yato opinie

Do ostatniej strony »
G
nikool 2010-12-14 22:24

Re: yato opinie

jestem mechanikiem wszystko nowe firmy jato sa to klucze do amatorow do zakladu poprostu kicha

G
KRIS 2010-12-15 00:39

Re: yato opinie

MOŻE NIE TYLE LICZY SIE MARKA ILE KONKRETNY MODEL (EGZEMPLARZ)
PRZYKŁAD : NARZĘDZI UŻYWAM YATO ALE 1 GRZECHOTKA ROZSYPAŁA SIE PO ROKU DRUGA MA PRAWIE TRZY I ZDARZYLO MI SIE WALIC W NIA MŁOTKIEM Z CZEGO STANLEY TEZ NIE WYTRZYMAŁ PRZYKRĘCANIA PRZEZ PRZEDŁUŻKI. WIERTARKE BOSCH ZAJEZDZILEM. DŁUGO MI SŁUŻYŁA 5-6 LAT CODZIENNEJ EKSPLOATACJI TRZY LATA TEMU KUPIŁEM SKILA ZA 220 ZŁ I ZŁEGO SŁOWA NA NIA NIE MOGE POWIEDZIEC. WKRETARKI HILTI NA FIRME I SKILL DLA SIEBIE KUPIONE W JEDNYM CZASIE TYLE SAMO UŻYWANE I SKILL DZIALA HILTI BYŁA ZWRACANA NA GWARANCJE. I WYDAJE MI SIE ZE RÓZNIE SIE TRAFI









0

G
boserwolf 2010-12-15 20:38

Re: yato opinie

Witam
Na Twoim miejscu zainteresowałbym się kluczami firmy STAHLSON, dostępne są tylko w Castoramie. Mam kilka kluczy tej marki (wyprodukowane w Indiach) - dosyć wytrzymałe, nieźle wykonane i najważniejsze - 25 lat gwarancji !!! Jeśli firma przez te lata nie upadnie to wymienią Ci w Castoramie na nowe:)

G
WOJTEK 2011-02-05 11:46

Re: yato opinie

POWIEM WAM LUDZIOM SZCZERZE ,ŻE WSZYSTKIE TEGO TYPU NARZEDZIA TO CHINY .PRACOWAŁEM W PODOBNEJ FIRMNIE NARZEDZIOWEJ PRZEZ PARE LAT I UWAŻAM CZY YATO CZY PROFIX TO WSZYSTKO TO SAMO TYLKO ZALEŻY CO CHIŃCZYK MA DO ZROBIENIA JAKI MATERIAŁ DOSTANIE . A W OGÓLE NIE MA TERAZ DOBRYCH NARZĘDZI FIRMY TAKIE IDĄ NA ILOŚĆ A NIE NA JAKOŚĆ ABY TANIEJ ZALEŻY DO 400 ZŁ TO BYM WYBRAŁ COVAL ALE TYLKO NASADKI.

G
wojtek 2011-03-01 21:14

Re: yato opinie

Mam zestaw kluczy nasadowych z grzechotką yato już ze 3 lata. Trwałość moim zdanie jest bardzo wysoka, jestem rolnikiem i wiecie jak to jest niekiedy się rurę zakłada i na siłę. O dziwo grzechotka jeszcze nigdy nie puściła! Na kluczach tez nie widać większego zużycia. Kupiłem już drugi podobny zestaw i nie chce innego bo czego więcej chciec.

G