Wkrętarka - 18V +propozycje - Prosze o opinie

G
gajek 2007-06-06 00:00

Wkrętarka - 18V +propozycje - Prosze o opinie

CZeść
Chce sobie kupić jakąś wkrętarke.
Jestem amatorem... Będe chciał jej używać ~ 1 na tydzień.
Przedział cenowy to 140 - 160 zł.
Na allegro znalazłem takie 3 propozycje: (linki do allegro)
1. http://www.allegro.pl/item200319448_einhell_as_18_2_ga_wkretarka_wiertarka_fv_2_lgw.html EINHELL AS 18-2 GA 18V. Dane techniczne:[/u]
- Napięcie akumulatora: 18 V
- Wydajność akumulatora: 1,2 Ah
- Liczba obrotów biegu jałowego:
bieg pierwszy: 0 - 350 min -1
bieg drugi: 0 - 900 min -1
- Moment obrotowy: 20 stopni
- Zakres uchwytu wiertarskiego: 1,0 -10,0 mm
- Waga wkrętarki: 1,7 kg

2.

http://www.allegro.pl/item201234529_ferm_fdc_1800k2_wkretarka_wiertarka_18v_fv_3l_gw.html]

FERM FDC-1800K2 18V


[u]Dane techniczne:[/u]
- Napięcie akumulatora: 18 V
- Wydajność akumulatora: 1,3 Ah
- Liczba obrotów biegu jałowego:
bieg pierwszy: 0 - 400 min -1
bieg drugi: 0 - 1150 min -1
- Maksymalny moment obrotowy: 20 Nm
- Zakres uchwytu wiertarskiego: 0,8 -10,0 mm
- Waga wkrętarki wraz z akumulatorem: 1,8 kg
I ponoć:

SPRZĘT NA LICENCJI BOSH O JEGO JAKOŚCI ŚWIADCZY FAKT ŻE SAM PRODUCENT DAJE AŻ 3 LATA GWARANCJI


3.

http://www.allegro.pl/item198599969_profesjonalna_wkretarka_18v_einhell_e_as_18_evo.html]

EINHELL ERGO E-AS 18 EVO

[u]Dane techniczne:[/u]
- Napięcie akumulatora:18V
- Wydajność akumulatora:1,3Ah
- Liczba obrotów biegu jałowego: 1Bieg 0-350/min , 2 Bieg: 0-900/min
- Moment obrotowy: 16stopniowy
- Funkcja Auto Stop
Proszę o opinie o tych produktach... i ewntualnie inne propozycje.
Dziekuje i pozdrawiam

G
Michał 2007-06-06 00:00

Re:Wkrętarka - 18V +propozycje - Prosze o opinie

proponuje wersje b, bo chociaz podaje moment obrotowy. co do tej niby licencji boscha, to bym na nia nie liczy. jak juz to skil jest obecnie wchloniety przez boscha. do wersji a i c to mozesz miec pozniej problem z aku (z dostaniem )
pozdro

G
Marcin 2007-06-06 00:00