Nasza strona do poprawnego działania wymaga włączonej obsługi JavaScript. Bez włączonego JavaScriptu nie można korzystać w pełni możliwości sklepu.
Nie naciągaj na olej firmowy. Znam lepszej jakości olej do H i tańszy - ważne aby parametry były a nie dochód H tylko sie liczył
To są narzędzia jednorazowe po gwarancji można wyrzucić na śmietnik
To jest nauczka, by nie kupować badziewia. Tez mam taki kłopot to są narzędzia jednorazowe Pisałem do Niemiec odpisali mi bym kontaktował sie z OBI a OBI...
Firma solidna i prządna. Ze sprzętu, zadowolony i serwis w porządku a myślałem że się wpakowałem w jakieś badziewie.
Zgadzam sie, pracuje zawodowo koszac boboczy drog oraz rowy ze skarpami od czerwca do sierpnia po 12 godzin lacznie z sobotami uzywamy tylko wykaszarek Husqvarna...
Witam! Jestem początkujący w obróbce drewna. Potrzebuję uniwersalnego narzędzia do cięcia drewna (meble wg własnego projektu) głównie z przeznaczeniem do cięcia wzdłużnego. Czy wyrzynarki z "laserem ułatwiają cięcie na wprost czy to tylko marketing?
Wyrzynarki służą do cięć krzywolinijnych. Do cięcia wzdłużnego (poprzecznego i ogólnie obróbki drewna) służą pilarki elektryczne i stołowe. Na dłuższą metę wyrzynarka jest wyborem najgorszym z możliwych. Szczególnie w kontekście tego, co zamierzasz z nią robić. Szkoda Twoich pieniędzy, chyba, że możesz wydać minimum 700 PLN na coś z potrójnym trzymaniem brzeszczota.
Zdaję sobie sprawę że najlepsza byłaby piła typy "krajzega" ale potrzebuję uniwersalnego narzędzia. Widziałem prowadnice do wyrzynarek tylko nie wiem czy się sprawdzą do cięcia deski np na długość 150 cm. z zachowaniem kąta prostego?