przedziale cenowym 140 zł. do 190 zł takich firm jak GEKO, BASS POLSKA,itd. Niech to będą opinie osób, które zakupiły takie zestawy i je użytkowały.
Pozdrawiam!!!

Jeżeli chodzi o geko to nie czytaj tych bzdur że po drugiej śrubie i po grzechotce mam je już rok i nie ma problemu nie jestem mechanikiem ale te klucze dostały po du...ie a w tym przedziale kasowym honitona nie kupisz ktoś z ciebie jaja sobie robi

G
majstero88 2012-06-17 16:42

Re: Opinie o zestawach kluczy

Witam,

Gdzie będziesz ich używał? Chodzi mi o ich przeznaczenie czy w domu czy w pracy?

G
majstero88 2012-06-17 16:55

Re: Opinie o zestawach kluczy

Znalazłem artykuł odnośnie zestawów w walizce, może nie Twój przedział cenowy, ale dość sporo przydatnych informacji. Polecam przeczytać! Nie ma nic na temat producentów o których pytasz, ale można przeczytać, że Neo daje 25 lat gwarancji na niektóre swoje produkty a cenowo chyba podobnie ja tamci.

http://jakienarzedzia.pl/ - tu znajdziesz ten artykuł w kategorii : do warsztatu

G
sany 2012-09-27 21:39

Re: Opinie o zestawach kluczy

kupiłem klucze płaskie GEKO i więcej tego nie zrobię! Są strasznie kruche. Zapieczonej śruby nie odkręcisz--- klucze łamią się dosłownie w rękach, o rurze nawet nie wspominam.

G
pyha 2012-10-28 12:11

Re: Opinie o zestawach kluczy

Kol. nie kupuj nic z Firmy Bass Polska , produkuje na taniej chińszczyźnie , w razie reklamacji urwanie głowy , lekceważenie klienta!

G
pyha 2012-10-28 12:15

Re: Opinie o zestawach kluczy

ja kupiłem w Bass Polska rębak , niech ich szlak , lekceważą klienta , makabra w razie reklamacji - nie polecam !

G
JA 2013-02-28 21:34

Re: Opinie o zestawach kluczy

UWAGA NA BASS POLSKA!!!