Nasza strona do poprawnego działania wymaga włączonej obsługi JavaScript. Bez włączonego JavaScriptu nie można korzystać w pełni możliwości sklepu.
Z Google przepisana opinia co za dzban
Jak zmienić głowice w wiertarka Parkside PABH
Nie kupuj kluczy firmy Deget , totalna porażka, wyginają się i łamia przy mocniejszym nacisku, grzechotki przeskakują, totalny złom .
Mam KINZO szlifierkę kątowa od wielu lat robi ciężko tylko wymiana szczotek i na grubą stal....
o jakiej gwarancji mówisz w przypadku Hondy zapomnij i módl się by nie było awarii albo szykuj grubą kasę
Co sądzicie o urządzeniach Hilti?? Generalnie o tej firmie i jej produktach??
Hilti to klasa sama dla siebie choć ma równierz swoich przeciwników podobno Metabo bywa lepsze Hilti najogólniej rzecz ujmując na budowę, ja pracuję w stolarstwie i tam używamy Festola, Perlesa i niebieskiego Boscha wszystko działa idealnie. Hilti to pozatym kosmiczne ceny,i jak pisał na tym foum jeden z kolegów kosmicznie drogi serwis, pozdrawiam.
Witam. Sprzęt klasowy z najwyższej półki, poprostu bomba. Sporo miałem doczynienia z narzędziami Hilti(młoty, szlifierki kątowe,wkrętarki itp)Trwałość, ergonomia, parametry to niewątpliwe atuty.Jeśli chodzi o firmę, to oferuje ona kompleksowe rozwiązania w budownictwie, oprócz narzędzi także wszelkiego rodzaju kotwy,wkręty,obejmy,i systemy szyn i łączników bodowlanych.Jednak to wszystko za kosmiczne ceny(chyba jedyny minus). Pozdrawiam.
HILTI to ogolnie bardzo dobre masyzny natomiast cala ich polityka jest do bani. Jesli duzo kupujesz maszyn to wtedy zrobia dla Ciebie wszystko, jesli kupisz raz na rok szlifierke to juz inaczej do Ciebie podchodza. Druga sprawa serwis. Nawet po gwarancji sa male szanse zebys kupil gdzies czesci czy nawet szczotki. Wszystko musi przejsc przez ich serwis a tam juz Cie ladnie podlicza. Nawet jak bedzie porysowana obudowa to tez ja wymienia oczywiscie na twoj koszt. Co do maszyn to: Szlifierki dla Hilti robi Bosch. Ta sama masyzna tylko w innym kolorze. Natomiast niektore młotki Hilti robi w kooperacji z Kresem. Ogolnie jesli kupujesz duzo kotew itp. to dostaniesz nawet 40 % rabatu na maszyne, ale pozniej zaplacisz za to w serwisie.
Conrado masz racje w 100%
Popieram co do serwisu i potwierdzam informację nt. producenta młotków (oraz wkrętarek, zakrętarek sieciowych i sporej częsci mechaniki) - JEST TO KRESS. Pozdrawiam!
WITAM CO DO SPRAWY CZĘŚCI TO NIEMA PROBLEMU Z CZĘŚCIAMI CO DO MASZYN CO CIE INTERESUJE Z HILTI I DO CZEGO TO JEST BARDZO ISTOTNA SPRAWA
MUSISZ WIEDZIEĆ DO CZEGO DANE NARZEDZIE BEDZIE STOSOWANE BO JESLI NIEODPOWIEDNIO DOBIRZESZ SPRZĘT DO PRACY TO NAWED HILTI SZLAK TRAFI
Jeżeli chodzi o szlifierki kątowe 125 mm.to totalna lipa.Na 7 zakupionych 4 w serwisie.Legenda umarła i nikt już mnie nie przekona
Ładnie. Mój post był tutaj pierwszy. Moderator nie wiedząc czemu go usunął. Przecież napisałem jedynie prawdę o narzędziach Hilti. Czyżby moderator miał jakieś profity od Hilti za pozytywne opinie?
HILTI .DROGIE NARZĘDZIA >> Drogi SERWIS >> Iwłaśnie z tego powodu Hilti jest zastepowany coraz to bardziej popularną marką jaką jest Solidna i trwała Makita Pozdr
Zgadzam soię z przedmówcą. Nie tylko Makita, ale i inne profesjonalne marki przeskoczyły dawno "lidera". Przykłądem jest choćby Kress, który notabene robi bardzo wiele maszyn dla Hilti a nie urywa kieszeni.
Panowie zapominacie o wielu sprawach np. co gdy ta wspaniała makita zawiedzie? 14 dni a może 21? w serwisie. plus szukanie FV, odsyłanie do serwisu, odbieranie z serwisu itd.Poza tym makita ma 12 miesiecy gwarancji a Hilti dożywotnią. Jest milion spraw których nie bierzecie pod uwagę.
Votan, nie martw się Hilti jak zawiedzie to spędzi niewiele krócej w serwisie. Gwarancja dozywotnia obejmuje takie rzeczy jak ukryte wady fabryczne. Powiedz tak szczerze, jaka wada fabryczna ma sznsę się ukazać po roku, dwóch pracy? Po tym czasie występują wyłącznie uszkodzenia mechaniczne typu zajechanie przekładni, wirnika itp. są one spowodowane zwykłą w świecie eksploatacją narzędzia. Żadna firma nie uzna ci tej usterki gwarancyjnie. Votan coraz więcej firm wprowadza gwarancję door to door, jako przykład podam mało znane AEG czy chociażby Milwaukee, w której wzywasz kuriera, on przyjeżdża zabiera i odwozi potem do ciebie urządzenie z serwisu, oczywiście na koszt producenta nie twój. Szukanie FV też moim zdaniem nie stanowi większego kłopotu.
Co Ty opowiadasz o dożywotniej gwarancji??? A co ona obejmuje? Zawiasy walizki od narzędzia? Próbowałeś kiedyś naprawić Hilti lub Hitachi? Widziałeś rachunki z tych serwisów? Z doświadczenia wiem, że Kress ma w Polsce najbardziej liberalny srewis, który działa w systemie door to door i wyrabia się z naprawą w jeden dzień. Pozostałe to przesyłka. W sumie 3-4 dni i narzędzie z powrotem na budowie. TO najszybszy i najbardziej liberalny serwis w Polsce. Wymiana obudowy w młotowiertarce kosztowała mnie 43,75 zł netto. Znajdź mi taki cennik serwisowy w innych profesjonalnych markach. Ponadto dzięki rozbieralnenu wypinanemu kablowi nie musze słać arzędzi do serwisu, gdy pęknie kabel przy narzędziu. 10 min. i po naprawie. Pomyśl o tym, a nie wypisujesz bzdury o "dożywotniej" gwarancji. Pozdrawiam!
Korzystamy z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Zgadzając się na wszystkie pliki cookies pozwolisz nam na dopasowanie treści do Twoich potrzeb podczas dokonywania zakupów na podstawie Twoich preferencji. W zakładce „Ustawienia” możesz dobrowolnie zdecydować, na który typ plików cookies chciałbyś zezwolić. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. W dowolnym momencie, możesz dokonać zmiany swojego wyboru klikając opcję „Ustawienia” w Polityce Cookies.
Poniżej możesz sprawdzić, jakie dane zbieramy w ciasteczkach i po co je zbieramy. Nie na wszystkie musisz się zgodzić.
Są niezbędne, by nasza strona działała prawidłowo, dlatego nie możesz z nich zrezygnować. Są wykorzystywane przez podstawowe funkcję strony.
Ciasteczka, które pozwalają na przesyłanie anonimowych danych o zachowaniu użytkowników na stronie. Dzięki temu możemy ulepszać naszą stronę, aby była łatwiejsza w obsłudze.
Ciasteczka, które przechowują informacje o Twoich wybranych ustawieniach i danych dotyczących personalizacji np. rozmiar opony.
Sprawdzamy co przeglądasz i kupujesz na naszej stronie, aby lepiej dopasować do Ciebie reklamy. Dzięki temu możesz zobaczyć te reklamy, które mogą Ci się przydać i być dla Ciebie interesujące.
Możesz zostawić pytanie na czacie, odpowiemy w najbliższym czasie. Nie zapomnij podać swojego adresu email lub telefonu.