Nasza strona do poprawnego działania wymaga włączonej obsługi JavaScript. Bez włączonego JavaScriptu nie można korzystać w pełni możliwości sklepu.
Czy ktoś ma szarpak do kosy variolux
Z Google przepisana opinia co za dzban
Jak zmienić głowice w wiertarka Parkside PABH
Nie kupuj kluczy firmy Deget , totalna porażka, wyginają się i łamia przy mocniejszym nacisku, grzechotki przeskakują, totalny złom .
Mam KINZO szlifierkę kątowa od wielu lat robi ciężko tylko wymiana szczotek i na grubą stal....
Pocieszę Cię ja niedość, że wysłuchuję na dziale to jeszcze musze te reklamacjie "przyjmować" ... horror show:)
a masz płacone szkodliwe? tak tylko pytam....
witam. ja to sie ostatno zcwaniłem i odnośnie akumulatorówek, na siłe odsyłam klienta do instrukcji. mówie o ładowaniu i.... "Wie Pan co? nie pamietam ile trzeba ładować za pierwszym razem, ale jest to napisane w intrukcji. " tłumacze sie tym ze sporo sprzetu w markecie :) pozdro
zawsze to jakaś metoda na zachęcenie, by jeden fachura z drugim choć raz zwieli instrukcję do reki i się z nią zapoznali ;) nim zaczną narzekać że aku padło za szybko ;) pozdro
Nie nie szkodliwego nie mam płaconego a moja psycha wisi na włosku. Ja od razu mówię, klientowi jak należy ładować aku. i że jeżeli nie dopilnuje tego to akumulator zmniejszy swoją żywotność. Druga sprawa uświadamiam im, że akumulatora nie obejmuje gwarancja (z wiadomych przyczyn). Chyba, że po dwóch dniach już nie trzyma...
z akumulatorami to akurat zawsze jest i był i będzie cyrk... ani producent nie jest w stanie udowodnić klientowi, że go zepsuł poprzez niewłaściwą eksploatację, ani klient nie jest w stanie udowodnić producentowi, że ten wypuścił na rynek bubla. pomimo że teoretycznie na aku rzeczywiście nie ma gwarancji, zazwyczaj stosuje się politykę zerknięcia na datę sprzedaży. jeśli nie minęło więcej niż 3-5 miesięcy można się spodziewać że aku zostanie wymienione na nowe. a swoją drogą jak patrzę na cenę wkrętarki np. bosch model gsr 12 v (teraz w promocji z 2 x aku 2,6 ah) kosztującej 539 zł netto dla klienta, nie mogę wyjść z podziwu, że ten sam akumulator co w zestawie (2 sztuki), sprzedawany oddzielnie (do dokupienia luzem) jest już wyceniony na 511 zł brutto. oczywiście rozumiem, że jego wartość została stosownie przekalkulowana w całym zestawie z wkrętarką, drugim aku i ładowarką (by wyszło taniej), ale taka cena mimo wszystko to lekko przesada. a tym czasem ten sam akumulator Arcoffa (podróbka ale z tej samej podejrzewam fabryki) kosztuje niecałe 200 zł z vat. suma summarum - można dojść do wniosku, że prawdą jest iż nie na narzędziu się zarabia, lecz na jego serwisowaniu i osprzęcie dodatkowym. gdyby zechcieć złożyć narzędzie tylko z części zamiennych, cenowo byłoby 2-3 razy droższe od maszyny półkowej ;) pozdro
Co Ty to opowiadasz! gdy mi nawaliła szlifierka Skill grindcat to za wysyłkę do serwisu Boscha zapłaciłem prawie 50 zł i takiej partackiej naprawy to ja wcześniej nie widziałem. Gdy nawaliła drugi raz to oddałem ją do prywatnego fachowca bo nie będę sponsorował matołów z pseudo serwisu. Może Bosch to jedna z najlepszych marek, ale za gwarancję nie powinni brać ani grosza.
kolego bzdury opowiadasz... gdy narzędzie jest na gwarancji za koszta wysyłki tam i z powrotem do serwisu boscha przy ulicy szyszkowej w wa-wie (jedyny serwis upoważniony do napraw gwarancyjnych) nie płacisz ani grosza!. Jedyne za co ewentualnie zapłacisz to odpłatność za nowe szczotki i przewód które nie podlegają tradycyjnie gwarancji... zatem coś kręcisz, albo maszyna nie była już na gwarancji, lub sam coś spartaczyłeś, np próbując samodzielnie w niej grzebać...
Miałem akurat tą szlifiereczkę ;) Byłem zadowolony ale uwidziałem sobie inną i Grindcata sprzedałem :) A co do napraw gwarancyjnych - jeżeli kupiłeś sobie ją do firmy to ciesz sie, że Ci naprawili za opłatą (hahaha). A jak Ci wpadła do wiadra z zaprawą to się nie dziw, że zapłaciłeś za naprawe :) NIGDY W ŻYCIU SERWIS GWARANCYJNY BOSCH nie wystawił chyba nikomu rachunku za naprawe jeżeli uszkodzenie nie powstało z winy użytkownika (ale trzeba wedzieć, że np szczotki sie zużywają i tego gwarancja nie obejmuje - ale jeżeli podaje się powód - coś śmierdzi i nie chce chodzić to się wtedy płaci ;))) Coś o tym wiem - dziennie przyjmuję takich reklamacji kilkanaście (a koledzy całą resztę). Więcej niż 90% uszkodzeń powstaje z winy klienta (zła eksploatacja narzędzia). Ale jak ktoś rozum zjadł i mu śmierdzi i nie chce "chodzić" to płaci :)))) Hahahahahahahaha!!!
Jazda na szczotkotrzymaczu to prawie jak palenie gumy ;)))
Wam to sie w "dyńkach" poprzewracalo.Moze lepiej wejdzcie na czata!?. Mijacie sie chyba z tematem. JEST TU JAKIS ADMINISTRATOR???
Oj coś mieszacie. Tego Skilla kupiłem na Allegro u autoryzowanego sprzedawcy(adam w. -sprzedaż na bardzo dużym poziomie). Gdy zaczęło w niej coś chrobotać(łożyska w przekładni- nic nie grzebałem, aż taki matoł to ja nie jestem i wiem że jak coś jest na gwarancji to paluchów się nie wkłada), zadzwoniłem do serwisu na Szyszkową, no i facet mówi żeby im ją przesłać- pytam czy mogę pocztą a on mówi że nie, tylko i wyłącznie DHL. No to wysłałem i zabuliłem prawie 50 zł. A co do samej naprawy- bardzo szybka i bardzo kiepska( włącznik źle złożony, nie odbijał do końca przy wyłączaniu).
a nie domyśliłeś się że jak nalegają na dhl-a to mają z tym przewoźnikiem widać umowę i sami za to zapłacą? to już Twój błąd, a jeśli masz zastrzeżenia że włącznik został źle zamontowany, to wysyłasz im ją jeszcze raz... ale tym razem na ich koszt ;) pozdro
Panie Jerzy nikomu się tu nic nie pomyliło ;) Ale klienci nie wiedzą, ze się szczotki zużywają styki itd. itp. więc dla nich po 2 czy 3 latach się zepsuło - jak wiadomo do samochodu też trzeba dokładać a nie jeździć przez 2 lata 500tys km bez wymiany oleju. Zresztą ... juz nie jeden był mądry, nie czytał instrukcji za dwa dni mi wmawaił, że samo przestało działać :))) Dziwne, ze kuriera pokryłeś z własnej kieszeni;> Jeżeli była to wada ukryta to oszty pokrywa serwis...a włącznika bym im nie odpuścił
Ok
Korzystamy z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Zgadzając się na wszystkie pliki cookies pozwolisz nam na dopasowanie treści do Twoich potrzeb podczas dokonywania zakupów na podstawie Twoich preferencji. W zakładce „Ustawienia” możesz dobrowolnie zdecydować, na który typ plików cookies chciałbyś zezwolić. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. W dowolnym momencie, możesz dokonać zmiany swojego wyboru klikając opcję „Ustawienia” w Polityce Cookies.
Poniżej możesz sprawdzić, jakie dane zbieramy w ciasteczkach i po co je zbieramy. Nie na wszystkie musisz się zgodzić.
Są niezbędne, by nasza strona działała prawidłowo, dlatego nie możesz z nich zrezygnować. Są wykorzystywane przez podstawowe funkcję strony.
Ciasteczka, które pozwalają na przesyłanie anonimowych danych o zachowaniu użytkowników na stronie. Dzięki temu możemy ulepszać naszą stronę, aby była łatwiejsza w obsłudze.
Ciasteczka, które przechowują informacje o Twoich wybranych ustawieniach i danych dotyczących personalizacji np. rozmiar opony.
Sprawdzamy co przeglądasz i kupujesz na naszej stronie, aby lepiej dopasować do Ciebie reklamy. Dzięki temu możesz zobaczyć te reklamy, które mogą Ci się przydać i być dla Ciebie interesujące.
Możesz zostawić pytanie na czacie, odpowiemy w najbliższym czasie. Nie zapomnij podać swojego adresu email lub telefonu.