autor: Redakcja www.narzedzia.pl

TOYA SA – producent i dystrybutor szerokiej gamy narzędzi i elektronarzędzi na rynku polskim i europejskim – przyznała nagrodę główną w ogólnopolskim konkursie dla sklepów detalicznych "Mistrz Sprzedaży YATO 2007". Zwycięzca wygrał motocykl Harley Davidson. Ceremonia wręczenia nagród odbyła się na polu golfowym TOYA Golf & Country Club podczas Gali Finałowej 29 lutego we Wrocławiu.

Kup w Narzedzia.pl
Klucz udarowy pneumatyczny Yato YT-0953
dostępne
3 szt.
dostawa
wysyłka
pon.
524

Konkurs skierowany był do sklepów działających na rynku detalicznym, które zaopatrują się u jednego z autoryzowanych dystrybutorów regionalnych TOYA. Łączna pula nagród – przyznawana w trzech niezależnych konkurencjach – wyniosła 150 tysięcy złotych. W konkursie wyłoniono dwunastu laureatów. Dla trzech najlepszych firm, które zajęły pierwsze miejsce w poszczególnych trzech kategoriach (największy obrót, największy przyrost obrotu oraz największy obrót w ramach promocji konkursowych), ufundowano wyjazd do Francji na trening i przejazd bolidem Formuły 1. Pozostali finaliści pojadą do Budapesztu na Grand Prix Formuły 1.

Podczas Gali Finałowej rozegrano dodatkową konkurencję wśród wszystkich laureatów, która wyłoniła zwycięzcę nagrody głównej w postaci motocyklu Harley Davidson. W 2008 roku planowana jest nowa formuła programu lojalnościowego YATO CLUB 2008, a pula nagród zostanie zwiększona.

„Jest nam niezmiernie miło, że konkurs cieszył się taką dużą popularnością wśród naszych klientów. Z pewnością będziemy organizowali kolejne edycje, gdyż sprzyja to utrzymaniu dobrych relacji handlowych z klientami detalicznymi i pozwala nagrodzić tych, którzy szczególnie intensywnie wspierają sprzedaż produktów YATO. Wszystkim uczestnikom konkursu bardzo dziękujemy za zaangażowanie, a zwycięzcom serdecznie gratulujemy!” – powiedział Wojciech Sielecki, prezes zarządu TOYA SA.

W kwietniu 2008 roku rozpocznie się program lojalnościowy YATO CLUB. Będzie miał ma na celu zwiększenie aktywności sklepów działających na rynku detalicznym. Każdy sklep, który weźmie udział w programie, otrzyma specjalną kartę lojalnościową, na której będzie gromadził punkty wymienialne na produkty z katalogu TOYA.

 

TOYA oferuje produkty pod markami: YATO (narzędzia profesjonalne), VOREL (narzędzia z segmentu DIY), POWER UP i STHOR (elektronarzędzia), FLO (narzędzia ogrodowe) oraz FALA (wyposażenie łazienek). Spółka jest także dystrybutorem generalnym produktów pod markami: GAV (narzędzia i akcesoria pneumatyczne) i ARTU (narzędzia ścierne i skrawające).

* Pola wymagane
Dodaj komentarz