Nasza strona do poprawnego działania wymaga włączonej obsługi JavaScript. Bez włączonego JavaScriptu nie można korzystać w pełni możliwości sklepu.
Czy ktoś ma szarpak do kosy variolux
Z Google przepisana opinia co za dzban
Jak zmienić głowice w wiertarka Parkside PABH
Nie kupuj kluczy firmy Deget , totalna porażka, wyginają się i łamia przy mocniejszym nacisku, grzechotki przeskakują, totalny złom .
Mam KINZO szlifierkę kątowa od wielu lat robi ciężko tylko wymiana szczotek i na grubą stal....
Czy młotowiertarka o mocy 2J 750W wystarczy do prac domowych,zaznaczam że chodzi mi głównie o wiercenie.
jaka firma i jakie średnice wierceń?
Myśle ze najwieksze to 12 a chodzi mi Skila
na domowe potrzeby wystarczy. chyba że chcesz skuwać posadzki:P
Skuć posadzkę też potrafi a nawet zrobić instalacje w PP w łazience - żelbet. Tylko oczywiście z głową.
Niestety mało kto potrafi robić takie rzeczy z głową;) - główna przyczyna to taka, że większość amatorów chce pracować jak profesjonalista, czyli szybko sprawnie i wydajnie. Niestety kończy się to najczęsciej zajechaniem maszyny amatorskej i kłopotamii dla sprzedawcy, bo taki klient potem przychodzi do sklepu z pretensjami: "panie mówiono że to dobry sprzęt do domu, a on padł po kliku dniach pracy w domu! złom sprzedajecie, chce nowy albo zwrot gotówki!...." ;)
Post został usunięty w związku z naruszeniem regulaminu forum.
Mam radę jak uniknąć " kłopotów sprzedawcy". jak wchodzi klient do sklepu to przed rozpoczęciem rozmowy przedstawi aktualne badania psychotechniczne, a jeżeli dojdzie do zakupu , to przed zapłatą sprzedawca zażądaj uprawnień na obsługę narzędzia.!!!!!! Postępując w ten sposób ustrzeżesz się idiotów w sklepie , ba unikniesz zupełnie klientów i to już jest rozwiązanie na "Kłopoty sprzedawców". Sławek
Sławku nie znasz powiedzenia "nasz klient nasz Pan"? Gdyby się tak dało, żeby obsługiwać tylko rozumnych klientów, którzy wiedzą jak korzystać z narzędzia w pełni prawidłowo, to zakupy w sklepie spadłby o jakieś 70%;) po czym sklep upałby jak i handel narzędziamy w tradycyjnych sklepach. przykład z dziś: Klient kupił przed świętami pilarke Husqvarny, dziś przyszedł reklamować, bo nie działa(na pierwszy rzut oka, zalane świece) i zrrobił nam aferę, że najpierw podróbki sprzedajemy, potem groził zwolnieniami, chciał wzywac telewizję a wszystko dlatego że usłyszał, że pilarka jedzie do serwisu. Chciał nową z miejsca, na koniec zadwonił do znajomego prawnika i wiesz co sie stało? Zamilkł, grzecznie zgodził się na reklamację. Więc najgorszym klientem tak naprawde, jest taki który gdzieś usłyszał do czego ma prawo i dostosowuje sobie zasłyszane informacje do swojej sytuacji.... jest też pewnien mit rozpowszechniany i tutaj na forum jaki i przez inne media. O biednym kliencie nie znającym swoich praw i o złych sklepach które too wykorzystują. Otóz panowie i panie, nic bardziej mylnego, wewnętrzne przepisy większości sklepów, oraz kontrole handlowe nie pozwalają na nawet nagięcie, na niekożyść klienta praw. Wystaczy jeden taki bubel w papierach i płaci się tysiące zł kary! Powtórze to znowu, najwięcej jesteś w stanie uzyskać jesli krzyczysz, wyzywasz i grozisz - taki klient jest w stanie duzo osiągnąć, znacznie więcej niż miły i spokojny klient. Niestety to jest chore, w Polsce i większą masz gębę tym większy jesteś Pan. Tak już w tym narodzie to jest zakorzenione od czasów Sarmatów.
Kuba , zgadzam się z Tobąw tym, że chamskie zachowanie dyskredytuje strony i prowadzi tylko do zaogniania konfliktu.... . Jednak nie opowiadaj ,że w dziedzinie reklamacji sprzedawcy są tacy cacy. Szczególnie was denerwuje stosowanie niezgodności towaru z umową i często zmuszacie klienta korzystania z naprawy zamiast wymienić towar na nowy.. Sytuacja pewnie sie szybko zmieni gdy będzie jeszcze większa walka o klienta, o utrzymanie tego klienta przy marce!!! Teraz gdy sprzęt się dobrze sprzedaje utrata jednego "łosia" nie przynosi strat, bo jest dwóch następnych. Kiedyś królował niepodzielnie bosch, BD-eker, skil, teraz BD , Skil to marki porównywalne z topexami. Niech się regionalni menadżerowie obudzą : warto walczyć o klienta. Raz stracony nigdy nie wróci do zarzuconej marki!!!! Rola sprzedawcy i serwisu jest tutaj podstawowa ze względu na ich bezpośredni kontakt. slawek Slawek
Sławku to nie jest tak, niegodności towaru z umową zawsze rozpatruje serwis. To nie jest problem sprzedawcy, tylko serwisu. Sklepy nie lubią niezgodności towaru z umową, ponieważ muszą bardziej niż normalnie dokładnie przestrzegać procedur, a spisanie takiej niezgodności jest zawsze trudniejsze. To wszystko dlatego że przepisy prawa odnośnie całej gwarancji konsumenckiej są na tyle mało precyzyjne, że sklepy często po negatywnej opini serwisu, muszą same rozpatrzyć sprawe na korzyść klienta, by go nie stracić. BO główne pretensje są do sklepu a nie do marki czy producenta. Gwarancja producenta jest o tyle łatwiejsza, o ile jest bardziej sprecyzowana przez samego producenta, wiadomo wtedy co i na ile podlega gwarancji a co nie. A jeśli dany serwis otrzymuje niezgodność towaru, to wiem z relacji z serwisami, że oni tego nie lubią i takie reklamacje rozpatrują bardzo dokładnie, wtedy najmniejszy szczegół że towar był sprawny w trakcie zakupu, lub też że jednak to klient zrobił coś nie tak i od razu jest odrzucana taka sprawa. TO działa częściowo na niekorzyść klienta, bo często zwykła podobna reklamacja była by polubownie uznana. Czesto jak sa jakieś drobiazgi, to serwis naparawia bezpłatnie zastrzegając jednak że to jednorazowe, bo wykryto nieprawidłowość w użytkowaniu narzędzia a nie w wadzie fabrycznej. Więc naprawde trzeba uważać co się zgłasza i czy jest sens, bo jesli serwis nie uzna naszych rozszczeń to potem z tym serwisem często są problemy i drobiazgowo badają kolejne nasze reklamacji i za wszystko co nieuzasadnioe każą płacić - bo na to zezwala prawo. Gwarancja producenta jest o tyle łagodniejsza, że serwisy często idą na ręke klientowi i naprawiają, mimo winy uzytkownika bezpłatnie. Także jesli kupujesz w markecie elektronarzędzie, to jest pewna szansa że niezgodność da się uzyskać, jednak kupując to samo narzędzie w małym profesjonalnym sklepie z narzędziami raczej to mało mozliwe, bo tam niezgodność towaru praktycznie nie występuje, kazdy towar jest na miejscu sprawdzany przez sprzedawcę w obecności klienta. Niektóre sklepy przy podpisywaniu umowy z klientem są zawarte paragrafy o tym iż stawiając podpis na fakturze odbioru, otrzymujemy narzędzie zgodne z umową(oczywiści tyczy się to klienta indywidualnego, nie firmy gdzie to prawo niezgodności nie występuje)
Jk. człowiek uczy się na swoich błędach.... . po prostu jeżeli stracisz kilkadziesiąt złotych ,to pal licho , a jeżeli tracisz kilka tysięcy to już gorzej i trzeba walczyć. Powiedz mi kto trzyma paragony na zakupy drobnych towarów np. na buty!!! Znam przypadek reklamacji butów u Deichmana, buty adidasa sportowe rozklapane okrutnie przy grze w tenisa i sklep przegrał sprawę bo nie dotrzymał terminów powiadomień, Zapłacili za buty, koszty sądowe i adwokata. Ale,,,,, ale Mieć racje to jedno , a egzekwować swoje racje to drugie . Już ci pisałem ,że sprzedawca narzuca klientowi sposób reklamacji, stara go odwieść od korzystania z niezgodności z umowa wmawiając ,ze najpierw naprawa, gwarancja, ze co pan myśli że my będziemy spełniać każde żądanie wymiany towaru na nowy.... . Niestety gdyby te nawet drobne sprawy kończyły się większym Hallo dla sprzedających i serwisów oraz producentów to nie byłoby niedomówień.między wierszami napisałeś taką prawdę ,że klientowi można wmówić uszkodzenie towaru z jego winy i koniec roszczeń. Każdy z nas musi mieś swoje sklepy , o których wie ,ze nie będzie oszukany, tak samo jak każdy sklep musi mieć swoich klientów którzy zawsze do niego przyjdą kupować. Konflikt to zawsze utrata PRZYNAJMNIEJ jednego klienta. Więc czy warto takie konflikty tworzyć dla ambicji udowadniania czegoś.... ? Wiem ,że czasami musisz zacisnąć zęby , gdy ktoś Ciebie bez pardonu atakuje, ale przy odrobinie dobrej woli (obu stron), sztuki rozmowy można awanturę zażegnać... Jesteś tą pierwsza linia , linia najważniejsza mającą kontakt z klientem. pozdrawiam slawek
Korzystamy z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Zgadzając się na wszystkie pliki cookies pozwolisz nam na dopasowanie treści do Twoich potrzeb podczas dokonywania zakupów na podstawie Twoich preferencji. W zakładce „Ustawienia” możesz dobrowolnie zdecydować, na który typ plików cookies chciałbyś zezwolić. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. W dowolnym momencie, możesz dokonać zmiany swojego wyboru klikając opcję „Ustawienia” w Polityce Cookies.
Poniżej możesz sprawdzić, jakie dane zbieramy w ciasteczkach i po co je zbieramy. Nie na wszystkie musisz się zgodzić.
Są niezbędne, by nasza strona działała prawidłowo, dlatego nie możesz z nich zrezygnować. Są wykorzystywane przez podstawowe funkcję strony.
Ciasteczka, które pozwalają na przesyłanie anonimowych danych o zachowaniu użytkowników na stronie. Dzięki temu możemy ulepszać naszą stronę, aby była łatwiejsza w obsłudze.
Ciasteczka, które przechowują informacje o Twoich wybranych ustawieniach i danych dotyczących personalizacji np. rozmiar opony.
Sprawdzamy co przeglądasz i kupujesz na naszej stronie, aby lepiej dopasować do Ciebie reklamy. Dzięki temu możesz zobaczyć te reklamy, które mogą Ci się przydać i być dla Ciebie interesujące.
Możesz zostawić pytanie na czacie, odpowiemy w najbliższym czasie. Nie zapomnij podać swojego adresu email lub telefonu.