MŁOT UDAROWO-OBROTOWY GBH 2600 NOWOŚĆ

Do ostatniej strony »
G
zawiedziony alegrowicz 2010-04-20 20:56

MŁOT UDAROWO-OBROTOWY GBH 2600 NOWOŚĆ

Nie kupujcie tego modelu to jakaś podróba Boscha GBH2-26 DFR.

Rozwalił mi się po kilku godzinach pracy i teraz mam problem bo mi remont stoi.

G
snake 2010-04-20 21:29

Re: MŁOT UDAROWO-OBROTOWY GBH 2600 NOWOŚĆ

To nie jet podrób ale gówniana młotowiertarka Boscha który daje to w gratisach lub promocji. Nie znam się ale pewnie środek to ma pewnie od skila albo boscha zielonego. Strasznie z tym teraz mieszają. Bosch zielony skil, skil master. co jeszcze wymyśla?

G
Slawek1 2010-04-21 20:25

Re: MŁOT UDAROWO-OBROTOWY GBH 2600 NOWOŚĆ

Czy jest możliwe aby Bosch produkował badziewie na kilka godzin pracy?
pozdrawiam Slawek

G
Rysz 2010-04-25 21:51

Re: MŁOT UDAROWO-OBROTOWY GBH 2600 NOWOŚĆ

Dajcie zdjęcie tego

G
Wituus 2010-04-26 09:35

Re: MŁOT UDAROWO-OBROTOWY GBH 2600 NOWOŚĆ

GBH 2600 to jest to samo co GBH 2-26 DFR dokładnie posiadają te same bebechy. Nie ma to nic wspólnego z zielonym boschem skilem itd.... Maszyna padła ok nawet Mercedesy się psują.

Moim zdaniem jest to jedna z najlepszych młotkowiertarek w klasie 2kg opinie na forum raczej to potwierdzają oraz moje osobiste informacje w temacie reklamacji GBH 2.... vs HR24....

G
JK. 2010-04-27 02:05

Re: MŁOT UDAROWO-OBROTOWY GBH 2600 NOWOŚĆ

To nie ten sam młotek;) GBH 2-26 jest cięższy, GBH 2600 to lżejsza wersja(z wymienną głowicą) z mniejszym ciut udarem i mocą, bardzo podobny ale nie to samo. Taka odpowiedź boscha na AEG KH 24E.

G
Wituus 2010-04-27 08:40

Re: MŁOT UDAROWO-OBROTOWY GBH 2600 NOWOŚĆ

Proponuje zerknąć do dokumentacji technicznej i porównać numery katalogowe części wirnik, stojan cylinder, łożysko napędowe cylindra, tuleja sds bijak, korpus przekładni itd posiadają te same numery katalogowe inny numer posiada tylko obudowa przekładni ze względu na kolor niebieski a nie czarny.