Jakiej marki osprzęt rekomendujecie?

G
pawwlakke 2018-07-16 23:32

Jakiej marki osprzęt rekomendujecie?

Witam,

Zależy mi na skompletowaniu nowego osprzętu:
wiertła
dłuta
tarcze abrazyjne

Jakiej marki uważacie, że osprzęt stanowi najlepszy stosunek ceny do jakości.
Co sądzicie o osprzęcie Hilti dla wierteł, dłut i tarcz?
Nie chcę kupować żadnej chińszczyzny. Zależy mi na dobrej jakości i szybkiej i efektywnej pracy.

G
Kamcio 2018-07-17 16:21

Re: Jakiej marki osprzęt rekomendujecie?

Ja elektronarzędzia i osprzęt do nich kupuję od dwóch lat tylko od ryobi. Ich wiertła przeszły ze mną już wiele i ciągle są w bardzo dobrym stanie. Podobnie jak tarcze. Nie jestem profesjonalistą, ale do prac w domu i u znajomych ta marka nadaje się idealnie, bo ceny są bardzo korzystne.

G
Gość 2018-07-19 10:00

Post został usunięty w związku z naruszeniem regulaminu forum.

G
Arek M 2018-08-09 14:08

Re: Jakiej marki osprzęt rekomendujecie?

oo no to widze ze wytrzymałe, bo tyle daja radę. Ja jakiś czas temu dowiedziałem się, że od niedawna mozna właśnei ich narzędzia testować, przez myryobi można tam sobie to wszystko posprawdzać, samemu dotknąć i coś tam popdziałać, a to dobra opcja jest przed zakupem bo mamy wtedy świadomość tego co kupujemy

G
gamir 2018-08-21 14:13

Re: Jakiej marki osprzęt rekomendujecie?

o widzisz ciekawa inicjatywa, jak ktos jest niepewny to może sprawdzić wszystko jak to gra i czy nadaje się ten sprzęt dla niego. Osobiście nie znam ryobi ale jak będzie mi cos potrzebne to sam próbuję i potestuję te narzędzia.

G
adamek 2018-08-27 14:44

Re: Jakiej marki osprzęt rekomendujecie?

też mi się wydaje ze to dobra opcja, człowiek przynajmniej może sprawdzić i dokładnie obejrzeć sprzęt zanim wyda pieniądze, a czesto na takie akcesoria troche trzeba wydać.

G
Kammo 2018-09-12 12:22

Re: Jakiej marki osprzęt rekomendujecie?