Młotowiertarka Kress 550 PH

G
snoppy 2007-08-22 00:00

Młotowiertarka Kress 550 PH

Witam, mam pytanie dotyczące młotowiertarki Kress 550 PH. Jestem początkującym majsterkowiczem-amatorem, a potrzebuję tego sprzętu do wiercenia w żelbetonie (karnisze, listwy boczne). Zastanawiam się także czy tym sprzętem można by wywiercić (w żelbetonie) pod puszkę do włącznika światła - dotychczas w mieszkaniu były włączniki natynkowe.
Moc tego urządzenia to 550W - czy to nie za mało gdybym chciał go używać do wiercenia konwencjonalnego w metalu czy drewnie?
Dotychczas używałem 900W wiertarki za 50zł i mam jej szczerze dosyć dlatego planuję kupno w miarę uniwersalnego, porządnego i trwałego sprzętu. Czy w cenie <450zł Kress 550PH ma jakąś konkurencję?

G
robert 2007-08-22 00:00

Re:Młotowiertarka Kress 550 PH

sadzac z konstrukcji tej mlotowiertarki to wiercenie pod "puszke" raczej nie wchodzi w gre . ale sprawdz w sklepie w instrukcji co pisze o tym wytwornia ; pamietaj jednak ze jezeli wytwornia podaje max srednice np.90 mm to optimum dla zachowania jakiej takiej trwalosci narzedzia jest 50~70% podanego max wymiaru.znacznie lepszym rozwiazaniem jest zastosowanie porzadnej czyli kosztujacej powyzej 500 zl wiertarki dwugiegowej udarowej np. sparky bur 2350
ktora jest w stosunku cena/jakosc chyba najlepszym wyborem.rozumiem ograniczenia finansowe ale , jesli chcesz zrobic swoja prace szybko i dobrze to koniecznosc posiadania mlotowiertarki do szybkiego i efektywnego wiercenia otworow do ok.10~12mm i wiertarki klasycznej udarowej o duzej mocy i dwóch biegach mechanicznych ktora nie tylko wywierci otwór w murze, betonie i stali lub drewnie ,to może posłużyć jako mieszarka kleju jest nieodzowna

G
mirek 2007-08-22 00:00

Re:Młotowiertarka Kress 550 PH

Witam.