Uwaga MC Culloch ZŁOM!!!

G
icid 2009-02-27 00:00

Uwaga MC Culloch ZŁOM!!!

Niedawno kupiłem piłę łańcuchową Mc Culloch XT32, kiedy spytałem w sklepie którą piłę wybrać miły pan polecił mi właśnie tą kosztowała prawie 1300 zł więc pomyślałem że powinna być ok. Sprzedawca poinformował mnie że powinienem kupić także olej tej samej firmy, tak też zrobiłem. Po ok 5 godzinach pracy (5 godzin przez kilka tygodni) nagle coś w pile strzeliło tak mocno że z wrażenia wypuściłem ją z rąk.
W związku z tym że nie znam się na tym sprzęcie nic sam nie grzebałem oprócz standardowych czynności typu naciąganie łańcucha, tankowanie mieszanki i dolewanie oleju do smarowania prowadnicy. Ponieważ mieszkam na stałe za granicą a piłę kupiłem w Polsce, zawiozłem ją do autoryzowanego serwisu w Holandii w mieście Stolwijk (firma Kees van der Spek) Diagnoza zwaliła mnie z nóg, okazało sie że wyrwało świece a tam gdzie był gwint jest gładź, do tego góra świeca zrobiła ślady jakby ktoś uderzył w obudowę młotkiem, jakby tego było mało tłok ma rysy szerokości palca a tłumik jest luźny. Piła która pracowała tylko w ogrodzie (amatorsko) rozleciała się po 5 godzinach. Teraz zamierzam ją oddać w Polsce do naprawy gwarancyjnej ale jestem pewien że firma nie uzna gwarancji bo uszkodzenia wyglądają paskudnie. Ja już nic z tą piłą nie zrobię, pod koniec tygodnia jadę kupić jakąś Husqvarne albo Stihl-a. Poprzedniego Stihla miałem 7 lat i nic się z nią nie działo a znajomy pracuje Husqvarną już 16 lat. Pozostaje mi ostrzec was, żebyście nie byli tacy głupi jak ja i nie dali sobie wcisnąć że Mc Culloch czy Partner to Husqvarna. Pozdrawiam i jeszcze raz przestrzegam, nie łakomcie się bo ten sprzęt sypie się w rękach.

G
Michał 2009-03-04 00:00

Re:Uwaga MC Culloch ZŁOM!!!

witam.
jak taki wątek kolego puściłeś to może jeszcze ktoś sie dopisze z podobną kistorią?? jesteś pierwszy, kto następny??
pozdro

G
xxx 2009-03-24 00:00

Re:Uwaga MC Culloch ZŁOM!!!