Nasza strona do poprawnego działania wymaga włączonej obsługi JavaScript. Bez włączonego JavaScriptu nie można korzystać w pełni możliwości sklepu.
Z Google przepisana opinia co za dzban
Jak zmienić głowice w wiertarka Parkside PABH
Nie kupuj kluczy firmy Deget , totalna porażka, wyginają się i łamia przy mocniejszym nacisku, grzechotki przeskakują, totalny złom .
Mam KINZO szlifierkę kątowa od wielu lat robi ciężko tylko wymiana szczotek i na grubą stal....
o jakiej gwarancji mówisz w przypadku Hondy zapomnij i módl się by nie było awarii albo szykuj grubą kasę
Tak, P-53cm 4,5 konia
MAM TAKĄ KOSIARKĘ DRUGI ROK JEST SUUUUUUPPPPER.NO I MAŁO PALI NAWET BARDZO MAŁO TYLKO MUSI MIEĆ DOBRE PALIWO NAJLEPIEJ 98 I WSZYSTKO GRA .POZDRAWIAM
A mi tak zaczęły obroty falować że kosić się nie da!W sumie od samego początku delikatnie falowały,raz słabiej raz mocniej ale kosiła.Najbardziej podczas postoju były odczuwalne nie równe obroty,gdy wjeżdzałem w trawe już pracowała równo,ale teraz to już masakra.nawet podczas koszenia cała mi mocno faluje! CO to może być?! Myśle że coś może przylałem(gdzieś wyczytałem że membrana gaźnika?)bo po kupnie żeby zapakować ja do bagażnika troche ją powywracałem do góry nogami i na wszystkie strony....Tylko czemu dopiero teraz tak się pogorszyło?Od nowości ma przepracowane około7h,może się dotarła i trzeba obroty ustawić?(jeśli wogle je się jakoś ustawia?) Miał ktoś coś podobnego?
Witam. posiadam kosiarkę PARTNER P4553CM, i nie wiem jaki olej idzie do tej kosiarki i ile tego oleju wlewa się??? Proszę o pilną pomoc!!!
1. Zajrzyj do instrukcji,,, 2. zajrzyj na stronę f-m BS producenta silnika, Wszystko wyżej dla własnej ciekawości, a jaka ci się nie chce to każdy olej do silników benzynowych , ktory ma po literce W : 30 lub więcej niż 30. Najlepiej dowolny jakiś tani półsyntetyczny lub syntetyczny , a i tak będzie taniej niż stosując badziewie firmowane przez BS. jeżeli zostaje Ci z wymiany w samochodzie to zużyj resztkę. Potrzebna ilość oleju to nie więcej niż 600ml. Jeżeli nalejesz za dużo oleju to baaaardzo źle.... sprawdzaj na bagnecie pozdro slawek
Witam serdecznie.Co sądzicie o modelu P56-500SM.Zakup tego modelu mnie interesuje.Czy posiada jakieś przeszkadzające mankamenty w kwestii budowy jak i samego silnika.Bardzo proszę o każdą podpowiedź
Witam, nie wiem czy mam pecha, ale trafiłem na kolejną maszynę sprzedawaną przez H która jest chyba bublem. Chodzi o kosiarke p53 - 550cm 4,5 konia. Jeżeli chodzi o samo koszenie super, ale.... Pstrykanie niekiedy z tłumika, ale oczywiście w serwisie wszyscy wmawiają, że to ok, że one tak chodzą. Od pewnego czasu przy odpalaniu (co któreś odpalenie, czasami super) zadymi na biało i to nieraz sporo. Ostatnio ją odpalałem po koszeniu powiedzmy 15 minut, zastrzymałem się i po chwili wyłączyłem silnik. Po około 10 minutach odpaliłem i poleciała z tłumika chmura dymu(nie ruszałem kosiarki, nie przechylałem itd) i co ciekawe, dobrą minute dymiła podczas pracy. Włączyłem ją, mówie sobie kurde co jest zgrane, odpaliłem znowu i znowu dymiła koło minuty az wyłączyłem. Po tym incydencie odpalałem ją kilka razy(dokosiłem trawnik, sprawdziłem olej 5 razy w razie jakby tak) i chodziła normalnie, nie dymiła itd. Powiem wam że mnie już to słabi, kosiarka ma 3 miesiące, około 10 godzin pracy (po około 5 wymieniłem olej) i takie jaja. Miałem starą kosiarke 11 lat chodziła bez wymiany świecy, filtra właściwie niczego poza olejem a tu nowa kosiarka firmowana przez taką firme i takie jaja. Czytam forum i widze, że ludzie mają też podobne problemy, nie wiem czy w nowych czy starych ale jednak. Chyba telefon do briggsa a potem batalia z argumentami serwisu, bo mi wmówią pewnie, że to normalne.
Aha, filtr powietrza jest dobrze wyciśnięty z oleju (ma być nasączony ale delikatnie), poziom oleju taki, jaki wlali mi fachowcy w h przy kupnie, czyli milimetr nad max (nie centymetr czy 2), więc zalewanie odpada. Miałem taki czas, że mysłałem że złopie olej przy odpalaniu z filtra powietrza. Fabrycznie filtr był dość mocno nasączony olejem, wręcz mokry. Wycisnąłem go, ale widze że nie w tym rzecz. To w roli uzupełnienia. Prosze o porady, jak gadać z nimi i co zrobić bo mnie coś trafi z tą kosiarką. Dbam o nią jak o auto, czyszcze, olej sprawdzam przed każdym odpaleniem, dbam o czystość paliwa i świeżość itd - wkońcu to kurde nowa kosiarka, ledwo po dotarciu. Czasem nie wiem,. czy lepiej tego nie olewać bo jak widać po moim przykładzie równie dobrze mozna to olać i kosić jak leci.
Gienku! Napisz , proszę ile tego oleum wlewasz do kosiarki- 0,6litra czy więcej? Jaki wlewasz olej?. Sławek1
CZeść, oleju wlewam tyle ile ma być czyli niecałe 0,6 litra, bo cała butelka nie wchodzi - tzn był by stan miarki sporo ponad max, więc mam w okolicach górnej kreseczki zakratkowanego pola oznaczonego max i strzałeczką. Więc poziom oleju jest z pewnością ok, jest może milimetr ponad kreską, to chyba nic nie szkodzi. Jak przy zakupie pytałem, czemu oni przy pierwszym oleju nalali z pól centymetra ponad max powiedzieli, że to nic nie szkodzi, chodzi o to, że ludzie kupują oleje np. litrowe i przelewają totalnie kosiarke. Więc poziom oleju można powiedzieć mam ok. Olej wlali wiadomo brigsa ten co jest wszędzie dostepny, ja wymieniłem tez na ten SAE 30 brigsa. I tak to wygląda, cyba dzisiaj zadzwonie do briggsa i zapytam co oni na to, a jak przy nastepnym koszeniu się coś pogorszy albo znowu zadymi tak chamsko to im ją zawioze do punktu H i powiem żeby coś z tym zrobili, bo wygląda to na bubel. Powiem ci, że miałem kosiarke starą naprawde nie oszczędzałem jej, miała kupe lat, nigdy remontu nic, tylko olej wymieniałem co roku, czasami nawet nie i chodziło wszystko super, właściwie do dzisiaj silnik odpala i idzie ładnie tylko tak wszystko pogniło, że uznałem naprawe nieco nieopłacalną. Teraz w nowej kosiarce wszystko dopiesczone a takie dziwactwa się dzieją. Nie wiem, czy taki syf produkują czy co....
Jedna z zasad organizacji pracy mówi ,że wszystko co nowe uważane jest za kiepskie i pewnie w twoim przypadku to uprzedzenie tak negatywnie działa Pytałem , bo myślałem ,że olej przelewasz. Spróbuj oleju lać tak trochę powyżej minimum. Polecam Ci również zmianę oleju na lepszy od BS -lej pełny syntetyk , albo semisyntetic do silników benzynowych, instrukcja obsługi dopuszcza wymianę na lepszy. Tutaj nie musi byś jakiś b.drogi wystarczy np z K2.Zobaczysz jaka może być różnica w kolorze przy sprawdzaniu w okresie między wymianami. Zajedziesz do serwisu a tam co ? Pokiwają głowami , albo Ci coś napaskudzą i dopiero będziesz miał kłopot Tak ap-ropo starej kosiarki - przełożenie silnika do nowego kosza to jest odkręcenie i zakręcenie 3 śrub i przełożenie linek . pozdrawiam Sławek
Witam:)) Jeśli chodzi o strzelanie w gaźnik silników B&S 4,5 KM to wystarczy wyrzucić blaszaną obudowę fajki na świecy zapłonowej i po problemie. Wskazane jest również stosowanie paliwa 98 - jest kosiarka ciut mocniejsza. i ma lepszą pracę. Był tu również poruszany problem wymiany oleju, wymiany noża czy ostrzenia.. Kosiarkę zawsze przechylamy do tyłu a nie na wydech czy gaźnik, jak niektórzy to robią, Pozdrawiam,.
Też mam zamiar kupić model 53-550 ze względu na funkcję mielenia ale mam pewne obawy czytając wasze wypowiedzi. Help...
kosiarkę mam kilka lat od 2006 jest ok ma jednak wady dla mnie największa to ciezar 40 kg to jednak stanowczo przesadzili a poza tym klinowanie trawy tu przestrzegam na nóż bo można lapkę przeciąc przez te lata nie działo się nic odpala zawsze jeden z następnych minusów to koła konkretnie guma pękła i na razie koszę ale nie wiem jak długo jeszcze wytrzyma . Silnik 5 km jak dla mnie trochę za słaby przy wysokiej trawie .Generalnie kosiarka ok niestety za te pieniądze w moim przypadku 1599 nic sensownego nie było .Ten model nadaje się na większe powierzchnie i nie na precyzyjne manewry gdyż tu trzeba czegoś bardziej zwinnego i mniejszego i lżejszego
witam czytam wasze ogłoszenia Ja mam do sprzedania kosiarkę john deere JM36 jest nowa nie używa tą akurat wygrałem i nie jest mi potrzebna cena 1 500 zł kontakt 691-267-872
Korzystamy z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Zgadzając się na wszystkie pliki cookies pozwolisz nam na dopasowanie treści do Twoich potrzeb podczas dokonywania zakupów na podstawie Twoich preferencji. W zakładce „Ustawienia” możesz dobrowolnie zdecydować, na który typ plików cookies chciałbyś zezwolić. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. W dowolnym momencie, możesz dokonać zmiany swojego wyboru klikając opcję „Ustawienia” w Polityce Cookies.
Poniżej możesz sprawdzić, jakie dane zbieramy w ciasteczkach i po co je zbieramy. Nie na wszystkie musisz się zgodzić.
Są niezbędne, by nasza strona działała prawidłowo, dlatego nie możesz z nich zrezygnować. Są wykorzystywane przez podstawowe funkcję strony.
Ciasteczka, które pozwalają na przesyłanie anonimowych danych o zachowaniu użytkowników na stronie. Dzięki temu możemy ulepszać naszą stronę, aby była łatwiejsza w obsłudze.
Ciasteczka, które przechowują informacje o Twoich wybranych ustawieniach i danych dotyczących personalizacji np. rozmiar opony.
Sprawdzamy co przeglądasz i kupujesz na naszej stronie, aby lepiej dopasować do Ciebie reklamy. Dzięki temu możesz zobaczyć te reklamy, które mogą Ci się przydać i być dla Ciebie interesujące.
Możesz zostawić pytanie na czacie, odpowiemy w najbliższym czasie. Nie zapomnij podać swojego adresu email lub telefonu.