Graphite opinie - co to zam marka ??

Do ostatniej strony »
Bartek 2017-06-19 07:47

Post został usunięty w związku z naruszeniem regulaminu forum.

maniuz 2017-07-04 17:34

Post został usunięty w związku z naruszeniem regulaminu forum.

G
Sawer 2017-10-21 06:09

Re: Graphite opinie - co to zam marka ??

Ja kupilem piłę reczną i wyrzynarke to pierwsze ladnie wykonane dobrze tnie warto za te pieniadze co do wyrzynarki statannie wykonana ale niesyety wadliwa konstrukcyjnie nie da się jej prosto prowadzic ucieka sama na boki nuż idzie jak chce 2 razy reklamowana dwa razy dostalem nową i to samo .

G
gulguter 2017-12-23 18:32

Post został usunięty w związku z naruszeniem regulaminu forum.

G
Rynek 2018-01-05 08:23

Re: Graphite opinie - co to zam marka ??

"jestem profesjonalistom i jakosc do ceny bardzo dobra mam ponad 10 produktów Grafhita od ponad 2 lat i urzywam ich codziennie w trudnych warunkach i wszystkie nadal działaja w dobraj kondycji a Graphite pro to 2 urządzenia i byłem zaskoczony ich wytrzymałością i funkcjonalnością wystawił bym im ocene 4+"

"profesjonalistOM" - reszta wpisu dziecka z podstawówki. No to niezłych mamy profesjonalistów...

G
Luk 2018-02-03 22:44

Re: Graphite opinie - co to zam marka ??

Graphite pro to jest rewelacja naprawde super sprzęty nie do zajechania mialem wczesniej makite nie podolala na budowach a graphite pro juz używają moi pracownicy i mówią ze makita i te inne firmy to sie nawet nie używają do tych narzędzi ja jestem zadowolony bo dobra jakosc 5 lat gwarancji i dobra cena co tu wiecej chciec.

G
f@za 2018-02-25 18:12

Re: Graphite opinie - co to zam marka ??

A tak na marginesie, jesli chodzi o miejsce produkcji elektronarzedzi. Kilka lat temu kupowalem mlotowiertarke i szlifierke kontowa (mala na tarcze 125), Boscha, niebieskie, w firmowym sklepie, nie od Rumuna na bazarze. Jakiez bylo moje zdziwienie kiedy na pudelkach zobaczylem napis ,,Made in ChRL''.