Hitachi -opinie

G
Firefly 2010-06-03 09:29

Hitachi -opinie

Na co dzień stykam się z wieloma markami elektronarzędzi ale do tej pory nie miałem zbyt wiele styczności z maszynami marki Hitachi.
I tutaj moje pytanie a w zasadzie prośba -bardzo prosiłbym o ewentualne opinie na temat tej marki.
Moje pytanie wynika z tego że mam okazję odkupić kilka używanych maszynek tej marki w dobrym stanie ,ale marki nie znam jak pisałem.
Na co dzień pracuję głównie elektronarzędziami marki Kress i AEG więc i chętnie przeczytałbym jakieś wnioski dotyczące porównania Hitachi,AEG i Kressa ( z którego jestem bardziej jak zadowolony)

z góry dziękuję za ewentualną pomoc :)

G
JK. 2010-06-03 15:06

Re: Hitachi -opinie

Po pierwsze ciesze się że kolejna osoba korzysta, podobnie jak ja z marki Kress i AEG, co świadczy że świadomość polaków o elekrtonarzędziach nie jest taka zła, jak wydawałoby sie po niektórych postach tutaj. Ja jeszcze korzystam z Milwaukee(tego co nie ma AEG)

Po drugie, to moja czysto prywatna i subiektywna opina: Mnie narzędzia hitachi nie podchodzą, choć u mnie w regionie są bardziej popularne niż Makita nawet. Nie lubię tej pstrokatości, narzędzie ma pracować a nie ładnie wyglądać. Co do wytrzymałości tych narzędzi jest bardzo róznie, słyszałem mase opini, nawet teraz współpracujemy z 3 firmami ktore uzywają też Hitachi. Głównie są to wkkrętarki akumulatorowe i czasem jakiś młotek, z ciekawości pytam zawsze co im najdłużej wytrzymuje. Wkrętarki hitachi są chwalone za niezły kommfort pracy i w miare dobre parametry do ceny, oraz wybór modeli( choc z tym ostatnim moim zadnie hitachi za grubo przesadza, za duzo systemów, rózznych akumulatorów).
Jednak ich głównymi akumulatorówkami są Milwaukee znacznie droższe ale chłopaki mają je średnio kilka lat dłużej od reszty. Zdecydowanie zrezygnowali z Makity i Boscha.

Są też rzeczy z Hitachi których specjalnie nie polecam, są to wiertarki udarowe i szlifierki kątowe. Mam jeszcze pewne zastrzeżenia odnośnie pilarek tarczowych i ich cen! Zdecydowanie za drogie.

PO trzecie jesli korzystasz z narzędzi profesjonalnie to jednak gwarancja Hitachi jest tylko na rok, co jest dość mało korzystne.

G
Rufus 2010-06-06 12:35

Re: Hitachi -opinie

Wielkie dzięki za opinię :-)
Mam okazję odkupić parę półrocznych narzędzi w prawie idealnym stanie w sumie za "psie pieniądze"
Znajomy jedzie na pięć lat do Australii więc sprzęt mu nie będzie potrzebny.
On sam Hitachi bardzo chwali bo pracuje tą marką już od paru lat i twierdzi że większych problemów z nimi nie miał-inna sprawa że raczej działalność remontowa a nie ciężka budowlanka.
Chyba jednak się zdecyduję na interes-jeszcze raz dzięki !
Tym nie mniej jeśli ktoś jeszcze chciałby coś podpowiedzieć w kwestii Hitachi będę zobowiązany.

G
Rufus 2010-06-06 16:29

Re: Hitachi -opinie

Przez pomyłkę w pierwszym pście podpisałem się innym nickiem-ale to ja Rufus :)

G
Mariuszek 2010-08-24 17:15

Re: Hitachi -opinie

Witam . Miałem stycznosć z młotowiertarką hitachi przez ok. 12 lat bo tyle u mnie w firmie robiła nie pamiętam już modelu ale był to lekki młotek do podkuwania i wiercenia sds plus . Sprzęt moim zdaniem nie do zajebania obudowa aluminiowa cała itd. Zarobiła na siebie krocie przez tak długi okres .Padła:) musze jom zaiwesć do serwisu ale napewno nie jest spalona podejżewam że jakiś drobiazg padł :) Teraz kupiłem młot wyburzeniowy hitachi 42 J H70SA dla mnie bomba napierd...la jak gupi zobaczymy jak będzie się sprawował po dłuszym użytkowaniu :)

G
GREMAR 2017-03-08 08:50

Post został usunięty w związku z naruszeniem regulaminu forum.

G
Querty 2018-11-01 17:01

Re: Hitachi -opinie

Odnośnie młotowiertarek na ssd max mam pozytywne zdanie. Używam w pracy równolegle z hilti które z nimi nie wytrzymują (hilti zaliczają serwisy) hitachi serwisu nie widziało. Praca ciągła nikt ich nie oszczedza bo swoje trzeba zrobić. A porównując cenowo wychodzi hitachi prawie o połowe taniej.

G
duri 2018-12-05 22:55

Re: Hitachi -opinie

miałem styczność z tą marką, ale zdecydowanie z tych które wymieniłeś najjbardziej lubię AEG, nigdy mi nie sprawialy problemów, są dobrz ewykonane, wydajnie można na nich pracowac, a ta seria 18v przy mrozach pracuje bez zająknięcia.

G
kacperek007 2020-09-02 22:08

Re: Hitachi -opinie

Witam,
Chciałem podzielić się uwagami na temat jakości i serwisu zakupionego przeze mnie urządzenia: kosiarki spalinowej ML190EBLA Hitachi. W/w urządzenie nabyłem poprzez sklep internetowy OLE OLE w dniu 10.08.2017r. z gwarancją 24 msc. W lipcu 2017r. stwierdziłem awarię napędu kosiarki w związku z czym przekazałem ja do naprawy do serwisu centralnego przy ul. Gierdziejewskiego 1 Warszawie mając złudną nadzieję na szybką i skuteczną naprawę urządzenia. W kosiarce awarii uległa przekładnia napędowa kół jeden z najdroższych jej elementów. Poinformowano mnie że w/w część trzeba sprowadzić z innego kraju, dlatego naprawa potrwa dłużej. Po miesiącu oczekiwania na wykonanie naprawy i wielokrotnym wydzwanianiu do serwisu w dniu 19.08.2019r. poinformowano mnie ze kosiarka jest do odbioru. Poinformowano mnie również że gwarancja na wymieniona część wynosi 1 rok. W dniu 27.07.2020r. stwierdziłem ponowną awarię zespołu napędowego kół kosiarki i w dniu 28.07.2020r. ponownie przekazałem kosiarkę do serwisu gdzie usłyszałem sugestię że zapewne żonę na niej woziłem i dlatego ta ponowna awaria napędu. Jako że uznaje się za osobę z poczuciem humoru przemilczałem żart, ponownie mając nadzieję na szybka i skuteczną naprawę. W dniu 10.08.2020r. skontaktowałem się z serwisem odnośnie statusu naprawy, gdzie poinformowano mnie że do wymiany jest ponownie przekładnia napędowa kół kosiarki, tak więc ponownie trzeba oczekiwać na dostawę tej części która miała dojechać w dniu 17.08.2020r. W dniu 21.08.2020r. ponownie skontaktowałem się z serwisem, gdzie otrzymałem informację że części są, i mogę spodziewać się odbioru urządzenia na dzień 25.08.2020r. Tak więc ponownie miesiąc oczekiwania na urządzenie za które zapłaciłem niemalże 2,5 tys. złotych mając złudną nadzieję że nazwa Hitachi zobowiązuje do jakości samego urządzenia jak i jego obsługi serwisowej. To co nastąpiło później, przekracza już wszelkie granice przyzwoitości. W dniu 25.08. w godzinach popołudniowych skontaktowałem się z serwisem, gdzie uzyskałem informację że kosiarka się naprawia, i ktoś oddzwoni do mnie do końca dnia. W godzinach popołudniowych dostałem informacje z serwisu aby przygotować 210 zł i zgłosić się po odbiór urządzenia, co też uczyniłem. Na moją sugestię że awarii uległ ponownie zespół napędowy objęty gwarancją, poinformowano mnie że awarii uległ pasek napędowy który nie podlega gwarancji, jak również zestaw kół pasowych. Na moje zapytanie czy nie powinienem być poinformowany przez serwis o zmianie statusu naprawy z gwarancyjnej na płatną, serwisant nie potrafił udzielić informacji, jedynie stwierdził że jak się nie podoba to mogą te nowe części zdemontować. W tym momencie poprosiłem o zwrot wymienionych niesprawnych części, na co uzyskałem odpowiedź że części te zostały wyrzucone. Ponadto na moje spostrzeżenie że elementy ponoć niesprawne, niecały rok temu zostały zdemontowane i z powrotem zamontowane jako w pełni sprawne a kosiarka od tej chwili była używana zaledwie 3 razy, serwis nie potrafił udzielić odpowiedzi. Ponadto kosiarka została mi zwrócona z porysowaną górną osłoną silnika. Bardzo dziwna dla mnie jest ta awaria, a czas oczekiwania na wymianę paska i zestawu kół pasowych jeszcze dziwniejszy. Ponadto takiego poziomu obsługi serwisowej można spodziewać się po Panu Kaziu zza rogu, a nie po Hikoki Power Tols Polska reprezentującą światową markę Hitachi.

1