Młotowiertarka DH24PC3 HITACHI

G
Arkadiusz Gądor 2009-04-19 00:00

Re:Młotowiertarka DH24PC3 HITACHI

ok dzieki za pomoc

G
Tomek 2009-04-19 00:00

nie ma sprawy:)

G
xprox 2009-04-21 00:00

Dołączę się do tematu chce kupić sobie porządniejszą wiertarkę niż przysłowiowa "Chińszczyzna". Potrzebuje ją tylko do użytku "domowego". Obecnie posiadam wiertarkę udarową B&D 600W która ma już ponad 10 lat. Jest sprawna jednak udar jest za słaby na żelbeton. Dlatego chce kupić młotowiertarke z udarem pneumatycznym, wybrałem już nawet model B&D KD1001K jednak z racji że jest jakoś słabo dostępny, to zainteresowała mnie wiertarka Hitachi DH24PC tylko z racji że jestem laik nie wiem czy to dobra marka. Czy stoi niżej niż B&D lub Bosch? Z tego co mówią znajomi budowlańcy to najlepsza jest Makita ale ta cena trochę jak dla mnie co by tu nie mówić amatora trochę za duża. Może coś doradzicie?

G
Tomek 2009-04-21 00:00

ja jestem zadowolony z tej hitachi. na domowe potrzeby wystarczy:)

G
JK 2009-05-16 00:00

lepiej kup w hipermarkecie chinola za 100 złotych. w razie awarii można wymienić na nowe. ta hitachi to dobra maszynka, ale do takiej roboty troche za mała. (wiem bo sam ją mam). jest coś takiego że wciągu tygodnia od daty zakupu sprzedawca musi wymienić wadliwy towar na nowy. w marketach załatwiaja to bez problemu, ale najpierw popytaj w punkie obsługi klienta.
Nie pisz głupot, nawet w pierwszym dniu jak ci coś nawali, to jedyne co mozna zrobić to odesłać do serwisu:P NIE MA czegoś takiego w prawie handlowym jak wymiana na nowe w ciągu iluś tam dni, TO BREDNIE, wymysły ludzi który coś gdzieś usłyszeli, ale nie wiedzą do końca co. Market wymieniają na nowy sprzęt twylko w dwóch sytuacjach:
1) Gdy narzędzie nie posiada serwisu(to nakazuje prawo)
2) Gdy sprzęt nie działa, ale był nieużyty, to znaczy nie posiada sladów uzytkowania(najczęściej kilka dni po zakupie), to jest już dobra wola danego sklepu, czy wymieni czy wyśle do serwisu.

G
Tomek 2009-05-17 00:00