Jakie wiertła sds+

Do ostatniej strony »
G
Robal 2009-02-19 00:00

Jakie wiertła sds+

Witam jestem nowy w sprawie narzedzi... Kupilem wiertarke BOSCH GBH 36 V-LI i chcial bym dokupic do niej kilka pozadnych wiertel. jakiej firmy byscie mi polecali? Zalezy mi na dobrej jakosci.

G
ryś 2009-02-19 00:00

Re:Jakie wiertła sds+

Bosch, Makita
Polecam zestaw wierteł i dłut 17 szt Makity

G
Robal 2009-02-19 00:00

Re:Jakie wiertła sds+

a co sadzicie o wiertłach Hilti? Czy sa warte ceny?

G
Rufus 2009-02-19 00:00

Re:Jakie wiertła sds+

Bosch, Makita
Polecam zestaw wierteł i dłut 17 szt Makity
Większosć wierteł Makity jest produkowanych przez Bosha-na dolnej części jest wyraźnie widoczny znak "nit" a czasem i napis "Bosch"
Kupuje wiertła Boscha lae najczęściej pracuję wiertłami "LUX-Prof"
Kupuję je w "OBI" bo akurat mam najbliżej-jakosciowo nie odbiegają od tych z Boscha-tyle że są dosyć drogie ,zwłaszcza te długi.

G
Robal 2009-02-19 00:00

Re:Jakie wiertła sds+

w Obi itp z reguly wszystko jest drogie:)
Mial ktos stycznosc wiertlami Hilti?

G
WITUUS 2009-02-20 00:00

Re:Jakie wiertła sds+

Rufus wiertla makity nie sa produkowane prze z BOSCHa. Makita w swojej ofercie ma dwa rodzaje wiertel, lepszej jakosci produkowane przez niemiecka firme DREBO oraz gorszej jakosci produkowane w chinach ich indeks zaczyna sie od "D-xxxxx" i wlasnie ten zestaw o ktorym piszesz pochodzi z PRC.

G
Rufus 2009-02-25 00:00

Re:Jakie wiertła sds+

Dzięki za podpowiedź -być może jest tak jak twierdzisz .
Mam dwa komplety wierteł Makity -jeden dostałem jako gratis z młotowiertarką a drugi sam kupiłem i na jednych i drugich jest w dolnej części znak Boscha ,a na tych gratisowych jest nawet napis Bosch.
Pudełka są niebieskie z napisem Makita.
Wynika z tego że Makita to nie zawsze Makita.