Nasza strona do poprawnego działania wymaga włączonej obsługi JavaScript. Bez włączonego JavaScriptu nie można korzystać w pełni możliwości sklepu.
Czy ktoś ma szarpak do kosy variolux
Z Google przepisana opinia co za dzban
Jak zmienić głowice w wiertarka Parkside PABH
Nie kupuj kluczy firmy Deget , totalna porażka, wyginają się i łamia przy mocniejszym nacisku, grzechotki przeskakują, totalny złom .
Mam KINZO szlifierkę kątowa od wielu lat robi ciężko tylko wymiana szczotek i na grubą stal....
Czy ktoś z zaglądających na to forum ma jakieś doświadczenie z elektronarzędziami marki WORX ? Wiem że w Polsce sprzedaje je PROMA ( W Niemczech widziałem je w OBI ) ale może ktoś wie coś więcej o pochodzeniu marki ! Mile widziane opinie użytkowników :) Z góry dzięki za informacje !
Są lub były w PSB. Tyle mogę powiedzieć.
Leroy je ma, ale pomarańczowe tylko, czyli amatorskie.
Nawet w Leroy już nie ma bo zrobili wyprzedaż. Sklepy specjalistyczne też wycofały się ze sprzedaży bo nikt tego nie kupował. Elektronarzędzia drogie, więc się nie sprzedawały.
Pomarańczowe Worx'y wcale nie są drogie -poziom podobny do Einhella. Nawiasem mówiąc w Niemczech nie widziałem w OBI już Einhella za to pełno tam LUX-toolsa i właśnie pomarańczowego WORX-a . Tym nie mniej interesują mnie opinie użytkowników zarówno wersji zielonej jak i pomarańczowej.
Czy ktoś z zaglądających na to forum ma jakieś doświadczenie z elektronarzędziami marki WORX ?
Generalnie interesują mnie opinie na temat twałości ogniw stosowanych we wkrętach Li-ON marki WORX,oraz poziomu niezawodności tak linii pomarańczowej jak i zielonej (wiertarki,młotowiertarki,wkrętarki,szlifierki kątowe) Interesują mnie głównie opinie użytkowników-bo proste dane techniczne mogę znaleźć natomiast z opiniami krucho.
Worx zielony to narzędzia profesjonalne, a na tej półce jest sporo innych znanych marek, dlatego nie mogą się z nimi przebić. Pracowałem na nich w Anglii i nic im zarzucić nie można. przez dwa lata jak tam byłem nic się z nimi nie działo. Kwestia, że tu można mieć na nie nawet 5 lat gwarancji też o czymś świadczy.
Z paru wątków na forum wynika że można mieć gwarancję i nic z tego nie ma poza obietnicami. Więc co z tego że pięć lat gwarancji?... to pewnie taki "chłit manketingowy", jeden ze sposobów naciągania klienta. sławek
W PSB czyli Polskich Składach Budowlanych były tylko i wyłącznie zielone. Coś się sprzedawało bo z firmowego regału co jakiś czas znikały jakieś sztuki. Co ciekawe nigdzie nie było widać zapakowanych urządzeń tylko to co na regale rozpakowane. Gwarancja jest takim rodzajem obietnicy. Jej wyegzekwowanie potem to osobna sprawa. Za 5 lat firma może przestać istnieć pod tą nazwą i umyje ręce. Zależy co się będzie bardziej opłacać. Jeżeli cena nie jest atrakcyjna to wybierzemy chyba raczej coś innego bardziej sprawdzonego ?
DeWalt,Hitachi i parę innych firm daje jedynie 12 miesięcy gwarancji fabrycznej na zakupiony sprzęt ,ale nie wszyscy wiedzą że i tak mają prawo do 24 miesięcy ochrony z tytułu niezgodności towaru z umową. Różnica polega na tym że za gwarancję odpowiada producent/dystrybutor a za niezgodność z umową sprzedawca. Tak wiec reasumując nawet jeśli kupujemy sprzęt z roczną gwarancją producenta nie zmienia to faktu że możemy go reklamować przez 24 miesiące . Zgadzam się że często "wybujała" gwarancja to tylko ściema bo po kilku latach już nikt nie pamięta gdzie sprzęt kupił i ile ma gwarancji w dodatku zgubił lub wywalił gdzieś dowód zakupu, Po za tym ludzie mylnie interpretują słowo gwarancja-gwarant nie twierdzi nigdy że sprzęt się nie zepsuje na skutek eksploatacji ! Gwarancja dotyczy wadliwego działania na skutek wad fabrycznych sprzętu a nie np na skutek niewłaściwej eksploatacji czyli powiedzmy używania wiertarki do mieszania zaprawy itp. Ludzie myślą że wiertarka jak ma dwa lata gwarancji to ma dwa lata robić wszystko co im się podoba włącznie z używaniem jej do napędu pralki automatycznej i robienia lodów!
Częściowo się zgodzę, a częściowo nie. To że ludzie niezgodnie z przeznaczeniem użytkują zakupiony towar jest normą ale nie reguła. To że ludzie często wywalają / gubią dokumenty zakupu też jest częste. Widać nie dbają o to co mają. Dlatego łatwo stosunkowo jest dać długą gwarancję. Nawet jak mają gwarancję to czasami nie chce się tym zająć, widać stać ich na nowe. Wydaje mi się że często ludzie boją / wstydzą się coś reklamować z różnych przyczyn. Sprzedawcy (nie wszyscy) próbują utrudniać złożenie reklamacji chociaż nie wiem czym to jest spowodowane. Przykład oryginalne opakowanie.
Ludzie nie znają swoich praw i to jest cała prawda !!! Sprzedawca nie może odmówić sporządzenia reklamacji -ot co ! To samo dotyczy opakowań -sklep może odmówić przyjęcia towaru do zwrotu (jeśli zwroty przyjmuje ) bez oryginalnego opakowania,natomiast brak opakowania nie ma wpływu na złożenie reklamacji z tytułu gwarancji,niezgodności z umową czy rękojmi .
witam posiadam taka młotowiertarke od 1,5 roku przywieziona z norwegii sprawuje sie wysmienicie i wierceniu i podkowaniu!jest porownywalna do małych boscha lub makita!do tej pory mnie nie zawiodła a miałem opory przy zakupie
Rufus - niestety muszę interweniować.Bo troche pomyliłeś się. Niezgodność towaru z umową tyczy tylko i wyłącznie towarów kupionych na paragon zakupu lub na fakture ale na osobę prywatną i dlatego każdy(prawie) producent daje 2 lata gwarancji producenta, bo wie że nawet gdyby dał rok to i tak klient mógłby zareklamować z tytułu niezgodności. Dlatego też taka Makita, Dewalt czy Hitachi nadal dają tylko rok gwarancji ale na firmę! Tutaj nie wystapi niezgodność towaru z umową. Natomiast ci producenci i tak mają 24 miesiące gwarancji na osobę prywatną i też jest to gwarancja producenta, a nie gwarancja(stara rękojmia) wynikająca z ustawy. Za niezgodność towaru z umową też odpowiada producent, sklep jest TYLKO posierdnikiem między producentem a klientem. Chyba że umowa między sklepem a producentem jest taka, że to sklep na miejscu rozpatruje reklamację, a producent tylko potem wystawia fakture korygującą. Co do reszty to masz Rufus rację - ludzie często kupując u mnie cokolwiek jak zapytają czy i ile to ma gwarancji. Gdy mówie że dwa lata to ich reakcja jest prawie zawsze taka sama - "to mogę ją zajechać i dacie mi nową, albo naprawicie" - wtedy zaczynam tłumaczyć co to jest gwarancja producenta i na co jest przyznawana. Wiele osób robi wtedy wielkie oczy, niektórzy rezygnują z zakupu i mówią że pojadą do Casto, tam wszystko im wymienią. Albo zaczyną krzyczeć i wymyślać sklep że oszukujemy i oni mają prawo do tego co gdzieś usłyszeli.. Jest na szczęscie grupa myślących którzy rozumią zasady i prawa i potrafią lepiej dobrac sobie narzędzie do swoich potrzeb i środków finansowych - tacy ludzie najrzadziej wracają z reklamcjami też, bo dokonali: ŚWIADOMEGO zakupu.
Korzystamy z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Zgadzając się na wszystkie pliki cookies pozwolisz nam na dopasowanie treści do Twoich potrzeb podczas dokonywania zakupów na podstawie Twoich preferencji. W zakładce „Ustawienia” możesz dobrowolnie zdecydować, na który typ plików cookies chciałbyś zezwolić. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. W dowolnym momencie, możesz dokonać zmiany swojego wyboru klikając opcję „Ustawienia” w Polityce Cookies.
Poniżej możesz sprawdzić, jakie dane zbieramy w ciasteczkach i po co je zbieramy. Nie na wszystkie musisz się zgodzić.
Są niezbędne, by nasza strona działała prawidłowo, dlatego nie możesz z nich zrezygnować. Są wykorzystywane przez podstawowe funkcję strony.
Ciasteczka, które pozwalają na przesyłanie anonimowych danych o zachowaniu użytkowników na stronie. Dzięki temu możemy ulepszać naszą stronę, aby była łatwiejsza w obsłudze.
Ciasteczka, które przechowują informacje o Twoich wybranych ustawieniach i danych dotyczących personalizacji np. rozmiar opony.
Sprawdzamy co przeglądasz i kupujesz na naszej stronie, aby lepiej dopasować do Ciebie reklamy. Dzięki temu możesz zobaczyć te reklamy, które mogą Ci się przydać i być dla Ciebie interesujące.
Możesz zostawić pytanie na czacie, odpowiemy w najbliższym czasie. Nie zapomnij podać swojego adresu email lub telefonu.