Nasza strona do poprawnego działania wymaga włączonej obsługi JavaScript. Bez włączonego JavaScriptu nie można korzystać w pełni możliwości sklepu.
Cześć szukam w miarę taniego kompresora do sporadycznego użytkowania w garażu mianowicie głownie będę używał go do Pompowania kół Samochód/Rower i...
Witam Od jakiegoś czasu rozpocząłem sprzedaż narzędzi oraz akcesorii do domu i ogrodu Na sklepie https://narzedzia.pl/ możecie znaleźć spory wybór...
Może ktoś mi wyjaśni pewną tajemnicę. Kupiłem "mini pilarkę tarczową" w Action Chciałem zamontować tarczę. Czytam dokładnie instrukcję w...
CAS 12P. Bateria 12 do tego to straszny chłam. Pierwsza działała jakieś 3 mieś. Druga po reklamacji jakieś pół roku (używana sporadycznie). teraz leży...
Witam. Nawet najtańsza markowa pilarka będzie dobra. Ważne, żeby był dostęp do serwisu i części zamiennych. Kurs obsługi pilarki też jest potrzebny,...
witam wszystkich i proszę o pomoc mam piłę łańcuchową w której przestało działać smarowanie na łańcuch i prowadnice moje pytanie to czy jest możliwość naprawić to w własnym zakresie i czy jest przy tym dużo rozbierania sprzętu dzieki za odpowiedzi
Mam podobny problem. Ponieważ piłę (Stihl MS180) mam po gwarancji - naprawy podjąłem się sam. Na początek musisz sprecyzować jaką piłę posiadasz - np. dowiedziałem się, że piłę Homelite trzeba rozebrać prawie z wszystkiego, żeby dostać się do układu smarowania. Ja przy swoim Stihl dokonałem następujących czynności w odpowiedniej kolejności: a) sprawdziłem drożność odpowietrznika znajdującego się tuż przy wlewie oleju, b) sprawdziłem drożność przewodu olejowego (po ściągnięciu rączki można dostać się od spodu...), c)ściągnąłem sprzęgło (gwint lewoskrętny - po stronie łańcucha) - wówczas można przyglądnąć się ślimacznicy na wale korbowym i obejrzeć tryb pompki olejowej, d)ponieważ żadne z powyższych nie wskazywało na awarię smarowania, wyciągnąłem pompkę olejową posiłkując się śrubką wkręcaną w pompkę, e) teraz można sprawdzić kanał wylotowy czyli doprowadzający olej na prowadnicę. W moim przypadku niestety wszystkie z powyższych czynności zawiodły i przymierzam się do wymiany pompki oleju. Mam nadzieję, że pomoże...
Mam podobny problem z ms 170 po dłuższym postoju, nawet byłem w serwisie i nic nie stwierdzono, radziłem sobie rozgrzewając motor z pełnym zbiornikiem oleju a następnie odpowietrzałem korkiem wlewu oleju, ostatnio zmieniłem olej z green-a na veco może pomoże.
przy moim MS180 przed wymianą pompki oleju spróbowałem jeszcze zalać dokładnie olejem przewód olejowy, który następnie podłączyłem do pompki. Następnie przez kanał wylotowy od strony prowadnicy wprowadzałem olej równocześnie kręcąc bębnem sprzęgła w lewo. Cel był taki, żeby olej został wciągnięty wstecz wypychając powietrze. O dziwo pomogło! Acha, dla wszystkich próbujących na własną rękę podjąć się naprawy - najpierw sprawdzcie dokładnie prowadnicę w miejscu wylotu oleju - czasem się zatyka... Pozdrawiam
mam problem ze smarowaniem prowadnicy olej wydobywa sie lecz strasznie po woli i nie wystarczajaca prosze o rade
przed wymianą pompki oleju spróbowałem jeszcze zalać dokładnie olejem przewód olejowy, który następnie podłączyłem do pompki. Następnie przez kanał wylotowy od strony prowadnicy wprowadzałem olej równocześnie kręcąc bębnem sprzęgła w lewo. Cel był taki, żeby olej został wciągnięty wstecz wypychając powietrze. O dziwo pomogło!
U mnie jest to samo w STIHL MS170 nie ma smarowania na łancuch niewiem co jest już wszystko prubowałem i nie pomoglo ale jeszcze zobacze zaleje wężyk olejem i kanał wylotu może sie odpowietrzy:((
Ja mam ten sam problem albo gorszy, bo moja piła jest nowa i całe szczęście nie zacząłem cięcia na niej, gdyż postanowiłem sprawdzić najpierw czy olej chlapie na ścianę . Jak się okazało nie chlapał a z łańcucha poszła iskra . Kiedy zdjąłem osłonę zauważyłem jednak ślady oleju a kiedy pokręciłem zębatką to olej się powoli sączył . Nic z tego nie rozumiem
Jeszcze mam pytanie dodatkowe . Czy piła w takim układzie nie kwalifikuje się do wymiany ? W sumie łańcuch i prowadnica choć nie podlegają gwarancji ; z powodu braku smarowania mogły ulec zużyciu z powodu słabego smarowania .
U mnie już wszystko w porządku . Piła musi kilka minut pochodzić na wolnych obrotach, ponieważ musi się rozgrzać olej do smarowania łańcucha . Ciepły olej jest rzadszy a pompa przy niskich temperaturach może działać wadliwie .
ja mialem problem ze smarowaniem prowadnicy przy oleo mac 936 pila byla nawet w serwisie 'podlozyli jakas podkladke pomiedzy bebnem sprzegla a samym sprzeglem odsrodkowym. Gdy krecilem samym bebnem reka olej lecial ale gdy przyszlo do ciecia przestal leciec, zauwazylem pewien szczegol , a mianowicie za kazdym razem gdy sprawdzalem poziom oleje w zbiorniczku slyszalem taka mala implozje czyli zasysanie powietrza do zbiorniczka i po takim czyms chwile smarowanie bylo. Wiec bardzo cienkim brucikiem i wkretarka zrobilem malutki otworek w korku paliwa , i teraz za kazdym razem gdy dolewam paliwo musze dolewac olej i moze to byc nawet olej silnikowy od ciagnika rolniczego , przedtem eksperymentowalem nawet na roslinnym z biedronki
w moim mc cullochu sapchała się dziurka w prowadnicy i przez to podejrzewam spadł wężyk z pompki po rozebraniu i naprawieniu działa jak wcześniej.
Miałem podobny problem, ale kiedy wymieniłem łańcuch tnący wszystko wróciło do normy. Może łańcuch się za bardzo rozciągnął i gdy naciągałem łańcuch otwór przez który leci olej minął się z otworem na prowadnicy i może to przez to.
Ja mam sthila ms 170 jest wszystko w pożątku (leje olej za 20 zł) mam też piłe w której nie ma smarowania próbowałem wszystkiego i nic nie pomogło woziłem do serwisu naprawiali ale na 1 dzień tnięcia więnc się wnerwiłem i kolega dał mi przepalony olej i polewałem nim łańcuch wiem ze to wieśńiackie ale jest lepży konfort rznięcia piła ci leci jak byśnie czuł ze żnął
Jeśli chodzi o smarowanie trzeba sprawdzić odpowietrzniki i wężyk ze zbiornika. Wężyk często się kurczy. Jednak przy jego montażu trzeba zwrócić uwagę na to aby było go widać przez wlew w innym wypadku zagnie się lub natrafi na poduszkę powietrzną gdzieś w zbiorniku. Umieszczenie wężyka z filtrem w taki sposób nie jest proste i często dochodzi do nieprawidłowego zamontowania. Jest to wada konstrukcyjna stihla która utrudnia serwis. Sprawdzać smarowanie jest najlepiej przy ściągniętej prowadnicy. W wym modelu sama pompka rzadko ulega uszkodzeniu.
Korzystamy z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Zgadzając się na wszystkie pliki cookies pozwolisz nam na dopasowanie treści do Twoich potrzeb podczas dokonywania zakupów na podstawie Twoich preferencji. W zakładce „Ustawienia” możesz dobrowolnie zdecydować, na który typ plików cookies chciałbyś zezwolić. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. W dowolnym momencie, możesz dokonać zmiany swojego wyboru klikając opcję „Ustawienia” w Polityce Cookies.
Poniżej możesz sprawdzić, jakie dane zbieramy w ciasteczkach i po co je zbieramy. Nie na wszystkie musisz się zgodzić.
Są niezbędne, by nasza strona działała prawidłowo, dlatego nie możesz z nich zrezygnować. Są wykorzystywane przez podstawowe funkcję strony.
Ciasteczka, które pozwalają na przesyłanie anonimowych danych o zachowaniu użytkowników na stronie. Dzięki temu możemy ulepszać naszą stronę, aby była łatwiejsza w obsłudze.
Ciasteczka, które przechowują informacje o Twoich wybranych ustawieniach i danych dotyczących personalizacji np. rozmiar opony.
Sprawdzamy co przeglądasz i kupujesz na naszej stronie, aby lepiej dopasować do Ciebie reklamy. Dzięki temu możesz zobaczyć te reklamy, które mogą Ci się przydać i być dla Ciebie interesujące.
Możesz zostawić pytanie na czacie, odpowiemy w najbliższym czasie. Nie zapomnij podać swojego adresu email lub telefonu.