Darmowa dostawa od 49,99 zł

Dostawa w 24h

Dotacje

Odroczone płatności

4,9/5 na Opineo

Koszyk

Koszyk jest pusty

Młotowiertarka DH40MC i szlifierka mimośrodowa SV15YC – nowości Hitachi

Data aktualizacji: 21-08-2017

Marka Hitachi wprowadziła do swojej oferty nowe elektronarzędzia: szlifierkę mimośrodową SV15YC oraz młotowiertarkę DH40MC. Nowa szlifierka cechuje się bardziej ergonomiczną konstrukcją, posiada talerz szlifierski o średnicy 150mm i zwiększony ruch mimośrodowy do 6,2mm. Nowy młot to następca DH38MS. Posiada większą moc 1100W oraz zmniejszony poziom wibracji.

Szybkie wiercenie/podkuwanie i łatwa obsługa

Młot udarowo-obrotowy Hitachi DH40MC to klasyczne narzędzie przeznaczone do wiercenia z udarem oraz podkuwania. To następca modelu DH38MS. Młot DH40MC posiada tradycyjny silnik komutatorowy (szczotkowy) o zwiększonej mocy (1100W) względem poprzednich modeli. Osiąga energię udaru na poziomie 8,5J (pomiar według EPTA). Młotowiertarka Hitachi sprawdzi się przy wierceniu w betonie wiertłami o maksymalnej średnicy 40mm i koronami o średnicy do 105mm. W przypadku podkuwania operator ma możliwość ustawienia dłuta w 12 pozycjach ułatwiających dotarcie do skuwanej powierzchni. Sam uchwyt SDS Max został tak skonstruowany, że podczas montażu osprzętu nie trzeba go "odciągać". Wystarczy włożyć wiertło lub dłuto do uchwytu, a o prawidłowym zamocowaniu osprzętu poinformuje operatora charakterystyczny "klik". Dopiero przy demontażu osprzętu należy uchwyt odciągnąć. Młot udarowo-obrotowy DH40MC cechuje się również obniżonym poziomem wibracji względem poprzednich modeli, co wyraźnie poprawia komfort i bezpieczeństwo pracy. Atutem są również duże przełączniki wygodne w obsłudze oraz rękojeści pokryte żywicą poliamidową chroniącą przed poślizgiem. Ważne, aby podczas pracy pamiętać o tym, że boczna rękojeść nie jest do ozdoby. Należy narzędzie trzymać zarówno za główną, jak i boczną rękojeść, dzięki czemu młot SDS Max leży pewnie w dłoniach nawet w trudnej dla operatora pozycji, np. podczas prac na rusztowaniu. Na wyposażenie młotowiertarki DH40MC składają się: walizka transportowa, rękojeść boczna, smar oraz ogranicznik głębokości wiercenia.

Sprawdź też pełną ofertę: młotowiertarki Hitachi w narzedzia.pl

Komfortowe i sprawne szlifowanie

Szlifierka mimośrodowa SV15YC Hitachi została zaopatrzona w talerz szlifierski na papier 150mm (papier mocowany jest na rzep). Do tej pory użytkownik mógł wybierać wśród dwóch modeli SV13YB i SV13YA, które współpracowały z papierami o średnicy 125mm. Nowa szlifierka odznacza się lepszą ergonomią, idealnie dostosowaną do dłoni operatora. Jeśli użytkownik pracuje szlifierką SV15YC wraz z rękojeścią przednią i ma problem z dotarciem do danego miejsca, to może zdjąć rękojeść bez użycia narzędzi i w ten sposób ułatwi sobie szlifowanie wybranej powierzchni. Ponadto dla pełnej kontroli nad narzędziem zaopatrzono je w korpus pokryty elastomerem o właściwościach antypoślizgowych. Szlifierka mimośrodowa Hitachi SV15YC posiada elektroniczną regulację prędkości w zakresie 4200-11000obr./min, a także regulację zakresu pracy ruchu mimośrodowego od 2,8 do 6,2mm. Prędkość obrotowa na poziomie 11000obr./min to maksymalna wartość, którą szlifierka osiąga dzięki funkcji TurboBoost. Na trwałość urządzenia mają wpływ: silnik nowej generacji - odporny na przeciążenia, stabilny aluminiowany, odpowiednio ułożyskowany kołnierz, a także optymalny system odprowadzania pyłu z możliwością podłączenia odkurzacza (zamiast odkurzacza można podłączyć worek na pył, który jest w zestawie).

Zobacz również: szlifierki Hitachi w narzedzia.pl

Podsumowanie

1. Młotowiertarka DH40MC:

  • klasyczny silnik komutatorowy 1100W,
  • łatwy w obsłudze uchwyt SDS Max,
  • zmniejszony poziom wibracji,
  • duże przełączniki,
  • antypoślizgowe rękojeści.

2. Szlifierka mimośrodowa SV15YC:

  • średnica papieru 150mm,
  • ulepszona budowa pod względem ergonomii,
  • silnik odporny na przeciążenia,
  • regulacja prędkości i ruchu mimośrodowego,
  • zdejmowana beznarzędziowo przednia rękojeść,
  • system odprowadzania pyłu (worek w zestawie),
  • antypoślizgowy korpus.