Mlotowiertarka prosze o rady.

G
Marcin 2008-12-31 00:00

Mlotowiertarka prosze o rady.

Witam wszystkich serdecznie, zastanawiam sie nad wyborem młotowiertarki, tego sprzętu jest jak wiecie od groma i w diametralnie rożnej jakości,więc może teraz konkrety:
- potrzebuje takiej zabawki w najbliższym roku do remontu lub dwóch i późniejszych prac dorywczych (wiercenie i lekkie kucie)
- zależy mi na wystarczająco dobrej jakości w stosunku do ceny
- dostęp do części zamiennych ( nie jak w przypadku einhell brak serwisu po gwarancyjnego z tego co mi sie udało wyczytać) chcę aby mi sprzęt slużył przez "lata" przy normalnym zużyciu podzespołów
- budżet około 600-800zl zależy co mi polecicie, nie upieram sie przy tej cenie może być nawet tańszy black&decker przynajmniej zostanie na inne zabawki (boję sie tylko o jakość tego sprzętu)
jestem z zawodu elektromechanikiem naprawiałem 10 lat temu taki sprzęt, później też pracowałem na takich sprzętach wiem jak używać takich narzędzi jak dobrej tak i słabszej jakości, lecz niestety nie mam już rozeznania które firmy robią dobre rzeczy a które to juz tylko nazwa (chociaż "trzęsirączki" z celmy typu PRWG40 nie zmieniły sie chyba przez lata, skąd ta cena ?? )
narzędzia które mnie zainteresowały:
- DWT SBH-750 DSL
- BOSCH GBH 2-26 DRE - najbardziej skłaniam sie w stronę tego
- BLACK&DECKER XTD24CK
podałem tylko trzy przykłady ogólnie biorę pod uwagę wszystko metabo, dewalt itd.
proszę wszystkich Was o opinie pozdrawiam Marcin.

G
P 2008-12-31 00:00

Re:Mlotowiertarka prosze o rady.

tego DWT podaruj sowie już prędzej napisałem co to jest za SYF, spalają się, zęby lecą szkoda pisać (wiem co nieco bo pracuje w servisie DWT)
mogę polecić Boscha GBH trafiają się takie na serwis ale są one mocna eksploatowane, albo nie odpowiednio

G
Tomasz 2009-01-01 00:00

Witam,
Młotowiertarka GBH 2-26 jest najlepszym modelem w tej klasie.