zatarcie pilarki

G
wiko 2009-05-05 00:00

zatarcie pilarki

jestem kompletnym laikiem i kupując piłę stihla nie miałem pojęcia że po dosłownie 3 litrach paliwa z innym olejem zatrze się.Mam ją od kilku miesiecy i pracowała zaledwie 3 - 4 godziny . w serwisie powiedzieli mi że naprawa będzie kosztowała 800 zł, gdy cała piła Ms 250 kosztowała 1350 zł. Co mam robić dla mnie to szok że lekcja ta będzie mnie tyle kosztować.Dlaczego sprzedajacy nie uczulił że to tak ważne a i w instrukcji nie weksponowano tego. Był by wdzięczny gdyby zawcy nie kpioli sobie z takich " fachowców " jak powyżej a skomentowli czy tak sytacja jest możliwa

G
wiko 2009-05-05 00:00

Re:zatarcie pilarki

lestem kompletnym laikiem ikupując piłę stihl nie miałem pojęcia że po dosłownie 2litrach benzyny z innym olejem piła zatrze się.Pracowałem na niej 3 - 4 godziny. W serwisie powiedziano mi że naprawa będzie kosztowała 800 zł. Jest to Ms 250 za 1350 zł.Dlaczego nie uczulono w serwisie że to takie ważne a naprawa tak kosztowna.Dlaczego nie weksponowano tego w instrukcji. Nie chciał bym narazić się na smieszoność ale wdzięczny bym był by ktoś znajacy się na rzeczy to skomentował.

G
paweł 2009-05-05 00:00

możliwe. jaki to był olej?

G
jan 2009-05-11 00:00

Jak nie pracowała na orginalnym oleju stihla lub husqvarny to tylko wina twojej oszczędności i jakości oleju.
Czy niebył to olej do motoru.

G
krzysztof 2009-05-26 00:00