Doradzcie która wkrętarka.

Do ostatniej strony »
G
Kris 2008-02-28 00:00

Doradzcie która wkrętarka.

Witam. Ponieważ jestem amatorem zamierzającym kupić wiertarko-wkrętarkę, więc proszę profesionalistów o doradzenie jaki model mam wybrać do kwoty 200-250zł. Trochę już poprzeglądałem i biorę pod uwagę te oto modele:
1. Maktec MT 054 14,4V za 234zł na allero z gwarancją 14 dniową,
2. Skil 2401 14,4V za 170zł z gwarancją 24 miesięczną,
3. Bosch 12-2 za 200zł na Allegro z gwarancją 1 miesiąc lub Bosch PSR 12 za 250zł z gwarancją 24 miesiące.
Może kupiłbym Makteca (ma chyba większą moc) ale trochę powstrzymuje mnie krótka gwarancja a poza tym nie miałem jej w ręku (do pozostałych modeli już trochę się przymierzałem i Bosch jest ok Skil wypada trochę słabiej)i boję się, że może jest to podróbka (na zdjęciach jakiś kolor inny niż w sklepach internetowych). Proszę doradzcie coś za co dziękuję

G
Kris 2008-02-29 00:00

Re:Doradzcie która wkrętarka.

Wdał mi się błąd w modelu powinno być MT 064. Z tego co się dowiedziałem od sprzedawcy to te Maktecki są z roku 2003/2004. Przeleżały się w magazynie i oni jed odkupili (taka przynajmniej jest wersja sprzedawcy).
A co powiecie na wkrętarki B&D np. model KC14G za 239zł lub CD14C za około 260zł. Jak one się prezentują w porównaniu do Makteca i Skila. A tak poza tym to im dłużej oglądam wkrętarki to mniej mam pewności jaką chciałbym kupić.
Pozdrawiam wszyskich.

G
Andrzej 2008-03-02 00:00

Re:Doradzcie która wkrętarka.

Maktec to BDB wybor. Swietnie lezy w reku. Mam 2 makity i Makteca - niewiele sie od nich rozni. Na pewno jest duzo slabszy i nic poza tym.(Mam 12v, aku pasuja do siebie z tym ze w maktecu sa tez slabsze- 1,3- 2.0 ah). Kupujac zwroc uwage na czas ladowania aku i jego pojemnosc bo np. zbajerowany B&D z 3 godzinna ladowarka nie umywa sie do Makteca z godzinna. Mialem tez Boscha psr 12 - tez lipa bateria jest bardzo slaba - szybko sie go pozbylem.

G
Michał 2008-03-03 00:00

Re:Doradzcie która wkrętarka.