Nasza strona do poprawnego działania wymaga włączonej obsługi JavaScript. Bez włączonego JavaScriptu nie można korzystać w pełni możliwości sklepu.
Panie Tomaszu, pan zostawi psa w spokoju. Co do reszty to się zgadzam.
Uwaga!Dedera to made in PRC ze wszystkimi konsekwencjami.Mam wcześniej kupione bardzo Ok.Teraz nic nie warte szkoda pieniędzy i nerwów. Pył ,,żyrafy,,leci...
dlatego kupuję bez szczotkowe cichsze , trwalsze - mam graphite prawie wszystkie narzędzia i 3 aku 4ah + 1x2ah nie do zajechania
Nieszczelny gaźnik, kup uszczelki i membrany do gaźnika
Zakupiłem wiertarko wkrętarkę parksaid profesional. Po 3 tygodniach używania to sprzęt całkowicie padł . Nie polecam !
Niestety od pewnego czasu zauważam że sprzęt einhella bardzo się popsuł Nie mówiąc o servisie i przedctawicielach handlowych przestrzegam przed zakupem , bo w razie zepsucia będziecie musieli się liczyć z problemami gdybym miał ocenić dałbym ocenę niedostateczną pozdrawiam
A to ciekawe -może określisz o której linii ich narzedzi mówisz bo mają ich aktualnie przynajmnie cztery albo pieć-od najtańszego Pro Worka do najdroższego Reda! Są różne narzędzia o różnym stopniu zaawansowania technologicznego i róznych cenach. Po za tym Einhell nie utrzymuje i nigdy nie utrzymywał sieci przedstawicieli a swoimi narzędziami głównie handluje w marketach (teraz najwiecej w OBI) Co do servisu to działa bardzo sprawnie-tanie narzędzia są zazwyczaj wymieniane na nowe i nie robią z tym problemu -narzedzia z linii Blue i Red są w wiekszości naprawiane a ich "Drogę" w serwisie można śledzić na stronie internetowej! W porównaniu z innymi tańszymi markami Einhell jest stosunkowo mało awaryjny i chętnie kupowany. Gdybym miał oceniac to dałbym w kategorii narzędzi marketowych przynajmniej cztery a za linię Red nawet pieć !
Przedstawicie istnieją;) choć głowie odp za markety właśnie;) ale ja powiedziałbym że jakość się poprawiła. Zwłaszcza Serwisu, od wprowadzenia lini RED i Blue. Teraz można każdą część dostać po ukończeniu gwarancji. A np w Niemczech serwis RED Line przypomina serwis Hilti niemal;))(z przymrurzenniem oka) 24 godziny na naprawę, 10 gwarancji na dostępność części i szybki serwis:)
Właśnie na markety nie ma przedstawicieli.Sieciami zajmuje się jedna sympatyczna Pani która raz do roku robi objazd wszystkich hal. W zasadzie sprzet Einhela teraz istnieje głównie w OBI i czasm trafia się coś w Makro. Resztki Bavarii i Globala wyprzedają jakiś Lidlach czy Bidronach. Co do servisu to faktycznie się poprawił,tak jak i jakość . Reklamacji jest bardzo mało a na narzędzia "Red" prawie ich nie ma.
Korzystamy z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Zgadzając się na wszystkie pliki cookies pozwolisz nam na dopasowanie treści do Twoich potrzeb podczas dokonywania zakupów na podstawie Twoich preferencji. W zakładce „Ustawienia” możesz dobrowolnie zdecydować, na który typ plików cookies chciałbyś zezwolić. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. W dowolnym momencie, możesz dokonać zmiany swojego wyboru klikając opcję „Ustawienia” w Polityce Cookies.
Poniżej możesz sprawdzić, jakie dane zbieramy w ciasteczkach i po co je zbieramy. Nie na wszystkie musisz się zgodzić.
Są niezbędne, by nasza strona działała prawidłowo, dlatego nie możesz z nich zrezygnować. Są wykorzystywane przez podstawowe funkcję strony.
Ciasteczka, które pozwalają na przesyłanie anonimowych danych o zachowaniu użytkowników na stronie. Dzięki temu możemy ulepszać naszą stronę, aby była łatwiejsza w obsłudze.
Ciasteczka, które przechowują informacje o Twoich wybranych ustawieniach i danych dotyczących personalizacji np. rozmiar opony.
Sprawdzamy co przeglądasz i kupujesz na naszej stronie, aby lepiej dopasować do Ciebie reklamy. Dzięki temu możesz zobaczyć te reklamy, które mogą Ci się przydać i być dla Ciebie interesujące.
Możesz zostawić pytanie na czacie, odpowiemy w najbliższym czasie. Nie zapomnij podać swojego adresu email lub telefonu.