Nasza strona do poprawnego działania wymaga włączonej obsługi JavaScript. Bez włączonego JavaScriptu nie można korzystać w pełni możliwości sklepu.
Z Google przepisana opinia co za dzban
Jak zmienić głowice w wiertarka Parkside PABH
Nie kupuj kluczy firmy Deget , totalna porażka, wyginają się i łamia przy mocniejszym nacisku, grzechotki przeskakują, totalny złom .
Mam KINZO szlifierkę kątowa od wielu lat robi ciężko tylko wymiana szczotek i na grubą stal....
o jakiej gwarancji mówisz w przypadku Hondy zapomnij i módl się by nie było awarii albo szykuj grubą kasę
Witam. Mam problem z młotem udarowym SDS+ GBH2-24DSR otoz stalo sie cos takiego ze podczas kucia bruzy w scianie poprostu przestal kuc albo napisze inaczej kuje ale doslowanie bardzo slabo tzn slychac ze udar chodzi ale nie kuje. Czy ktos juz sie spotkal z takim przypadkiem wie ktos jak to mozna naprawic ? Dodam ze mlot juz nie na gwarancji wiec serwis odpada. Podobno chodzi o sprzeglo ale gdzie to jest i co sie z tym robi. Jesli ktos cos wie na ten temat lub ma jakis schemat naprawy z gory bardzo dziekuje.
a nie padły Ci moze uszczelniacze na tłoczku w układzie pneumatycznym?? pozdro
no wlasnie nie wiem czy to uszczelniacze bo na budowie mlota sie nie znam. Jakbys mogl mi to w prostszy sposob wytlumaczyc bylbym wdzieczny albo jakis schemat. Kurcze brat cos w niej grzebal i teraz wogole nie wierci nawet tzn chodzi udar bardzo slabo i nawet nie wierci. Jaki moze byc koszt tych uszczelniaczy ? Pozdrawiam
sprawdzil bym tez łożysko wachliwe(przeniesienie napedu na tłoczek bo moze wystrczy to wymienic) masz moze maila to Ci wysle pogladowy rysunek udaru pneumatycznego.
moj mail to wer_lok@wp.pl kurcze wlasnie nie wiadomo co jest grane bo wytlumacze tak jak ja to widze tak jakby ta glowica od sds-a jakby wysunela sie do przodu i tak zostalo na dodatek jak brat rozbieral mlota to urwal to pokretlo co reguluje sie wiercenie - wiercenie z kuciem i udar i kurde nawet jako wiertarka nie moze dzialac. Za wszelka pomoc z gory dziekuje.
Jezeli Pan potrzebuje pomocy w naprawie młota prosze o kontakt pod nr tel 507631780
juz wysylam rysunek. troche cierpliwosci bo sam go rysowalem i opisywalem. moze cos pomoze. jak cos to moze zdjecia rozebranego mechanizmu wysli na maila. pozdro
dzieki za wszystko dzisiaj i tak zepsulem nastepny mlot tym razem 5 kilowy topexa podczas kucia tak poprostu przestal dzialac. Juz wiecej narzedzi nie dotykam ;-)
mam młotowiertarke Dewalta D25600 kupiłem uszkodzoną silnik już jest cacy wymieniłem wał bo brakowało połowy zębów reszta była ok więc złożyłem ze schematu wszystko chodzi wierci a po przełączeniu na udar słychać że wszystko pracuje ale nie słysze udaru . Czy to może być przez sprzęgło? Bo zanim wymieniłem wał to chciałem je odkręcić i troche je poluzowałem (póżniej dokręciłem ale chyba za letko ) jeśli ktoś ma jakiś pomysł to bardzo prosze o maila na adres mareczekk21@interia.pl
drogą dedukcji doszedłem do tego że co ma sprzegło do udaru ;-) jak już prędzej pisałem nie działa mi udar później doszedłem do wniosku że smar kturego użyłem jest za gęsty więc postanowiłem go wyczyścić i nalać oleju pytanie brzmi gdzie nalać olej na tłok? I później na bijak? Czy tylko na bijak? I jak z cylindra wyciągne bijak to później go wepchać głęboko czy tylko tak letkoi do początku cylindra i czy tłok powinien być u góry czy u dołu ? Na moje rozumowanie to wlewam olej i wpycham bijak i też zalewam olej później zakręcam wrzeciono po czym włanczam młot i chodzi przez jakieś 15 sekund i znowu nie ma udaru . Jak już wspominałem mam młotowiertarke Dewalt D25600 cylinder ma z 6 dziurek symetrycznych troche nie rozumię poco one tam są? Za to wiem że robie coś źle ;-) wydaje mi się że kompresia jaką wytważa tłok powinna poruszać bijakiem ktury przy górnym położeniu tłoka uderza we wrzeciono i stąd udar lecz te dziurki w cylindrze dają do myślenia a i zauważyłem że bijak jak wo wepcham daleko w cylinder i złoże wszystko chwile pochodzi (udar) a później jakby się klinuje w martwym punkcie na końcu cylindra w miejscu gdzie bijak dotyka wrzeciono i stąd brak udaru ?
Korzystamy z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Zgadzając się na wszystkie pliki cookies pozwolisz nam na dopasowanie treści do Twoich potrzeb podczas dokonywania zakupów na podstawie Twoich preferencji. W zakładce „Ustawienia” możesz dobrowolnie zdecydować, na który typ plików cookies chciałbyś zezwolić. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. W dowolnym momencie, możesz dokonać zmiany swojego wyboru klikając opcję „Ustawienia” w Polityce Cookies.
Poniżej możesz sprawdzić, jakie dane zbieramy w ciasteczkach i po co je zbieramy. Nie na wszystkie musisz się zgodzić.
Są niezbędne, by nasza strona działała prawidłowo, dlatego nie możesz z nich zrezygnować. Są wykorzystywane przez podstawowe funkcję strony.
Ciasteczka, które pozwalają na przesyłanie anonimowych danych o zachowaniu użytkowników na stronie. Dzięki temu możemy ulepszać naszą stronę, aby była łatwiejsza w obsłudze.
Ciasteczka, które przechowują informacje o Twoich wybranych ustawieniach i danych dotyczących personalizacji np. rozmiar opony.
Sprawdzamy co przeglądasz i kupujesz na naszej stronie, aby lepiej dopasować do Ciebie reklamy. Dzięki temu możesz zobaczyć te reklamy, które mogą Ci się przydać i być dla Ciebie interesujące.
Możesz zostawić pytanie na czacie, odpowiemy w najbliższym czasie. Nie zapomnij podać swojego adresu email lub telefonu.