Dołącz do naszego zespołu
Prowadzimy sprzedaż narzędzi i elektronarzędzi na europejskich rynkach. W Polsce jesteśmy liderem w branży. Zapracowaliśmy na tę pozycję dzięki zaangażowaniu, podnoszeniu standardów obsługi klienta i wdrażaniu najnowocześniejszych rozwiązań w e-commerce. Nasz zespół to ludzie z pasją, którzy cenią sobie przyjazną atmosferę i pracę opartą na współpracy. Jeśli chcesz stać się częścią naszej drużyny, dołącz do nas.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na następujące stanowiska:
Data publikacji: 2021-04-20
Rotopino.pl Rotopino.pl
Chcesz wykazać się kreatywnością i rozwijać swoje umiejętności?
Sukcesy zawodowe motywują Cię do działania i dają „pozytywnego kopa”?
Marzysz o pracy w zgranym i pełnym pasji zespole? Jeśli tak to właśnie Ciebie szukamy!
Aplikuj i dołącz do zespołu Rotopino.pl S.A.!
Rotopino.pl
Kim jesteśmy?
    Jesteśmy Spółką Akcyjną z wieloletnim doświadczeniem w internetowej sprzedaży szerokiej gamy narzędzi. Dynamiczny rozwój naszej firmy na przestrzeni 10 ostatnich lat umożliwił nam zajęcie pozycji lidera na rynku krajowym.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:
SEO Specialist (junior/mid)

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Do Twoich zadań należeć będzie:
  • Optymalizacja i pozycjonowanie serwisów należących do Rotopino.pl S.A.
  • Opracowywanie strategii pozycjowania dla ecommerce
  • Link building
  • Budowanie zapleczy
  • Raportowanie efektów
  • Wsparcie działu marketingu w bieżących działaniach
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Aktualnej wiedzy na temat SEO i e-commerce
  • Podstawowej znajomości HTML, CSS, JS
  • Dobrej znajomości Google Analytics, Google Search Console, Google Data Studio, Google Tag Manager, Google Keyword Planner
  • Podstawowej znajomości narzędzi SEO (Semrush, Ahrefs,, SurferSEO, Semstorm, Senuto, SimilarWeb i innych)
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (min. B2)
  • Dobrej znajomości Excela
Super byłoby, gdybyś:
  • Wykazywał się samodzielnością
  • Posiadał umiejętność pracy w zespole
Co możemy Ci zaoferować?
Umowa o pracę
Rabaty pracownicze w sklepie narzedzia.pl
Szkolenia wewnętrzne
i zewnętrzne
Rodzinną, daleką
od korporacyjnej, atmosferę w drużynie
Pomocną dłoń
na starcie
Wspólne wyjścia
„na miasto”
Cykliczne turnieje planszówek
Strefę relaksu
(dart, piłkarzyki)
Zapewniamy możliwość rozwoju zawodowego
Najlepszą kawę
w mieście no limit!
Wygodną przestrzeń do pracy
w nowoczesnym biurze
Parking na rowery pod dachem
wraz z szatnią i prysznicem

Jeśli chcesz zgłosić swoja kandydaturę, to wypełnij formularz albo wyślij maila na [email protected]. Pamiętaj o dołączeniu wymaganych zgód na przetwarzanie danych osobowych, na potrzeby rekrutacji. Życzymy powodzenia!

Data publikacji: 2021-04-20
Rotopino.pl Rotopino.pl
Chcesz wykazać się kreatywnością i rozwijać swoje umiejętności?
Sukcesy zawodowe motywują Cię do działania i dają „pozytywnego kopa”?
Marzysz o pracy w zgranym i pełnym pasji zespole? Jeśli tak to właśnie Ciebie szukamy!
Aplikuj i dołącz do zespołu Rotopino.pl S.A.!
Rotopino.pl
Kim jesteśmy?
    Jesteśmy Spółką Akcyjną z wieloletnim doświadczeniem w internetowej sprzedaży szerokiej gamy narzędzi. Dynamiczny rozwój naszej firmy na przestrzeni 10 ostatnich lat umożliwił nam zajęcie pozycji lidera na rynku krajowym.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. analizy i zarządzania strategią cenową

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Do Twoich zadań należeć będzie:
  • Ustalanie cen produktów w sklepach internetowych i zewnętrznych platformach sprzedaży
  • Monitorowanie i analiza rynku
  • Przygotowywanie cyklicznych raportów sprzedażowych
  • Przygotowywanie propozycji zmian i usprawnień wynikających z przeprowadzonych analiz oraz prognozowanie przyszłych efektów działań
  • Opracowywanie i rozwój narzędzi do symulacji cen i marż pozwalających na maksymalizację przychodów firmy
  • Współpraca z innymi działami w zakresie monitorowania sytuacji rynkowej
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Zdolności analitycznego myślenia
  • Umiejętności analizy i łączenia danych z różnych źródeł
  • Doskonałej znajomości obsługi komputera oraz łatwości w poruszaniu się w Internecie
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)
  • Zaangażowania oraz motywacji do pracy
  • Chęci rozwoju i poszerzania kompetencji
  • Umiejętności samodzielnego planowania i organizacji pracy
Super byłoby, gdybyś:
  • Miał doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znał zasady funkcjonowania rynku i sprzedaży
Co możemy Ci zaoferować?
Umowa o pracę
Rabaty pracownicze w sklepie narzedzia.pl
Szkolenia wewnętrzne
i zewnętrzne
Rodzinną, daleką
od korporacyjnej, atmosferę w drużynie
Pomocną dłoń
na starcie
Wspólne wyjścia
„na miasto”
Cykliczne turnieje planszówek
Strefę relaksu
(dart, piłkarzyki)
Zapewniamy możliwość rozwoju zawodowego
Najlepszą kawę
w mieście no limit!
Wygodną przestrzeń do pracy
w nowoczesnym biurze
Parking na rowery pod dachem
wraz z szatnią i prysznicem

Jeśli chcesz zgłosić swoja kandydaturę, to wypełnij formularz albo wyślij maila na [email protected]. Pamiętaj o dołączeniu wymaganych zgód na przetwarzanie danych osobowych, na potrzeby rekrutacji. Życzymy powodzenia!

Data publikacji: 2021-03-19
Rotopino.pl Rotopino.pl
Chcesz wykazać się kreatywnością i rozwijać swoje umiejętności?
Sukcesy zawodowe motywują Cię do działania i dają „pozytywnego kopa”?
Marzysz o pracy w zgranym i pełnym pasji zespole? Jeśli tak to właśnie Ciebie szukamy!
Aplikuj i dołącz do zespołu Rotopino.pl S.A.!
Rotopino.pl
Kim jesteśmy?
    Jesteśmy Spółką Akcyjną z wieloletnim doświadczeniem w internetowej sprzedaży szerokiej gamy narzędzi. Dynamiczny rozwój naszej firmy na przestrzeni 10 ostatnich lat umożliwił nam zajęcie pozycji lidera na rynku krajowym.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:
Konsultant ds. obsługi klienta zagranicznego - rynek słowacki

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Do Twoich zadań należeć będzie:
  • Telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów w języku słowackim (udzielanie informacji, przyjmowanie zamówień, rozwiązywanie bieżących problemów, doradztwo techniczne)
  • Przygotowywanie ofert dla klientów oraz realizacja zamówień
  • Tłumaczenie produktów dodawanych na stronę, interfejsu oraz artykułów z branży narzędziowej
  • Aktywna komunikacja i współpraca z innymi działami sprzedaży oraz marketingu, logistyki i finansów
  • Tworzenie i pielęgnowanie długofalowych relacji z nowymi klientami firmy
  • Wsparcie działu marketingu w prowadzeniu profili na portalach społecznościowych
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Biegłej znajomości języka słowackiego w mowie i piśmie (min. C1) – warunek konieczny
  • Bardzo dobrej obsługi komputera, swobody poruszania się w sieci
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe w sprzedaży i/lub obsłudze klienta
  • Wysokiego poziomu energii i naturalnego życiowego optymizmu
  • Nastawienia na realny rozwój zawodowy oraz umiejętności pracy w zmieniającym się środowisku
  • Silnej orientacji na pracę z ludźmi i ponadprzeciętnej komunikatywności
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej
  • Pracy stacjonarnej w biurze
Super byłoby, gdybyś:
  • Znał dodatkowy język obcy
Co możemy Ci zaoferować?
Umowa o pracę
Rabaty pracownicze w sklepie narzedzia.pl
Szkolenia wewnętrzne
i zewnętrzne
Rodzinną, daleką
od korporacyjnej, atmosferę w drużynie
Pomocną dłoń
na starcie
Wspólne wyjścia
„na miasto”
Cykliczne turnieje planszówek
Strefę relaksu
(dart, piłkarzyki)
Zapewniamy możliwość rozwoju zawodowego
Najlepszą kawę
w mieście no limit!
Wygodną przestrzeń do pracy
w nowoczesnym biurze
Parking na rowery pod dachem
wraz z szatnią i prysznicem

Jeśli chcesz zgłosić swoja kandydaturę, to wypełnij formularz albo wyślij maila na [email protected]. Pamiętaj o dołączeniu wymaganych zgód na przetwarzanie danych osobowych, na potrzeby rekrutacji. Życzymy powodzenia!

Data publikacji: 2020-05-15
Rotopino.pl Rotopino.pl
Chcesz wykazać się kreatywnością i rozwijać swoje umiejętności?
Sukcesy zawodowe motywują Cię do działania i dają „pozytywnego kopa”?
Marzysz o pracy w zgranym i pełnym pasji zespole? Jeśli tak to właśnie Ciebie szukamy!
Aplikuj i dołącz do zespołu Rotopino.pl S.A.!
Rotopino.pl
Kim jesteśmy?
    Jesteśmy Spółką Akcyjną z wieloletnim doświadczeniem w internetowej sprzedaży szerokiej gamy narzędzi. Dynamiczny rozwój naszej firmy na przestrzeni 10 ostatnich lat umożliwił nam zajęcie pozycji lidera na rynku krajowym.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:
Konsultant ds. obsługi klienta zagranicznego - rynek francuski

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Do Twoich zadań należeć będzie:
  • Telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów w języku francuskim (udzielanie informacji, przyjmowanie zamówień, rozwiązywanie bieżących problemów, doradztwo techniczne)
  • Przygotowywanie ofert dla klientów oraz realizacja zamówień
  • Tłumaczenie produktów dodawanych na stronę, interfejsu oraz artykułów z branży narzędziowej
  • Aktywna komunikacja i współpraca z innymi działami sprzedaży oraz marketingu, logistyki i finansów
  • Tworzenie i pielęgnowanie długofalowych relacji z nowymi klientami firmy
  • Obsługa zewnętrznych platform sprzedaży (Amazon i C-discount)
  • Wsparcie działu marketingu w prowadzeniu profili na portalach społecznościowych
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Biegłej znajomości języka francuskiego w mowie i piśmie (min. C1) – warunek konieczny
  • Bardzo dobrej obsługi komputera, swobody poruszania się w sieci
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe w sprzedaży i/lub obsłudze klienta
  • Wysokiego poziomu energii i naturalnego życiowego optymizmu
  • Nastawienia na realny rozwój zawodowy oraz umiejętności pracy w zmieniającym się środowisku
  • Silnej orientacji na pracę z ludźmi i ponadprzeciętnej komunikatywności
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej
Super byłoby, gdybyś:
  • Znał dodatkowy język obcy
Co możemy Ci zaoferować?
Umowa o pracę
Rabaty pracownicze w sklepie narzedzia.pl
Szkolenia wewnętrzne
i zewnętrzne
Rodzinną, daleką
od korporacyjnej, atmosferę w drużynie
Pomocną dłoń
na starcie
Wspólne wyjścia
„na miasto”
Cykliczne turnieje planszówek
Strefę relaksu
(dart, piłkarzyki)
Zapewniamy możliwość rozwoju zawodowego
Najlepszą kawę
w mieście no limit!
Wygodną przestrzeń do pracy
w nowoczesnym biurze
Parking na rowery pod dachem
wraz z szatnią i prysznicem

Jeśli chcesz zgłosić swoja kandydaturę, to wypełnij formularz albo wyślij maila na [email protected]. Pamiętaj o dołączeniu wymaganych zgód na przetwarzanie danych osobowych, na potrzeby rekrutacji. Życzymy powodzenia!

Data publikacji: 2020-05-15
Rotopino.pl Rotopino.pl
Chcesz wykazać się kreatywnością i rozwijać swoje umiejętności?
Sukcesy zawodowe motywują Cię do działania i dają „pozytywnego kopa”?
Marzysz o pracy w zgranym i pełnym pasji zespole? Jeśli tak to właśnie Ciebie szukamy!
Aplikuj i dołącz do zespołu Rotopino.pl S.A.!
Rotopino.pl
Kim jesteśmy?
    Jesteśmy Spółką Akcyjną z wieloletnim doświadczeniem w internetowej sprzedaży szerokiej gamy narzędzi. Dynamiczny rozwój naszej firmy na przestrzeni 10 ostatnich lat umożliwił nam zajęcie pozycji lidera na rynku krajowym.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:
Konsultant ds. obsługi klienta zagranicznego - rynek włoski

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Do Twoich zadań należeć będzie:
  • Telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów (udzielanie informacji, przyjmowanie zamówień, rozwiązywanie problemów, doradztwo techniczne, przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych)
  • Przygotowywanie ofert dla klientów oraz realizacja zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży
  • Aktywna komunikacja i współpraca z innymi działami sprzedaży, marketingu, logistyki i finansów
  • Tworzenie i pielęgnowanie długofalowych relacji z nowymi klientami firmy
  • Obsługa porównywarek cenowych oraz zewnętrznych platform sprzedaży
  • Tłumaczenie produktów dodawanych na stronę, interfejsu oraz artykułów z branży narzędziowej
  • Podejmowanie działań marketingowych na danym rynku zagranicznym m.in. zarządzanie profilami w social media
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Biegłej znajomości języka włoskiego w mowie i piśmie (min. C1) – warunek konieczny
  • Bardzo dobrej obsługi komputera, swobody poruszania się w sieci
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe w sprzedaży i/lub obsłudze klienta
  • Wysokiego poziomu energii i naturalnego życiowego optymizmu
  • Nastawienia na realny rozwój zawodowy oraz umiejętności pracy w zmieniającym się środowisku
  • Silnej orientacji na pracę z ludźmi i ponadprzeciętnej komunikatywności
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej
  • Silnie rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
Super byłoby, gdybyś:
  • Znał dodatkowy język obcy
Co możemy Ci zaoferować?
Umowa o pracę
Rabaty pracownicze w sklepie narzedzia.pl
Szkolenia wewnętrzne
i zewnętrzne
Rodzinną, daleką
od korporacyjnej, atmosferę w drużynie
Pomocną dłoń
na starcie
Wspólne wyjścia
„na miasto”
Cykliczne turnieje planszówek
Strefę relaksu
(dart, piłkarzyki)
Zapewniamy możliwość rozwoju zawodowego
Najlepszą kawę
w mieście no limit!
Wygodną przestrzeń do pracy
w nowoczesnym biurze
Parking na rowery pod dachem
wraz z szatnią i prysznicem

Jeśli chcesz zgłosić swoja kandydaturę, to wypełnij formularz albo wyślij maila na [email protected]. Pamiętaj o dołączeniu wymaganych zgód na przetwarzanie danych osobowych, na potrzeby rekrutacji. Życzymy powodzenia!

Data publikacji: 2020-05-15
Rotopino.pl Rotopino.pl
Chcesz wykazać się kreatywnością i rozwijać swoje umiejętności?
Sukcesy zawodowe motywują Cię do działania i dają „pozytywnego kopa”?
Marzysz o pracy w zgranym i pełnym pasji zespole? Jeśli tak to właśnie Ciebie szukamy!
Aplikuj i dołącz do zespołu Rotopino.pl S.A.!
Rotopino.pl
Kim jesteśmy?
    Jesteśmy Spółką Akcyjną z wieloletnim doświadczeniem w internetowej sprzedaży szerokiej gamy narzędzi. Dynamiczny rozwój naszej firmy na przestrzeni 10 ostatnich lat umożliwił nam zajęcie pozycji lidera na rynku krajowym.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:
Konsultant ds. obsługi klienta zagranicznego - rynek holenderski

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Do Twoich zadań należeć będzie:
  • Telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów (udzielanie informacji, przyjmowanie zamówień, rozwiązywanie problemów, doradztwo techniczne, przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych)
  • Przygotowywanie ofert dla klientów oraz realizacja zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży
  • Aktywna komunikacja i współpraca z innymi działami sprzedaży, marketingu, logistyki i finansów
  • Tworzenie i pielęgnowanie długofalowych relacji z nowymi klientami firmy
  • Obsługa porównywarek cenowych oraz zewnętrznych platform sprzedaży
  • Tłumaczenie produktów dodawanych na stronę, interfejsu oraz artykułów z branży narzędziowej
  • Podejmowanie działań marketingowych na danym rynku zagranicznym m.in. zarządzanie profilami w social media
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Biegłej znajomości języka holenderskiego w mowie i piśmie (min. C1) – warunek konieczny
  • Bardzo dobrej obsługi komputera, swobody poruszania się w sieci
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe w sprzedaży i/lub obsłudze klienta
  • Wysokiego poziomu energii i naturalnego życiowego optymizmu
  • Nastawienia na realny rozwój zawodowy oraz umiejętności pracy w zmieniającym się środowisku
  • Silnej orientacji na pracę z ludźmi i ponadprzeciętnej komunikatywności
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej
  • Silnie rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
Super byłoby, gdybyś:
  • Znał dodatkowy język obcy
Co możemy Ci zaoferować?
Umowa o pracę
Rabaty pracownicze w sklepie narzedzia.pl
Szkolenia wewnętrzne
i zewnętrzne
Rodzinną, daleką
od korporacyjnej, atmosferę w drużynie
Pomocną dłoń
na starcie
Wspólne wyjścia
„na miasto”
Cykliczne turnieje planszówek
Strefę relaksu
(dart, piłkarzyki)
Zapewniamy możliwość rozwoju zawodowego
Najlepszą kawę
w mieście no limit!
Wygodną przestrzeń do pracy
w nowoczesnym biurze
Parking na rowery pod dachem
wraz z szatnią i prysznicem

Jeśli chcesz zgłosić swoja kandydaturę, to wypełnij formularz albo wyślij maila na [email protected]. Pamiętaj o dołączeniu wymaganych zgód na przetwarzanie danych osobowych, na potrzeby rekrutacji. Życzymy powodzenia!