mam pytanie.

G
Radek 2008-11-04 00:00

mam pytanie.

Jestem elektrykiem i zamierzam wyposażyć swoją firmę w sprzęt Hilti, czy warto? Pozdrawiam

G
Grzegorz Dobek 2008-11-11 00:00

Re:mam pytanie.

tak

G
margolcia 2008-11-12 00:00

nie, po co placic za cos 2 razy wiecej niz u konkurencji.
Duzo jest marek elektronarzedzi, ktore sa tej samej jakosci jak wyroby Hilti.
Jezeli zalezy Ci na otoczce zwiazanej z Hilti, to kupuj, bedziesz zadowolony.
Pozdrawiam
margolcia

G
mexyk 2008-11-18 00:00

Tutaj też wypuściłem posta opisującego prawdę o cenach Hilti i tutaj też moderator go usunął. Ładnie, ładnie. A myślałem, że to forum jest niezależne. Myliłem się... ciekawe ile wam płacą za pozytywne opinie o Hilti.

G
jacu 2008-11-19 00:00

Byłoby niezależne gdyby było to forum użytkowników narzędzi a nie "handlarzy" próbujących nieraz na bezczelnego wcisnąć swój często lipny towar

G
radek 2008-11-19 00:00

Dzięki za opinię. Teraz to chyba wszystko jest lipne. Kupie BOSCH przynajmniej części są za rozsądną cenę. Posiadam już jednego BOSCHA i jestem zadowolony.POZDRAWIAM

G
Michał 2008-11-24 00:00

witam. tyle marek na rynku i nie wiadomo co wybrać.:)
BOSCH(niebieski), MAKITA, HITACHI, DEWALT, HILTI, METABO, MILWAUKEE.
pozdro

G
P 2008-11-26 00:00

BOSCH- stare narzędzie bo te nowe to awaryjne
MAKITA- stare szlifierki i wkrętarki
HILTI- chyba wszystkie narzędzia a zwłaszcza młoty :> ale drogie ;/
DEWALT- szlifierki i wkrętarki akumulatorowe :>
METABO- szlifiereczki :>
MILWAUKEE- podobnie jak Hilti ale warto :>

G
Q 2008-11-27 00:00

BOSCH- niemieckie
MAKITA- japoński
HILTI- jak dobrze pamietam niemieckie
DEWALT- usa
METABO- niemieckie
MILWAUKEE- chińskie kiedyś usa

G
PrzeMaz 2008-11-28 00:00

BOSCH- niemieckie
MAKITA- japoński
HILTI- jak dobrze pamietam niemieckie
DEWALT- usa
METABO- niemieckie
MILWAUKEE- chińskie kiedyś usa
Q grubo pojechałeś, szkoda tylko, że mało w tym prawdy.
BOSCH - Chiny, niektóre maszyny Niemcy
MAKITA - sprzęt produkowany w Japonii