LUX-TOOLS czy warto inwestować w ten sprzęt???

Do ostatniej strony »
Azazel 2018-06-16 06:58

Post został usunięty w związku z naruszeniem regulaminu forum.

G
kadzekami 2018-08-18 13:35

Re: LUX-TOOLS czy warto inwestować w ten sprzęt???

Mam od 4lat młoto/wiertarke dość mocno używana w wielkiej płycie i sporo młota używałem, mam jeszcze oscylarkai duża i trójkątna sprzęt jak narazie działa jak wściekły mimo że to podobno chińskie badziew to daje radę.

G
MariAnna 2018-10-01 21:03

Re: LUX-TOOLS czy warto inwestować w ten sprzęt???

Ja mam wyrzynarkę, wkrętarkę, strug elektryczny i wyrzynarkę sznurkową, jestem bardzo zadowolona z jakości wykonania A i w/w skarby działają bez zarzutu. Jestem majsterkowiczem amatorem z zamiłowania więc nie eksploatuję codziennie.

G
obibok 2018-10-04 01:34

Re: LUX-TOOLS czy warto inwestować w ten sprzęt???

Od ponad 7 lat pracuje w sieci marketów dla których jest produkowany Lux-tools. Ogólnie zasada jest jedna. Im nowszy sprzęt wyprodukowany przez ta firmę tym gorszej jakości. Przez 7lat sprzęt ten 4 razy zmieniał swój wygląd i to przez kogo byl produkowany. 2011-2012 produkcja przez duży chiński koncern ISC który produkuje einhella. Wszystko to tak naprawdę einhell w niebieskiej obudowie wiec dostęp do części zapewniony(aktualnie takie same akumulatory ma graphit). 2013r produkcje przejmuje firma krzak. Jakość pozostaje ta sama jednak serwis juz sie kończy. Do dnia dzisiejszego jest tam samo. Jakość idzie w dół z prostego powodu,cena musi byc atrakcyjna dla klienta czyli o polowe niższa niż lata wcześniej. Klient traci możliwość serwisowania narzędzi ale w produkcji takiego sprzętu nie chodzi o to zeby kupić i naprawiać tylko po 2 latach kupić następne.

G
Mariusz 2019-03-03 15:58

Post został usunięty w związku z naruszeniem regulaminu forum.

G
Mariusz 2019-05-13 06:54

Re: LUX-TOOLS czy warto inwestować w ten sprzęt???

Witam nie polecam, po upływie gwarancji podczas koszenia nagle zaczęła dymić i silnik padł.

G