Wiertarko-wkrętarka... A może sieciowa?

Do ostatniej strony »
G
DwaWilki 2014-11-09 23:50

Wiertarko-wkrętarka... A może sieciowa?

Witam

Padł mi aku z PSR 18 Boscha. Nie widzę sensu w wydaniu prawie 200 zł na nowy akumulator. Szukam zatem nowego sprzętu. Co ważne: jestem amatorem, potrzeby mam domowo-garażowo-remontowo...

Myślałem o Metabo PowerMaxx BS Basic, jeden kolega zachęca mnie do czerwonego Meec Toolsa, drugi do najtańszego niebieskiego Boscha 10.8 V - wszystkie oczywiście z akumulatorem Li-Ion. Założyłem sobie, że nie chcę sprzętu, który w trakcie gwarancji wozić będę na wymianę do marketu.
W trakcie poszukiwań i czytania opinii doszedłem do punktu, w którym pomyślałem: a może kupić sprzęt na kablu, nie z baterią? Wkrętarki nie będę używać w miejscach bez zasilania, a w tym sprzęcie najszybciej generalnie pada przecież bateria.
Zacząłem szukać i okazuje się, że oferta jest bardzo skromna - na rynku jest chyba tylko Skil z najlepszą w serii 6224AA z 10 m przewodem: http://www.narzedzia.pl/wiertarko-wkretarka-energy-skil-6224aa,45858.html
Oglądałem w Praktikerze model 6223AA i zwróciłem uwagę na: 1. brak hamulca, 2. szybko się grzeje. W sieci znalazłem rożne dobre i złe opinie, nie wiem, ile z nich jest szczerymi, a ile marketingowym szumem.
Czy na rynku jest cokolwiek lepszego od Skila zasilanego z sieci?

Co wybrać? Sieciową, czy z akumulatorem??? I jaką?

Ile mogę wydać? Tyle ile trzeba, jeśli rzeczywiście trzeba (bez przesady jednak, na Milwaukee i Festoola mnie nie stać). Ale czy naprawdę amatorowi potrzebny jest sprzęt profi? Choć oczywiście wszyscy lubimy taaakie rzeczy. ;)

Za ew. podpowiedzi i rady będę bardzo wdzięczny.

Krzysiek


PS: Ostatnio rozmawiałem z kolegą, który częściej w domu używa pił szablastych (ma kilka różnych wielkości) niż kątówki. Dał mi do myślenia. No, ale to zupełnie inny temat.

G
kkk 2014-11-10 12:32

Re: Wiertarko-wkrętarka... A może sieciowa?