Nasza strona do poprawnego działania wymaga włączonej obsługi JavaScript. Bez włączonego JavaScriptu nie można korzystać w pełni możliwości sklepu.
Czy ktoś ma szarpak do kosy variolux
Z Google przepisana opinia co za dzban
Jak zmienić głowice w wiertarka Parkside PABH
Nie kupuj kluczy firmy Deget , totalna porażka, wyginają się i łamia przy mocniejszym nacisku, grzechotki przeskakują, totalny złom .
Mam KINZO szlifierkę kątowa od wielu lat robi ciężko tylko wymiana szczotek i na grubą stal....
warto czy nie
Warto;))
strasznie droga, do majsterkowania zbędna
I ja sie podlacze pod temat. Spotkalem sie z opiniami ze zdarza sie ze uchwyt wiertarski nie trzyma wiertla lub bita (co jest sprawa drugorzedna) ale takze sa problemy z ta 3 biegowa przekladnia. Wiec jesli sa ludzie ktorzy uzywaja tego narzedzia zawodowo i intensywnie lub naprawiaja czy mogliby cos powiedziec w tym temacie.Takze czy ma w pelni metalowa przekladnie? Opinie typu "mam taka i jest zajebista lub najlepsza " nie sa wiarygodne i kompletnie nie potrzebne.
warto piekielnie mocna jest jeśli chodzi o z miane biegów to tak jest że: np w bhp 452 18 v li-on masz 2 biegi i tam masz przełącznik który chodzi ci po takich suwakach ale plastikowych jeśli to sie wytrze wyskakuje dwujka jak tak miałem jeśli chodzi o bhp 451 poprawili to w tym modelu że zamiast plastikowych suwaków masz 2 metalowe odbijające sprężynki które nie trą się tak jak plastikowe i nie dkształcają się tak jak plastiki -metalowe zawsze powrucą do tego samego stanu faktycznie mam wrażenie że nie jest dopracowana ta przekłądnia bo nie zawsze biegi się zmieniają tak jak byśmy chcieli . jeśli chodzi o przekładnie czy jest METALOWA? obudowa przekładni w środku narzędzia jest z tworzywa ala plastiku nie wiem co to jest dokłdnie więc nie pisze w środku masz przekłdnie czyli zębatki metalowe tak samo masz w bhp 452 i innych modelach czy wszystkich nie wiem bo wszystkich nie rozbierałem ogólnie Makity wkrętarki chwale sobie bhp 452 słurzyła mi 2 lata przy wierceniu udarem w dachówce (zrobiła ok. 8 dachów) i wkręcaniu drewnowkrętów od 6 do 12 cm dostała w kość po tym czasie zaczeła wyskakiwać dwujka -zaznaczam że przekłądnia była rozbierana stan idelany w środku do naprawy było tak jak wyrzej pisałem nierobiłęm sprzdałem jako uszkodzoną kupiłem bhp 451) rozkręciłem i odrazu lepiej m isię zrobiło bo mankament który zepsuł bhp 452 został w bhp 451 poprawionyi zapewne biegi nie będą wyskakiwać . Ogólnie rzecz biorąc jeśli miałbym co kilka dachów zmienić sam korpus to i tak się opłaca kosz 300-400zł a zarobek był :) a bateie w komplecoe dalej dobre jakieś pytania pisać nie patrzeć na błędy :))))))))
Witam Odgrzeję trochę temat, mianowicie zastanawiam się nad kupnem modelu MAKITA BHP451RFE lub BDF451 RFE w opisach różni się tylko funkcją udaru. Mieszkam w UK i model z udarem jest tańszy i mam trochę mieszane uczucia czy napewno się różni tylko udarem czy może ta wersja z udarem jest trochę gorsza??
Co do przekładni to sprawa jest prosta, każda niemal wkrętarka ma przekładnie metalową - chodzi o koła zębate przekładni planetarnej, 99% wkrętarek obudowę przekładni ma z tworzywa bardzo twardego, jest to podyktowane zmniejszeniem wagi narzedzia, oraz tym że najwieksze przeciążenia i siły występują na wyjściu z przekładni i połączeniu jej ze sprzęgłem i wrzecionem wiertarskim. Najpotęzniejsze i najmocniejsze wkrętarki na rynku mają jedną dodatkową cechę, wyjście z przekładni planetarnej jest zrobione z metalu(duralu) co zwieksza odporność na przeciążenia(ale i wagę). Ta makita to posiada
Mam taka wkrętarkę i dla zainteresowanych, prawdą jest że przekładnia może się zepsuć. Tak było w moim przypadku. Mam problem z trzecim biegiem. I to nie prawda że podczas pracy przełączałem bieg. W przekładni są pierścienie zębate z plastiku które się łatwo wycierają. Wkrętarka chodzi na jedynce, dwójce, a na trójce chodzi bez obciązenia. Jeśli chodzi o resztę czyli ładowarkę baterię, szybkość ładowania - wzorowo. Udar nadaje się oczywiście do wiercenia w betonie komórkowym. Zbędny dodatek. Pzdr
Aha niestety pierścieni nie da się kupić w serwisie. Pozostaje kupić całą przekładnię, koszt ok 160 zł brutto.
Psuje się trzeci bieg, gdyż w zasadzie jest najczęściej używany. Najmniej dwójka. Przestaje zazębiać i trzeba albo naprawić mechanizm, albo wymienić przekładnię. W zasadzie awaria powstaje szybko - plastykowe elementy są nietrwałe.
Korzystamy z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Zgadzając się na wszystkie pliki cookies pozwolisz nam na dopasowanie treści do Twoich potrzeb podczas dokonywania zakupów na podstawie Twoich preferencji. W zakładce „Ustawienia” możesz dobrowolnie zdecydować, na który typ plików cookies chciałbyś zezwolić. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. W dowolnym momencie, możesz dokonać zmiany swojego wyboru klikając opcję „Ustawienia” w Polityce Cookies.
Poniżej możesz sprawdzić, jakie dane zbieramy w ciasteczkach i po co je zbieramy. Nie na wszystkie musisz się zgodzić.
Są niezbędne, by nasza strona działała prawidłowo, dlatego nie możesz z nich zrezygnować. Są wykorzystywane przez podstawowe funkcję strony.
Ciasteczka, które pozwalają na przesyłanie anonimowych danych o zachowaniu użytkowników na stronie. Dzięki temu możemy ulepszać naszą stronę, aby była łatwiejsza w obsłudze.
Ciasteczka, które przechowują informacje o Twoich wybranych ustawieniach i danych dotyczących personalizacji np. rozmiar opony.
Sprawdzamy co przeglądasz i kupujesz na naszej stronie, aby lepiej dopasować do Ciebie reklamy. Dzięki temu możesz zobaczyć te reklamy, które mogą Ci się przydać i być dla Ciebie interesujące.
Możesz zostawić pytanie na czacie, odpowiemy w najbliższym czasie. Nie zapomnij podać swojego adresu email lub telefonu.