PARKSIDE

Do ostatniej strony »
G
anthony 2013-02-02 19:25

Re: PARKSIDE

Stefan, na litość boską... Przepraszam Cię, że pozwolę sobie w ten sposób napisać.
Czy ja twierdzę, że parkside jest lepszy od boscha? Sam potwierdziłem kilka postów wcześniej, że młotowiertarka ma bicie. I przecież pisałem, że jestem totalnym AMATOREM. I pytałem o sprzęt dla AMATORA, a Ty o profesjonalistach.
Co wniosłeś swoją wypowiedzią?
Gdybyś napisał: coś tam się np. ułamało, parkside ma bicie, parkside się nadmiernie grzeje, parkside się pali, parkside śmierdzi, parkside się... nie wiem już co, np. poci albo puszcza bąki, to cokolwiek z tej Twojej wypowiedzi wynikałoby. Ale Ty... co konkretnego napisałeś? Że jest gorszy od narzędzi kilkakrotnie droższych? Zakładam, że tak jest - zapewniam Cię - zdaję sobie z tego sprawę. Pytanie brzmiało, czy parkside jest COKOLWIEK wart - jeśli chodzi o amatorskie wykorzystanie, czy jednak będzie to wyrzucenie pieniędzy (choć niewielkich) w błoto. I o to pytałem. Czyli, czy jak mi np. raz na kwartał, w sobotę wieczorem przyjdzie do głowy, aby wywiercić np trzy (albo z pięć) dziury w ścianie (tak przykładowo), to czy to wytrzyma, czy też go szlag trafi.

Dziękuję Kolegom za kulturalnie wyrażone opinie. Pozdrawiam!

G
stefan 2013-02-02 21:49

to co ty mozesz wiedziec antek

G
Marcin 2013-02-03 17:40