Nasza strona do poprawnego działania wymaga włączonej obsługi JavaScript. Bez włączonego JavaScriptu nie można korzystać w pełni możliwości sklepu.
Mam ten młot od 5 lat. Oprócz szczotek nic się nie dzieje. 6 zakresow siły bicia. Skula już posadzkę w 200 m2 domu. Dluta tylko warto kupić twarde...
Czy ktoś ma szarpak do kosy variolux
Z Google przepisana opinia co za dzban
Jak zmienić głowice w wiertarka Parkside PABH
Nie kupuj kluczy firmy Deget , totalna porażka, wyginają się i łamia przy mocniejszym nacisku, grzechotki przeskakują, totalny złom .
każe mi podchodzić bardzo ostrożnie do kwestii achów i ochów na tym właśnie servisem ja także, więc tym bardziej dziwią mnie pozytywne opinie ludzi, którzy próbują mnie przekonać, że tak naprawdę źle zadaje pytania i piszę do złych osób. Niepokojące jest też to, że użytkownicy, którzy deklarują, że są sprzedawcami bronią firmy za wszelką cenę, podczas gdy ci, co używają narzędzi nie są zadowoleni.
każe mi podchodzić bardzo ostrożnie do kwestii achów i ochów na tym właśnie servisem ja także, więc tym bardziej dziwią mnie pozytywne opinie ludzi, którzy próbują mnie przekonać, że tak naprawdę źle zadaje pytania i piszę do złych osób. Niepokojące jest też to, że użytkownicy, którzy deklarują, że są sprzedawcami bronią firmy za wszelką cenę, podczas gdy ci, co używają narzędzi nie są zadowoleni. Wybacz ale wydaje mi się że z twojej strony mamy do czynienia z "obroną Częstochowy" Bo czego to się dowiadujemy -ano dowiedzieliśmy się że wysłałeś maila i dostałeś odpowiedź ...i tyle ! Dla mnie nie są to żadne argumenty bo odpowiedź na maila nie jest jeszcze dostarczeniem zamówionego towaru ,a już zupełnie czym innym jest jednostkowe traktowanie poszczególnych spraw przez omawiany serwis. Ja nie bronię Einhella ale nie uważam aby BD mógł w kwestii tak jakości swoich elektronarzędzi jak i serwisu stawiać się wyżej nad innymi popularnymi markami. To jest taka sama popularna chińszczyzna jak Einhell,NuTool czy Graphite- tyle że często trochę droższa bo bazuje na przebrzmiałej sławie swojego znaku towarowego.
Polecam wiertarki firmy dewalt. wejdz na www.alltools.com.pl. dla wszystkich super rabaty na poczatek wspolpracy.
Założyłem się z kolegą, że wyguglasz to sobie po tygodniu. Przegrałem, bo zajęło Ci to tylko dwa dni... Hmm niesamowite;) ty masz kolegów? Aha, racja, zapomniałem. Einhell to niemiecka firma (właściwie to szwajcarska), która produkuje narzędzia w supertajnym laboratorium w centrum Berlina, a jej założycielem jest Herman Einhell - znany niemiecki wynalazca, przedsiębiorca i filantrop... A nie Adolf?;)) Właściwie to jest koncern o nazwie Einhell Germany AG. Centralą koncernu jest firma Hans Einhell S.A. z siedzibą w miejcowości Landau w Niemczech, serwisem zajmuje się ISC-gmbh. Sory winnetoo, ale to ty przekonujesz jak fatalny jest serwis einhella, nigdy z niego niekorzystając, ja mam kontakt ludźmi z Einhella i wiem w jak daleki sposób idą na rękę klientom uznając niemal wszystkie reklamacje, nawet takie które kłócą się z gwarancją. Więc to ty masz problem. Makoss777 będzie miał problem za 2 lata, pytanie jak wykorzysta te dwa lata. Reszty nie komentuje;) nie warto. Choć mam niezły ubaw przy takich wypowiedziach.
To ja wrzuce swoje 3 gr. Jakiś tydzień temu zahaczyłem o Liroja/Merlina i niechcący zerknąłem na dział z elektronarzędziami. Efekt - wyszedłem ze sklepu z Kressem 14,4 pod pachą kupionym za niecałem 300 (niepamiętam, ale chyba 289 zł). Facet powiedział że sieć zamówiła jakoś za dużo tego modelu i muszą się szybko wyzbyć - szukaj po pudełku i po oznaczeniach na urządzeniu, nie kieruj się ich plakietkami - mają bajzel - 14,4 u nich stoi jako 12... Śmigaj do Liroja ;)
Facet powiedział że sieć zamówiła jakoś za dużo tego modelu Hehehe, dobry text :D Że niby co? Kolo miał zamówić palete a zamówił sto palet??? A wiesz, ze sieci zatrudniaja ludzi - specjalistow od zakupów? I wiesz, ze pewnie ktos pchnal do liroja lezaki magazynowe, a teraz musi to pchnac w swiat? Pewnie wiesz skoro ktos ci zaplacil zeby takie pierdoly pisac na forum.
Jeszcze jedno XVITO - w watku o mlotowiertarce piszesz, ze uzywanego Hitli nie kupisz bo sie na tym nie znasz a tu nagle idziesz do sklepu i kupujesz kressa. A kressa skad znasz? Jak na amatora to dobry wybór. Myslisz, ze tutaj takie debile czytaja posty ze niezauwaza, ze jestes oplacanym marketingowcem?????????????
@vario :D - Do ostatniego TWOJEGO zdania - no jak widać chyba tak... Każdy ma swój cel - gość w sklepie ma za zadanie sprzedać towar, ja chce rozsądnie wydać pieniądze. Nie obchodzi mnie czy to co usłyszałem było bajką, czy nie - jedynie chyba niepotrzebnie dopisałem wątek o rozmowie. Ale. To że się nie ma obycia w danej dziedzinie nie znaczy że jest się idiotą... Gwoli ścisłości jestem informatykiem - moim chlebem jest m.in wyłuskiwanie konkretnych informacji. To się przekłada na umiejętność radzenia sobie z pewnymi problemami w życiu codziennym - UMIEJĘTNOŚĆ ZNAJDOWANIA INFORMACJI. Jak pisałem w innym wątku wyposażenie do remontu kompletuje nie od dziś. Tak się złożyło że m.in o Kressie dotychczas czytałem (a sporo czytam ;)) w przytłaczającej większości pozytywy a co do moich odwiedzin we wspomnianym sklepie (bez nazwy-żeby następnemu gieniuszowi do głowy oskarżać mnie nie przyszło) była to sytuacja losowa. Moja wiedza na tamtą chwilę była wystarczająca żeby przy wspomnianej cenie podjąć od razu decyzję o zakupie tej wkrętarki. Jeśli chodzi o kwestie "leżaków" to mam tylko cichą nadzieję że to "leżakownie" nie odbija się na kondycji narzędzia... :| O Kressie, Makicie, Niebieskim Boschu naczytałem się wystarczająco żeby wiedzieć że... cena jest zazwyczaj proporcjonalna do jakości, czyli mnie na nie nie stać (zobacz ile kupiony przezemnie model kosztuje na ALLEdrogo, SKĄPI3C, NOKAŁT, COKUBIĆ - nazwy zmienione żeby się nikt nie przyczepił). @vario Kwesta HILTI - ręce opadają. A co ma piernik do wiatraka? Wiedza na temat doboru odpowiedniego nowego narzędzia (firma/moc/wyposażenie) to jedno a wiedza pozwalająca kupić używkę Hilti, otworzyć ją, i powymieniać połowę bebechów to chyba drugie... Jeszcze do niedawna nie dysponowałem żadną z nich. To forum umożliwia poprawienie stanu tej pierwszej "wiedzy". Wydaje mi się, że opisałem sytuację na tle jasno i klarownie żeby zniechęcić osoby pokroju vario do irytowania innych (np mnie), spamowania forum i robienia z siebie delikatnie mówiąc pajaców. Przepraszam za trochę przydługi Offtop
To wyżej to ja żeby nie było - na tyle długo płodziłem posta że automatycznie ucięło mi autoryzację :/
Faktycznie w marketach Leroy można kupić elektronarzędzia w dobrych cenach. Tak kupiłem w tamtym roku szlifierkę delta firmy Skil. Gdybym miał ograniczony budżet to wkrętarkę też bym kupił Skila nawet z 3 godzinną ładowarką. Seria Masters firmy Skil jest droższa lecz myślę, że warta wydanych pieniędzy. W razie potrzeby aku można dostać w sklepie lub na All....
Wczoraj mnie nie zalogowało i widnieję jako gość. Ale nie o to chodziło. Rozmawialiśmy właśnie z kolegą o elektronarzędziach i się okazało, że ma ponad 10-cio letnią wkrętarkę Boscha (zieloną), która ma lepsze aku od dużo młodszego Makteca. W Maktecu po paru dniach akumulatory samoczynnie się rozładowują a sprzęt do najtańszych nie należał. Polecacie Mac Allistra z Castoramy. Miałem szlifierkę kątową tej firmy i nigdy więcej takiego sprzętu nie kupię. Może wkrętarki są lepsze. Próbujcie
Co działania serwisów i jakości narzędzi, przykład z dziś dwóch klientów z reklamacją, jeden z Boschem PSB 500RE drugi z tanim einhellem BM 710. Te sem problem uchwyt wiertarski się zaciął. Klient z einhellem spokoje oddał wiertarke do reklamacji, poinforowałem go że serwis może odrzucić reklamacje z powodu ego że futerko nie podlega gwarancji. Drugie klient z boschem i awantura;] kupił rok temu i zgłosił niezgodność towaru z umową z winy sprzedawcy - efekt odrzuciłem wstępnie reklamację, klient poczeka na decyzje serwisu. Jaki będzie finał? Klient z Einhellem dostanie prawdopodobnie nową wiertarke lub zwrot kasy;] klient z boschem będzie miał problem jeśli serwis odrzuci mu rozszczenie.
He,he...ja miałem podobną sytuację jakiś czas temu ze szlifierkami oscylacyjnymi. Tego samego dnia dwóch klientów przyniosło szlifierki oscylacyjne -jedna to był czerwony Einhell RT-OS 30 a druga to Bosch zielony PSS 200 AC. Obydwie szlifierki ewidentnie zaklejone cekolem czyli były używane niezgodnie z przeznaczeniem. Specjalnie nie wdawałem się w dyskusję -sprzęt wysłałem do serwisów. Gość od Einhella dostał nową a Bosch reklamację odrzucił.
Dwa posty w podobnej sprawie JK i Saszy , a jakże rożne podejście do sprawy! W jednym JK " .... odrzuciłem wstępnie reklamację ..." ileż arogancji , buty jest w tym stwierdzeniu. Jako sprzedawca masz obowiązek wypełnić roszczenie klienta w zakresie prawa , a nie wywoływać konflikt swoimi opiniami. Sasza ".... Specjalnie nie wdawałem się w dyskusję -sprzęt wysłałem do serwisu.... " - BRAWO - nie ma co dyskutować , w sytuacji reklamacji wypada się uśmiechnąć , spisać protokoł i... czekać na ciąg dalszy. Slawek
Trzeba dać napis że "Boscha sprzedajemy klientom w krawatach".Klient w krawacie jest mniej awanturujący się:-)
Korzystamy z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Zgadzając się na wszystkie pliki cookies pozwolisz nam na dopasowanie treści do Twoich potrzeb podczas dokonywania zakupów na podstawie Twoich preferencji. W zakładce „Ustawienia” możesz dobrowolnie zdecydować, na który typ plików cookies chciałbyś zezwolić. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. W dowolnym momencie, możesz dokonać zmiany swojego wyboru klikając opcję „Ustawienia” w Polityce Cookies.
Poniżej możesz sprawdzić, jakie dane zbieramy w ciasteczkach i po co je zbieramy. Nie na wszystkie musisz się zgodzić.
Są niezbędne, by nasza strona działała prawidłowo, dlatego nie możesz z nich zrezygnować. Są wykorzystywane przez podstawowe funkcję strony.
Ciasteczka, które pozwalają na przesyłanie anonimowych danych o zachowaniu użytkowników na stronie. Dzięki temu możemy ulepszać naszą stronę, aby była łatwiejsza w obsłudze.
Ciasteczka, które przechowują informacje o Twoich wybranych ustawieniach i danych dotyczących personalizacji np. rozmiar opony.
Sprawdzamy co przeglądasz i kupujesz na naszej stronie, aby lepiej dopasować do Ciebie reklamy. Dzięki temu możesz zobaczyć te reklamy, które mogą Ci się przydać i być dla Ciebie interesujące.
Możesz zostawić pytanie na czacie, odpowiemy w najbliższym czasie. Nie zapomnij podać swojego adresu email lub telefonu.