klucze - które wybrać?

Do ostatniej strony »
G
iwona 2010-11-17 15:06

klucze - które wybrać?

od kilku dni poszukuję kompletu kluczy dla swego męża. poradźcie, które są najlepsze...
na chwilę obecną znalazłam kilka fajnych marek, ale jaką wybrać (???). zastanawiam się nad: proxon, wurth, matador, neo, stanley, coval craftsman, stahlson, yato, facom, a może jeszcze coś innego...
jestem laikiem w tym temacie, potrzebuję naprawdę fachowej porady.
z góry dziękuję!

G
Maariusz 2010-11-17 16:59

Re: klucze - które wybrać?

Czy ma to być komplet kluczy nasadowych? Jeżeli tak to Neo Tools byłby dobrym wyborem. Wurth to handlowa marka.

G
Łukasz 2010-11-17 17:12

Re: klucze - które wybrać?

A jakie to mają być klucze(płaskie, nasadki?) i przy jakich pojazdach/maszynach pracuje mąż? Czy to ma być pełny zestaw i jaki jest budżet? Masz już coś konkretnego na oku? Ja jestem fanem niemieckich narzędzi i z tego co podałaś wziąłbym Matadora(mało znana marka, ale z tradycją, z narzędziowego zagłębia Remscheid-Solingen-Wuppertal), ew. Wurth, Facom(jeśli produkowany w Europie). Craftsman też jest dobry, ale nie lubie amerykańskich produktów. ;)
Z tego co podałaś mam jeszcze Proxxona, tez fajne narzędzia, robione na Tajwanie. Reszta tego co podałaś to marki importowane ze wschodu pod mniej lub bardziej szumną(Stanley) nazwą. Obejrzyj też oferty Hazeta, Gedore, Stahlwille. Gedore na swoje 90-lecie oferowało zestaw nasadek 1/2" w bardzo korzystnej cenie, może jeszcze gdzieś jest dostepny, kod 1919-90.
Ewentualnie jeśli to ma być pełen zestaw to taniej wyjdą jednak marki typu Proxxon, Honiton, King Tony, Jonnesway.

G
Maariusz 2010-11-17 18:20

Re: klucze - które wybrać?

Matador, Hazet, Gedore, Stahlwille, Facom (z Francji) to najwyższa półka. Narzędzia do warsztatu a nie do domowego warsztaciku. Honiton, King Tony to dobre firmy z Tajwanu. Teraz i tak większość narzędzi tam powstaje (Neo, Proxxon, Craftsman) i są lepsze od tych z Chin (narzędzia Yato).

G
Łukasz 2010-11-17 18:43