Nasza strona do poprawnego działania wymaga włączonej obsługi JavaScript. Bez włączonego JavaScriptu nie można korzystać w pełni możliwości sklepu.
Mam ten młot od 5 lat. Oprócz szczotek nic się nie dzieje. 6 zakresow siły bicia. Skula już posadzkę w 200 m2 domu. Dluta tylko warto kupić twarde...
Czy ktoś ma szarpak do kosy variolux
Z Google przepisana opinia co za dzban
Jak zmienić głowice w wiertarka Parkside PABH
Nie kupuj kluczy firmy Deget , totalna porażka, wyginają się i łamia przy mocniejszym nacisku, grzechotki przeskakują, totalny złom .
Makita nie przeniosła produkcji szlifierek do UK tylko do PRC. Nadal jest masa ludzi, którzy nie potrafią rozszyfrować tego skrótu jako People Republic of China. Jeśli producent (importer) upiera się przy gwarancji na 1 rok, kiedy na rynku standardem robi się 3 lata, to powinno dać do myślenia, prawda? 3 lata masz w: Milawukee, Boschu, Kressie, Metabo, DeWalcie i kilku innych. Zapytaj wprost sprzedawcy, jak rozpatrywane w rzeczywistości są gwarancje przez dostawców. Powinien odpowiedzieć rzetelnie, bo jak nakłamie, to będzie miał z Tobą kłopot, gdy do niego wrócisz. Co innego deklaracje przed zakupem, co innego, jak kasa już jest w kieszeni sprzedawcy. PRC to China, niemiecki adres na maszynce to znaczy made in China. Jak masz na maszynie zwrot "Made in..." tzn. że faktycznie pochodzi z podanego kraju. Jak nie ma napisu "Made in..." to należy założyć, że China, Tajwan, Korea, Bangladesz, itp. Uwaga też na "Made by ... ", "Designed for...", "Assembled by..." - to zwykła zmyłka, żeby wyglądało na europejskie albo japońskie produkty. Coraz częściej spotykany chwyt. Unia nadal nie dorobiła się jednoznacznych przepisów dot. oznaczenia kraju pochodzenia produktu.
zgoda... Może i Makita przeniosła produkcję do PRC ale moja zrobiona była w UK co wyrażnie napisane jest na tabliczce znamionowej ;) Made in UK. Prawde mówiąc to chętnie kupiłbym coś polskiego :) Szkoda że nie produkujemy elektronarzedzi :) Łukasz, a jak powinny być rozpatrywane gwarancje wg Ciebie?
Łukasz , takie rzeczy jak made in, asembly itd to jest prosta sprawa... ewentualnie kod kreskowy można sprawdzić to też wiadomo. Bosch jest robiony w Chinach z tego co pamiętam i chodzi fajnie, ma fajną kulturę pracy, więc nie jest kwestią gdzie tylko jak/. Może nam się fajny temat z czasem rozwinie na temat elektronarzędzi.. ? :) pozdrawiam
CELMA PRAg125ES ktoś zna sprzęt Celma?
Celma też coraz bardziej chińska, a coraz mniej polska. Kto wie ten wie.
Ok
no
He,he..nie China...a gdzie niby Makita szlifierki robi ???
Będąc przedwczoraj w sklepie oglądałem szlifierkę Bosch 850 z regulacją obrotów. Jeszcze rok temu pisało na nich Made in China a teraz pisze Made In Russia
Akurat tego modelu występuj różne wersje. W różnych fabrykach robione. Duże szlifierki Boscha (pow. 1100W) są robione w Niemczech. Mam parę Bosch i Hilti (robione przez Bosch) i widnieje "Made in germany".
W najnowszych szlifierkach firmy Bosch dekiel przekładni kątowej wykonany jest z tworzywa. Nie da się, więc wymienić samego łożyska tylko trzeba kupić w komplecie z deklem. Totalna głupota.
Maariusz - ale w jakich szlifierkach? Kątowych? Jaki dekiel? Patrzałem właśnie w schemat części zamiennych i nie widzę żeby ten kawałek plastiku był jakimkolwiek problemem. Można bez problemu dostać każdą część, a ten dekielek kosztuje dosłownie parę złotych. Jedno dobre piwo. I nie wiem czemu trzeba by go wymieniać przecież jak pamiętam jest na 2 śruby przykręcony. Nie będę teraz szedł do bazy żeby obejrzeć bo pada śnieg i mi się nie chce ale z tego co pamiętam to ten dekielek to pierdoła jest jakaś. Bez przesady nie rób paranoi...
Paranoję najwyżej robisz Ty sam. Mnie chodziło o dekiel z łożyskiem, który przykrywa przekładnie kątową szlifierki. Jest przykręcony od lat na 4 śruby i z niego wystaje oś. Dawniej dekle były z aluminium teraz są z tworzywa i podobno łożysko w niektórych jest niewymienialne.
Niektóre tworzywa są bardziej trwałe od alu i stopów magnezjowych, ale nie spodziewałbym się takiego materiału w szlifierce do 500 zł brutto. ;) Jak powinna być rozpatrywana gwarancja? Frontem do klienta. Z doświadczenia wiem, że część dystrybutorów (po ich stronie leżą kwestie gwarancyjne) deklaruje wydłużone gwarancje, specjalne warunki po rejestracji, inne cuda wianki, a w rzeczywistości próbuje przerzucić większość kosztów na klienta. Przykład z życia: serwis: - Maszyna przeciążona, bo spalony wirnik i stojan. Klient płaci za naprawę sprzedawca (klient): - Proszę o "łagodniejszy wymiar kary" ;) serwis: - ok. To Klient pokryje koszt wirnika (droższej części) a my stojana. sprzedawca (klient): dzięki o Boski Serwisie, bądź pozdrowion po wsze czasy. I sięga do kieszeni, kiedy niekoniecznie musi, bo maszyna padła wcale nie z powodu ciężkiej pracy a ciulatej jakości. Jestem przekonany, że gdy zapyta się sprzedawcę w sklepie wprost, o rzeczywiste rozpatrywanie reklamacji, ten nie będzie ryzykował swoją głową i wskaże producenta z pro-klientowskim serwisem. A wspominane wcześniej marki są bardzo zbliżone technicznie, parametrami i jakości, więc wybór między nimi powinien się oprzeć na cenie i jakości obsługi po-sprzedażowej. Życzę samych udanych zakupów na Święta :) Właśnie szukam męskich prezentów ;)
Witam. Po dłuższym czasie użytkowania szlifierki muszę powiedzieć że chodzi jak należy, nic złego się nie dzieje i pracuje bardzo dobrze. nie żałuję zakupu i mogę polecić innym.
Korzystamy z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Zgadzając się na wszystkie pliki cookies pozwolisz nam na dopasowanie treści do Twoich potrzeb podczas dokonywania zakupów na podstawie Twoich preferencji. W zakładce „Ustawienia” możesz dobrowolnie zdecydować, na który typ plików cookies chciałbyś zezwolić. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. W dowolnym momencie, możesz dokonać zmiany swojego wyboru klikając opcję „Ustawienia” w Polityce Cookies.
Poniżej możesz sprawdzić, jakie dane zbieramy w ciasteczkach i po co je zbieramy. Nie na wszystkie musisz się zgodzić.
Są niezbędne, by nasza strona działała prawidłowo, dlatego nie możesz z nich zrezygnować. Są wykorzystywane przez podstawowe funkcję strony.
Ciasteczka, które pozwalają na przesyłanie anonimowych danych o zachowaniu użytkowników na stronie. Dzięki temu możemy ulepszać naszą stronę, aby była łatwiejsza w obsłudze.
Ciasteczka, które przechowują informacje o Twoich wybranych ustawieniach i danych dotyczących personalizacji np. rozmiar opony.
Sprawdzamy co przeglądasz i kupujesz na naszej stronie, aby lepiej dopasować do Ciebie reklamy. Dzięki temu możesz zobaczyć te reklamy, które mogą Ci się przydać i być dla Ciebie interesujące.
Możesz zostawić pytanie na czacie, odpowiemy w najbliższym czasie. Nie zapomnij podać swojego adresu email lub telefonu.