Gość: szymon
2008-04-10 00:00

Młoto-wiertarka profesionalna

Witam jest przyszłym nabywcą młoto-wiertarki. Będzie on pracować przez ok.4 godziny dziennie nieraz więcej, nieraz mniej. Pod uwagę biorę DE Walta D25112; Hitachi DH24PC3; Makita HR2470; Makita HR2450F; Metabo BHE24. Głównie skipić się chciałem na tym, ale może polecicie coś innego.
Gość: Piotr
2008-04-13 00:00

Re:Młoto-wiertarka profesionalna

a co powiesz na HILTI te7c za 1200zl?
jesli bylbys zainteresowany to napisz na piotr84ru@interia.pl
Gość: Michał
2008-04-13 00:00

Re:Młoto-wiertarka profesionalna

zamiast d25112 lepszym modelem jest d25113 i w podobnej cenie.
pozdro
Gość: ADARKAR
2008-04-17 00:00

Re:Młoto-wiertarka profesionalna

Bawie sie od miesiaca Hitachi DH24PC3 tylko w weekendy. Popracowala z 10 h bez zarzutu. Troche podkuwania i przewierty do elektryki i alarmow. Bardzo silny udar. Mozna wiercic jedna reka. Na razie jestem zadowolony.
Gość: Marcin M
2008-05-12 00:00

Re:Młoto-wiertarka profesionalna

zamiast d25112 lepszym modelem jest d25113 i w podobnej cenie.
pozdro
dostawe
Wczesniej pracowałem młotowiertarkami metabo hilti o podobnych
parametrach
Gość: Marcin M
2008-05-12 00:00

Re:Młoto-wiertarka profesionalna

zamiast d25112 lepszym modelem jest d25113 i w podobnej cenie.
pozdro
dostawe
Wczesniej pracowałem młotowiertarkami metabo hilti o podobnych
parametrach
sory zjadlo mi pół postu:)
własnie kupiłem d 25113 k
co mozesz o niej wiecej powiedziec
jakies rady czy wskazowki??
Gość: krzysiek
2008-05-12 00:00

Re:Młoto-wiertarka profesionalna

witam
a ja sie troche nacielem na hitachi 24Pc3 .po 30 min podkowania tak sie nagrzala ze nie mozna bylo dotknąc
.dodam ze to byl swiezotki zakup.wyslalem do serwisu wada niby fabryczna siad tlok ,zaczal sie zacierac.zobacze co dalej jak wroci z serwisu ,tylko ze 2 tygodnie trzeba czekac. teraz kupie dewalt 25113k niby cos lepszego. skowanie tynku i drobne rozbiorki.
pozdrawiam
Gość: ADARKAR
2008-05-13 00:00

Re:Młoto-wiertarka profesionalna

Daj znac co dalej z ta Hitachi bo ja tez ja niedawno kupilem i jak na razie jest ok. ale dobrze wiedziec co moze mnie spotkac i jak reagowac na dany problem. Dzieki ze napisales o problemie z tlokiem. Pozdrawiam
Gość: snake
2008-05-15 00:00

Re:Młoto-wiertarka profesionalna

Ja bym na twoim miejscu również wziął pod uwagę GBH 2-26 dfr.
Produkt od dłuższego czasu na rynku i jest bardzo chwalony, ja również jestem zadowolony. Wiercenie w betonie bez problemu, podkuwanie. Mocny udar 3 J. Wymienny uchwyt i 3 lata gwarancji. I cena najbardziek przyciąga.
wiertarka GBH 2-26 DFR: http://www.narzedzia.pl/pl/productDetails/2751_M%C5%82ot_udarowo-obrotowy_GBH_2-26_DFR_Professional.html
A tu z osprzętem jakbyś nie miał wiewrteł i przecinaków na sds+ (osprzęt makity - bardzo korzystnie wypada cena)
http://www.narzedzia.pl/pl/productDetails/3390_M%C5%82ot_udarowo-obrotowy_GBH_2-26_DFR_Professional.html
Gość: snake
2008-05-15 00:00

Re:Młoto-wiertarka profesionalna

Makita HR2450F bym odradził i matabo też .
JA bym wybrał wspomnianego Boscha. Reszta narzędzi które wymieniłeś jest ok i w tej samej klasie. Ale Bosch ma 3 lata gwarancji !!
Gość: mexyk
2008-05-16 00:00

Re:Młoto-wiertarka profesionalna

Zachęcam do zapoznania się z ofertą narzędzi Milwaukee, jeśli chodzi o sprzęt klasy 3kg to polecę ci młotek PLH 26 QEX o mocy 770W, masie 3,1kg, uderzeniu 3,3J oraz cenie 1277 netto katalogowo, urządzeniem spokojnie wywiercisz w betonie dziury o średnicy do 26mm, dodatkowo jest opcja lewych obrotów co robi ci z młota potężną wkrętarkę.
Jest też droższa opcja PLH 32 QEX o mocy 900W, średnicy wiercenia w betonie do 32mm, udarze 3,8J, masie 3,8kg w cenie promocyjnej (wiosenna promocja Milwaukee) 1474 netto katalogowo, dodatkowo dostaniesz kpl. 7 wierteł, dodatkowy uchwyt do metalu/drewna.
Obie maszyny pracują na uchwycie SDS-plus, w obu możesz wymienić sam szczotki bez utraty gwarancji, pod warunkiem, że są to szczotki Milwaukee (koszt ok. 20pln), w obu możesz skrócić kabel zasilający bez utraty gwarancji.
P.S. Tak, jestem dystrybutorem Milwaukee. Nie naciskam cię na zakup tego sprzętu bo faktycznie nie jest najtańszy, aczkolwiek warto zapoznać się szerzej z ofertą koncernu Milwaukee. Moi klienci są bardzo ze sprzętu zadowoleni. Jeśli chcesz mogę przesłać ci porównanie parametrów Milwaukee, Bosha i Hilti, nie są to parametry z palca tylko informacje ogólnodostępne w katalogach tychże producentów.
Gość: Tomasz
2008-05-16 00:00

Re:Młoto-wiertarka profesionalna

Witam,
Cena katalogowa Boscha 1048 zł brutto.
W narzedzia.pl 712 zł brutto !! bez kosztów transportu.
z wymiennym uchwytem samozaciskowym. W tej cenie tak dobrej wiertarki napewno nie kupisz z 3 letnia gwarancją.
Strona 1 z 1