Inteligentny dom

G
Ignacy Murowiec 2012-04-05 14:31

Inteligentny dom

Czy miał ktoś do czynienia z zagadnieniem inteligentnego domu??
Rozwiązania automatyzujące działanie urządzeń grzewczych oraz alarmowych w domu?? Jakie ceny? Słyszałem, że temat jest drogi...

G
Willi 2012-04-06 09:30

Re: Inteligentny dom

Temat najtańszy nie jest. No ale wiadomo komfort kosztuje. Wszystko zależy od systemu który wybierzesz a tych jest kilka. Niektóre wogole sie nie sprawdzają. Rozwiązań i możliwości konfiguracji systemu jest tak dużo że każdy projekt jest realizowany indywidualnie. Sprawdz na www.icomfort.pl . Ogólnie uznana firma działająca na wielu systemach, znajomy z nich korzystał i był bardzo zadowolony. No i nie zdzierają.

G
samouk 2012-04-06 13:42

Re: Inteligentny dom

ja balbym sie, jestem po technikum elektronicznym ale nawey po dzis dzien, w toku tak roziwnietej techniki - nie ufam jej. polecam film: diabelskie nasienie - tam widac co moze zrobic dom czlowiekowi....

G
Willi 2012-04-06 16:05

Re: Inteligentny dom

Hahahahahhaha. A jak ktos chce miec samochod to polecam firm Christine :) Film Stephena Kinga o opętanym samochodzie zabijającym ludzi. Muehehehehehehehehe. Ewentualnie na podstawie Transformers należy uważać zeby twoj samochód nie okazał się robotem z innej planety. Hahahhaa.

G
Ignacy Murowiec 2012-04-13 14:44

Re: Inteligentny dom