Pneumatyki SDS Einhell - co są warte?

Do ostatniej strony »
G
Klaudiusz 2005-09-27 00:00

Pneumatyki SDS Einhell - co są warte?

Witam!
Co warte są pneumatyki Einhella? Ich cena na Allegro jest bardzo atrakcyjna. Ale czy to idzie w parze z jakością. Jestem absolutnym amatorem. Mam mały remont w bloku i potrzebuje dobrego udaru do wiercenia w betonie. A może ktoś mi coś poleci innego w rozsądnej cenie?
Dzięki

G
waldi 2005-09-28 00:00

Re:Pneumatyki SDS Einhell - co są warte?

Wiertarki z udarem pneumatycznym SDS przeznaczone są dla większych robót.Radzę kupić zwykłą wiertarkę z udarem mechanicznym i tradycyjnym uchwytem mniejszej mocy{np Bosch,Makita}.Cena będzie zbliżona, przydatność szersza i dłuższa, a oprzyrządowanie tańsze i wszyscy takie mają
{można coś pożyczyć).Co do firmy:ile gwarancji-tyle narzędzia i to z reklamacjami(zawsze uznawanymi).

G
chris70 2005-09-28 00:00

Re:Pneumatyki SDS Einhell - co są warte?

Witam.
Co do pneumatyka to trafiłeś w dyszke:)Wygoda i niemęcząca praca takim sprzętem nie podlegają dyskusji...Jeśli chodzi o młotowiertarki Einhell to nie są one za dobre, a poza tym dość ciężkie( szczególnie te z pionowym silnikiem).
Nie wiem jaka cena jest dla Ciebie przystępna, ale może warto kupić jeden i pożądny sprzęt...Polecam młotowiertarkę Kress PH 500, u mnie spisuje się wspaniale, jest trwała i ma dobry udar.Do tego można dokupić uchwyt wiertarski i łącznik SDS z gwintem 1/2"20UNF ( gwint jest znormalizowany).Wtedy zakres prac młotowiertarki znacznie się poszerzy. Wybór należy do Ciebie. Pozdrawiam.

G
Klaudiusz 2005-09-29 00:00

Re:Pneumatyki SDS Einhell - co są warte?

Dzięki za pomoc! Jeśli chodzi o wiertarki z udarem mechaniczmym to raczej nie dają sobie rady z betonem w blokach. Sam mam zielonego Boscha i nieststy - "lipa". Chyba jednak lepiej będzie dołożyć troszkę kasy i kupić coś porządniejszego z udarem pneumatycznym.