Kosa spalinowa Pomoc

G
Lestat 2012-06-09 19:49

Kosa spalinowa Pomoc

Witam
Jestem zielony w temacie trawnikow a zycie zmusiło mnie do podjęcia wyboru kosy spalinowej Mam 200m2 dialki pracvowniczej oraz ok 200m2 sady z durzą iloścą chwastów pokzyw dzikich jeżyn i innego badziewia które musze usunąć Czy ktos moze mi polecic dobrą kose w dobrej cenie ?

G
ogrodnik 2012-06-10 12:28

Re: Kosa spalinowa Pomoc

Wybierz kosę oleo mac.To jest dobra marka a tańsza od stihl czy husqwarna Sąsiad ma 2-gi rok i działa bez awarii.Ale trzeba dobrać model stosownie do trudności terenu i porastającej roślinności.

G
kibic 2012-06-11 13:24

Odpuść sobie raczej Oleomaca bo to jest produkowane W Chinach i jakość jest taka sobie,lepiej zainwestuj w coś lepszego

G
Ravic 2012-07-13 00:01

Stałem przed podobnym dylematem. Z reguły kupuję droższe, markowe elekronarzędzia, wychodząc z założenia, że może rzadko będę z mich korzystać, ale chcę mieć pewność, że po 3-4 latach, gdy zechcę po nie sięgnąć, będą mi niezawodnie służyć. Trochę się takie podejście zdewaluowało odkąd czołowi producenci zaczęli produkować w Chinach. Można też z drugiej strony powiedzieć, że taka jakość produktu, jakiej sobie od podwykonawcy zażyczy producent i, co ważniejsze, za jaką zapłaci (niezależnie od tego gdzie ten produkt będzie wytwarzany).