Co sądzicie o narzędziach marki Proline?

G
Sexi 2015-07-20 23:12

Re: Co sądzicie o narzędziach marki Proline?

Posiadam już drugi rok Proline zestaw kluczy nasadowych i jeszcze nic się nie pękło i nie wyrobiło najczęściej używam małej grzechotki i z siłą czy bez wszystko jest całe. Jak się nie umie korzystać z kluczy prostych to szkoda słów.

G
mark 2015-07-23 19:34

Re: Co sądzicie o narzędziach marki Proline?

ja używam zestawu proline i jestem bardzo zadowolowy, nasadki się nie wyrabiają, grzechotki mocne jak diabli, przeżyły remont ciągnika, zakładałem z rur przedłużki, myślałem że popękają ale nic, jedynie co to bity pordzewiały bo mi zalało deszczem, polecam, więcej info na mail: mwolowiec@interia.pl.

G
Anda 2015-09-23 22:34

Re: Co sądzicie o narzędziach marki Proline?

Jeśli chodzi o Proline to są dwa różne wyglądają tak samo jedne są badziewne drugie wytrzymują długo.

G
Paweł 2015-10-04 22:36

Re: Co sądzicie o narzędziach marki Proline?

Jestem mechanikiem od 30 lat narzędziami proline mroźna sobie majsterkować. Do prac profesjonalnych polecam bahco garant wurth wicha knipex przyczym jedne firmy robią dobre szczypce inne imbusy itd

G
Paweł 2015-10-04 22:44

Re: Co sądzicie o narzędziach marki Proline?

Zapomniałem o gidore ale ceny tych narzędzi powalają więc amatorom odradzam

G
raul 2017-02-16 20:05

Re: Co sądzicie o narzędziach marki Proline?