Bardzo fatalny sprzęt

G
jtj 2009-04-23 00:00

Bardzo fatalny sprzęt

Niestety od pewnego czasu zauważam że sprzęt einhella
bardzo się popsuł
Nie mówiąc o servisie i przedctawicielach handlowych
przestrzegam przed zakupem , bo w razie zepsucia będziecie musieli się liczyć z problemami
gdybym miał ocenić dałbym ocenę niedostateczną
pozdrawiam

G
Witia 2009-04-25 00:00

Re:Bardzo fatalny sprzęt

A to ciekawe -może określisz o której linii ich narzedzi mówisz bo mają ich aktualnie przynajmnie cztery albo pieć-od najtańszego Pro Worka do najdroższego Reda!
Są różne narzędzia o różnym stopniu zaawansowania technologicznego i róznych cenach.
Po za tym Einhell nie utrzymuje i nigdy nie utrzymywał sieci przedstawicieli a swoimi narzędziami głównie handluje w marketach (teraz najwiecej w OBI)
Co do servisu to działa bardzo sprawnie-tanie narzędzia są zazwyczaj wymieniane na nowe i nie robią z tym problemu -narzedzia z linii Blue i Red są w wiekszości naprawiane a ich "Drogę" w serwisie można śledzić na stronie internetowej!
W porównaniu z innymi tańszymi markami Einhell jest stosunkowo mało awaryjny i chętnie kupowany.
Gdybym miał oceniac to dałbym w kategorii narzędzi marketowych przynajmniej cztery a za linię Red nawet pieć !

G
JK 2009-05-12 00:00

Re:Bardzo fatalny sprzęt

Przedstawicie istnieją;) choć głowie odp za markety właśnie;) ale ja powiedziałbym że jakość się poprawiła. Zwłaszcza Serwisu, od wprowadzenia lini RED i Blue. Teraz można każdą część dostać po ukończeniu gwarancji. A np w Niemczech serwis RED Line przypomina serwis Hilti niemal;))(z przymrurzenniem oka) 24 godziny na naprawę, 10 gwarancji na dostępność części i szybki serwis:)

G
Witia 2009-05-26 00:00

Re:Bardzo fatalny sprzęt

Właśnie na markety nie ma przedstawicieli.Sieciami zajmuje się jedna sympatyczna Pani która raz do roku robi objazd wszystkich hal.
W zasadzie sprzet Einhela teraz istnieje głównie w OBI i czasm trafia się coś w Makro.
Resztki Bavarii i Globala wyprzedają jakiś Lidlach czy Bidronach.
Co do servisu to faktycznie się poprawił,tak jak i jakość .
Reklamacji jest bardzo mało a na narzędzia "Red" prawie ich nie ma.

1