Nasza strona do poprawnego działania wymaga włączonej obsługi JavaScript. Bez włączonego JavaScriptu nie można korzystać w pełni możliwości sklepu.
Czy ktoś ma szarpak do kosy variolux
Z Google przepisana opinia co za dzban
Jak zmienić głowice w wiertarka Parkside PABH
Nie kupuj kluczy firmy Deget , totalna porażka, wyginają się i łamia przy mocniejszym nacisku, grzechotki przeskakują, totalny złom .
Mam KINZO szlifierkę kątowa od wielu lat robi ciężko tylko wymiana szczotek i na grubą stal....
Kupiłem nową opalarkę Steinel 1910E i nie wiem dokładnie czy urządzenie jest sprawne ponieważ przełącznik wydatku powietrza (3pozycje) na pierwszym i na drugim stopniu tak samo się zachowuje. Producent pisze że na 1 stopniu ma mieć 150l/min na 2 300l/min i na 3 500l/min. Ale trafiłem też taką informację: # Wydatek powietrza # stopień 1 = ok. 150 l/min # stopień 2 = 150-300 l/min # stopień 3 = 500 l/min teraz pytanie jak jest z tym drugim stopniem ma być =300 czy od 150 do 300l/min ?? nie widzę możliwości takiej regulacji
Mam identyczny problem jak kolega. bieg I - 150 l/min., 50°C (zimny bieg); bieg II - 300 l/min., 50 - 600 °C - regulowana elektronicznie w 9 pozycjach; - właśnie przy tym biegu prędkość obrotowa nie zmienia się. bieg III - 500 l/min., 50 - 600 °C - regulowana elektronicznie w 9 pozycjach; Czy to normalne czy może bład po stronie Steinel
A moim zdaniem cięzko wyczuć czy wydatek powietrza jest 150 czy 300L/min.
miedzy 1 a drugim biegiem jest spora róznica, wkoncu drugie tyle... A predkość obrotowa choc delikatnie byłaby słyszalna. W moim przypadku nie ma najmniejszej róznicy. Czy ktoś posiada taką opalarkę i mógłby się wypowiedzieć?
A mógłbyś sprawdzić w swojej opalarce jak to jest z tymi trzema prędkościami?
Właśnie otrzymałem informację z serwiu STEINEL: Wydatek powietrza nie jest związany z obrotami silnika , lecz zależy od tego czy powietrze jest ogrzane czy zimne. Powietrze ogrzane ma większą objętość więc wydatek powietrza na II I III biegu jest większy . Na biegu pierwszym wydatek jest mniejszy ponieważ powietrze jest zimne. Zatem obroty silnika są takie same na I i II biegu a wydatek jest większy na II biegu ponieważ powietrze jest ogrzane i ma większą objętość .
Korzystamy z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Zgadzając się na wszystkie pliki cookies pozwolisz nam na dopasowanie treści do Twoich potrzeb podczas dokonywania zakupów na podstawie Twoich preferencji. W zakładce „Ustawienia” możesz dobrowolnie zdecydować, na który typ plików cookies chciałbyś zezwolić. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. W dowolnym momencie, możesz dokonać zmiany swojego wyboru klikając opcję „Ustawienia” w Polityce Cookies.
Poniżej możesz sprawdzić, jakie dane zbieramy w ciasteczkach i po co je zbieramy. Nie na wszystkie musisz się zgodzić.
Są niezbędne, by nasza strona działała prawidłowo, dlatego nie możesz z nich zrezygnować. Są wykorzystywane przez podstawowe funkcję strony.
Ciasteczka, które pozwalają na przesyłanie anonimowych danych o zachowaniu użytkowników na stronie. Dzięki temu możemy ulepszać naszą stronę, aby była łatwiejsza w obsłudze.
Ciasteczka, które przechowują informacje o Twoich wybranych ustawieniach i danych dotyczących personalizacji np. rozmiar opony.
Sprawdzamy co przeglądasz i kupujesz na naszej stronie, aby lepiej dopasować do Ciebie reklamy. Dzięki temu możesz zobaczyć te reklamy, które mogą Ci się przydać i być dla Ciebie interesujące.
Możesz zostawić pytanie na czacie, odpowiemy w najbliższym czasie. Nie zapomnij podać swojego adresu email lub telefonu.