Nasza strona do poprawnego działania wymaga włączonej obsługi JavaScript. Bez włączonego JavaScriptu nie można korzystać w pełni możliwości sklepu.
Kiedyś bym polecił ale to co teraz jest w castorama to tragedia nie wytrzymuje nawet pol roku trzyletnia wiertarka lepiej działa niż dwumiesięczną a...
Nie naciągaj na olej firmowy. Znam lepszej jakości olej do H i tańszy - ważne aby parametry były a nie dochód H tylko sie liczył
To są narzędzia jednorazowe po gwarancji można wyrzucić na śmietnik
To jest nauczka, by nie kupować badziewia. Tez mam taki kłopot to są narzędzia jednorazowe Pisałem do Niemiec odpisali mi bym kontaktował sie z OBI a OBI...
Firma solidna i prządna. Ze sprzętu, zadowolony i serwis w porządku a myślałem że się wpakowałem w jakieś badziewie.
Witam jestem początkującym majsterkowiczem. Potrzebuje kupić młotowiertarkę na sds do wyremontowania łazienki( zbijanie kafelek, podkucia , wiercenie)
Z tych które wymieniłeś bezwzględnie wygrywa hr 2470 nawet się nie zastanawiaj
Z tych które wymieniłeś bezwzględnie wygrywa hr 2470 nawet się nie zastanawiaj [/quot Jeśli chodzi o dane techniczne to Hitachi ma dużo lepsze parametry . Ja najbliższy jestem Hitachi ale chciałem się dowiedzieć opinii użytkownika ?