Nasza strona do poprawnego działania wymaga włączonej obsługi JavaScript. Bez włączonego JavaScriptu nie można korzystać w pełni możliwości sklepu.
Nie naciągaj na olej firmowy. Znam lepszej jakości olej do H i tańszy - ważne aby parametry były a nie dochód H tylko sie liczył
To są narzędzia jednorazowe po gwarancji można wyrzucić na śmietnik
To jest nauczka, by nie kupować badziewia. Tez mam taki kłopot to są narzędzia jednorazowe Pisałem do Niemiec odpisali mi bym kontaktował sie z OBI a OBI...
Firma solidna i prządna. Ze sprzętu, zadowolony i serwis w porządku a myślałem że się wpakowałem w jakieś badziewie.
Zgadzam sie, pracuje zawodowo koszac boboczy drog oraz rowy ze skarpami od czerwca do sierpnia po 12 godzin lacznie z sobotami uzywamy tylko wykaszarek Husqvarna...
Witam. Jestem nowy na forum i mam zamiar kupić pierwszą pilarkę = jestem zielony w temacie. Patrząc na opisy na necie to stosunkiem ceny do ewentualnych osiągów wygrywa partner 351 XT - ale jest to zdanie człowieka który się nie zna, znaczy sie mnie. Macie może może jakieś sugestie lub opinie na temat tego modelu? piła ma służyć do ciecia drewna na opał i innych przyogródkowych manewrów. Z góry dzięki serdeczne za pomoc.
proponuje post: http://www.narzedzia.com.pl/Forum/pilarka-PARTNER-9384.html
Witaj nie wiem czy to jeszcze aktualne ale ja mam taką pilarkę i powiem tylko tyle. Przygotuj się na wymianę sprężyn amortyzujących ja na 4 lata użytkowania raz musiałem wymieniać. Ma skłonność do gaszenia się na wolnych obrotach podobno nie każdy model ale mój miał i znajomego też. A co najważniejsze DBAJ O PRAWIDŁOWĄ MIESZANKĘ PALIWA tak jak zalecają do mojej lali chyba za mało oleju i zatarła się biedaczka. Podsumowując dobry sprzęt za przystępną cenę.