Makita ? AEG czy Milwaukee ?? Co wybrać i dlaczego

Do ostatniej strony »
G
bob_budowlany 2012-02-13 21:15

Makita ? AEG czy Milwaukee ?? Co wybrać i dlaczego

Witam..

Chciałem pójść na własną rękę i kupić na dobry początek jakiś zestaw (powiedzmy sobie: Wkrętarka, szlifierka kontowa, Pilarka tarczowa, Młoto-wiertarka ) elektronarzędzi akumulatorowych....

Szukałem rozmaitych testów i sam się nie mogę zdecydować czy wybrać sprawdzoną Makite ? a może AEG ? Miluakee ??


Mam pozytywne doświadczenia z budowlanymi wkrętarkami Makita....która mnie nie zawiodła ani razu....nawet przy mrozach -5 dawała sobie radę....

AEG to firma zupełnie dla mnie nowa....posiadam zręczną wkrętarkę AEG BS12CIQ i muszę jej przyznać...naprawdę sporą moc !!! aż byłem zaskoczony....naprawdę ciężko ją zatrzymać....

Niestety nie mam doświadczenia z Miluakee.....jednakże wyczytałem sporo pozytywnych opinii na temat tej firmy.....

Zdaję sobie sprawę z tego że np: jeden topowy produkt może być naprawdę dobry z całego zestawu a inny znów może okazać się sprzętem nie wartym wydawania pieniędzy.....

Tak więc proszę o opinie i wasze doświadczenia ...

G
JK. 2012-02-13 22:28

Re: Makita ? AEG czy Milwaukee ?? Co wybrać i dlaczego

Najfajniejsze Combo zestawy masz z Makity, Milwaukee, Bosch i Dewalta..i jest jeszcze hilti ale te rażą ceną. Te marki mają szeroki wybór. AEG też ma zestawy, ale brakuje w ofercie np: szlifierki kątowej. Raczej z każdej marki będziesz zadowolony, jeśli chodzi o jakość. Kwestia jak duży na raz zestaw chcesz kupić. Bo np: Makita ma szlifierkę kątową do kupienia, ale chyba nie ma zestawu z nią. Czyli możesz dokupić ją później.
Z MIlwaukee jest obecnie do kupienia niemal pełen zestaw podsatwowych narzędzi, brakuje w zasadzie tylko wyrzynarki.

G
PanFleks 2012-02-13 23:15

Re: Makita ? AEG czy Milwaukee ?? Co wybrać i dlaczego


Z MIlwaukee jest obecnie do kupienia niemal pełen zestaw podsatwowych narzędzi, brakuje w zasadzie tylko wyrzynarki.


Niczego nie brakuje ;-)