wiertnica diamentowa jaka firma jaki model

P
Paweł Sando 2013-03-11 21:22

wiertnica diamentowa jaka firma jaki model

Witam! Jestem szczęśliwcem i wpadła mi dodatkowa kaska, którą myślę przeznaczyć na zakup nowego sprzętu. Od dawna chodziła mi pogłowie wiertnica diamentowa na mokro i sucho. Nie znam się na tym za bardzo dlatego nie wiem jaka firma byłaby najlepsza, interesuje mnie wiercenie w żelbecie max fi 200. Fajnie zeby była ze statywem. Co najważniejsze jako, że to duży wydatek to chciałbym kupić coś już bardzo solidnego. W mojej hurtowni był pokaz firmy Baier niby zajebiste wiertnice, ale wiadomo, że każdy przedstawiciel tak mówi słyszałem też, że Hilti robi nawet niezłe. Jak to jest koledzy. No i jeszcze jaka jest żywotność takiej korony mniej więcej

G
Bel-ami 2013-03-11 23:08

Re: wiertnica diamentowa jaka firma jaki model

Sam mam marne doświadczenie w temacie. Ale współpracuję z jednym hydraulikiem który twierdzi, że jak wiertnice to tylko Rems. Nawet kiedyś poruszyliśmy ten temat. Mówił, że dotychczas pracował na Hilti i czymś od Fein'a (też bardzo zachwalał, ale mówił, że piekielnie drogo) i jeszcze jakiejś innej firmy (ale jakiej to nie pamiętam, zresztą bardzo ją objechał). Gość ma lekko ponad 20 lat doświadczenia w branży i fachowcem jest świetnym, tak więc myślę, że co nieco może mieć pojęcia. Jeżeli jesteś zainteresowany to go jeszcze podpytam, bo będzie u mnie pod koniec tygodnia.

P
Paweł Sando 2013-03-12 08:26

jak znam zycie to rems tych wiertnic sam nie robi

P
Pan-wierlło 2013-03-12 10:26

Tylko Rems i zawsze Rems - reszta się nie liczy

P
Paweł Sando 2013-03-12 21:23

a jakies konkretne odpowiedzi?

P
Kris 2017-02-08 09:12

Post został usunięty w związku z naruszeniem regulaminu forum.

G
Narzędzia Bosch 2017-07-27 13:46