AEG BSB 18 G Li Wiertarko-wkrętarka udarowa 18V Li

Do ostatniej strony »
G
Czesław 2012-03-07 14:35

Re: AEG BSB 18 G Li Wiertarko-wkrętarka udarowa 18V Li

Odpowiedz.
Czesław to moje pierwsze imię oficjalne, natomiast na co dzień w użytku jest drugie (za pierwszym nie przepadam).
MK to moje inicjały.

G
Czesław 2012-03-07 14:43

Re: AEG BSB 18 G Li Wiertarko-wkrętarka udarowa 18V Li

Oświadczam, że nie jestem sprzedawcą narzędzi i z żadnym z nich nic mnie w żaden sposób łączy. Jestem amatorem i nie mam też żadnej preferowanej marki narzędzi jest mi obojętne jakich używam byle tylko spełniały swoją funkcję (nie lubię zielonego Boscha i Ryobi z powodu przykrych doświadczeń z nimi)
Po kilku porażkach z narzędziami marketowymi szukam czegoś markowego i dlatego trafiłem na to forum.
Chyba to wyjaśnienie powinno wystarczyć.
MK

G
Czesław 2012-03-07 14:55

Re: AEG BSB 18 G Li Wiertarko-wkrętarka udarowa 18V Li

"Czesławie rozważ ta opcję;
allegro.pl/aeg-wkretarka-wiertarka-aku-bsb14c-14-4v-1-5ah-li-i2178469714.html seria C jest mocniejsza niż G"
Dziękuję za odpowiedz. Sprzęt wydaje się fajny i sporo tańszy , ale jest zasilany z aku. 14V.
Ponieważ prawdopodobnie w przyszłości będę chciał kupić wyrzynarkę aku. odpada bo AEG nie robi ich na to napięcie tylko na 18V.
MK

G
milton 2012-03-07 16:11

Re: AEG BSB 18 G Li Wiertarko-wkrętarka udarowa 18V Li

witam, panie kolego, polecam markę Dewalt, robi solidne narzędzia, poczytaj o niej co nie co

G
Mariuszek 2012-03-07 21:24

Re: AEG BSB 18 G Li Wiertarko-wkrętarka udarowa 18V Li

He ale te forum jest boskie o kurfa wypisuje się i żegnam :)))

G
Czesław 2012-03-07 22:24

Re: AEG BSB 18 G Li Wiertarko-wkrętarka udarowa 18V Li

Witam